maandag 30 oktober 2023

Voor mijn jarige zoon.

 Vandaag is mijn oudste zoon jarig, we hebben het gisteren gevierd. Natuurlijk maakte ik een kaart voor hem.


Het is een beetje jammer, maar ik moest erbij vertellen dat de gereedschappen het woord "happy" vormen, dat was kennelijk niet duidelijk. Het was een heel gepuzzel om de gereedschappen zo neer te leggen, maar wel leuk om te doen.
Mijn zoon is in huis aan het klussen, ik heb hem geholpen met behangen en schilderen, hij heeft verschillende tinten blauw gebruikt. Vandaar dit thema op de kaart.
Hij kreeg een boormachine, dus de kaart paste ook nog eens bij het cadeau.

De achtergrond heb ik gestempeld op beige papier, daarom link ik deze kaart bij Knutsels en Kadootjes
De leeftijd heb ik van 3 lagen cardstock gestanst, zo springt het er goed uit. 

Gisteren was Ellemijn jarig, zij kreeg natuurlijk ook een kaart, maar die komt een volgende/andere keer op mijn blog.

Een fijne maandag toegewenst!

32 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige mannenkaart met al dat gereedschap Angelique.
Leuk bedacht zo Happy.
Groetjes Elle-Jeanne

Margaret zei

Wat een leuke, toepasselijke kaart. Leuk idee om zo het woord happy te maken.

marja kenter zei

Wat heb je dat leuk bedacht. Jammer dat hij het niet meteen zag 😊, een hele leuke, toepasselijke kaart.
Fijne dag en liefs

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Dat is nog eens een origineel idee, met de gereedschappen. Ik had het wel gezien zo, happy. Echt tof gedaan hoor. En natuurlijk gefeliciteerd met je zoon, en met Ellemijn natuurlijk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Het was dus echt een zoekplaatkaartje, Angelique
Heel mooi gemaakt, knap ook en om eerlijk te zijn had ik ook zo 123 Happy er niet uitgehaald
Oja natuurlijk van harte met je oudste zoon
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Gefeliciteerd met de jarigen!!
Een super originele kaart heb je gemaakt, ik zag het happy wel direct hoor!

groetjes van Ank

carla zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
Een leuk persoonlijk kaartje met al dat werkgerief.
Ja jammer dat de Happy niet zo duidelijk te zien is, eerlijk waar, ik had het eerst ook niet gezien, maar als je het dan zegt, ja dan zag ik het duidelijk.
Toch wel erg leuk en mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

KarinsArtScrap zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en een gave stoere kaart gemaakt Angelique

gr karin

Creaellenknutselsite zei

van harte gefeliciteerd met je zoon, wat een stoere kaart heb je voor hem gemaakt, leuk idee om met het gereedschap het woord happy te vormen ook al komt het niet uit de verf, als je goed kijkt kun je het er wel uit halen
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Geweldig deze mannenkaart voor je zoon!!
En die Letters HAPPY , ja wij kijken miss anders naar kaarten ik zag het meteen.Super leuk gedaan met al het gereedschap.
Liefs Annemarie en Merit.

Marjolijn van Elsberg zei

We hebben een hoop gemeen Angelique! hihi. Wat een geweldige kaart en ik weet niet of ik het woord Happy gezien had maar wat een vondst super leuk. Mooi ook de kaart en gezellig lekker klussen bij je zoon. Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag.

De Breimeisjes zei

Zo leuk bedacht, dat je Happy met de gereedschappen had gevormd!
Van harte gefeliciteerd met je 31-jarige moederschap.
Groetjes,
Akkelien

Trijntje zei

Ik dacht toen ik declaratie zag. Daar staat een woord… ik kwam er uit. Erg leuk gedaan met het gereedschap. Wij zijn meer gespitst op de kaarten dan mensen die ze niet maken denk ik… . Erg leuk bedacht groeten Trijntje

Margreet zei

Wat een toffe, originele kaart heb je voor je zoon gemaakt. Jammer dat hij het woord er niet in ontdekte.
xxx Margreet

Bernadet zei

Wat heb je een gave, stoere kaart gemaakt voor je oudste, Angelique.
En hoe origineel om met het gereedschap het woord Happy te maken. Tof gedaan!!
Proficiat met je oudste en met Willemijn.

Freubelmina zei

Van harte gefeliciteerd met je jarige zoon en wat een geniale kaart maakte je zeg!

Nelleke zei

Gefeliciteerd met je zoon, watfijn een eigen huisje en moeders klust gezellig mee.
Mooie en originele kaart maakte je voor hem. Ik moest ook even goed kijken hoe het zat.
Maar het resultaat mag er zijn.
Groetjes Nelleke

Elizabeth zei

Die kaart is ènig! Hoe krijg je dat bedacht zeg...
Ik zag bij oppervlakkig kijken ook niet dat er HAPPY stond hoor, maar dat zegt meer over hoe ik kijk dan over de manier waarop jij de kaart vorm gaf.
Als deze kaart bij mij op de kast stond zou ik zomaar een paar dagen later kunnen ontdekken dat het gereedschap een woord vormt! Zo leuk...
Hartelijk gefeliciteerd met je zoon.

Daphne zei

Ik zag het wel, maar bedacht ook meteen dat iemand die hem kaartjes maakt het waarschijnlijk niet zou zien en toen las ik je berichtje........ haha, helaas had ik gelijk.
En je bent er nog wel zo druk mee geweest.
Ik vind het héél leuk en origineel gemaakt.

Trudy zei

Nog gefeliciteerd met je zoon en je kaartje is super origineel en leuk!
Hopelijk zit jouw verjaardagspost nog steeds dicht haha!

Heel veel sterkte deze dagen want ik las hieronder dat jullie de as uit gaan strooien van je vader. Altijd weer een emotioneel moment.
Sterkte en groetjes, Trudy

Crea Astrid zei

Nog van harte gefeliciteerd met je zoon. Een prachtige toepasselijke kaart heb je voor hem gemaakt. Leuk gedaan om het woord Happy er zo op te verwerken met gereedschappen. Leuk en toepasselijk cadeau hebben jullie hem ook gegeven. Daar was hij vast erg blij mee.

Groetjes, Astrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Angélique. Nu je het zei van het woord "happy" zag ik het wel staan. Ik vind hem heel gaaf met al dat gereedschap en zeker passend bij het cadeau.
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Proficiat met de jarigen. Mooi kaartje en nu je het zegt ik zie het woord Happy dat je hebt gemaakt.
Leuke kaart.
Groetjes,
Karin

Marjan zei

Van harte nog met je zoons verjaardag! Wat een gave en stoere kaart heb je gemaakt voor hem en ook met zulke leuke kleuren, die zoals ik lees ook terugkomen in zijn huis! Mooi cadeau ook. Erg origineel zoals je het woord Happy hebt gecreëerd, als je goed kijkt zie je het echt wel meteen.

joke zei

Van harte gefeliciteerd nog met je zoon. Gave achtergrond heb je gestempeld en zag het wel gelijk hoor je woord happy met gereedschap, super bedacht.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Gefeliciteerd nog met je zoon! Heb jij dat ook als je de leeftijd op die kaart plakt en het zo helder ziet, dat je dan denkt:Huh, zo oud? Gisteren ging hij nog naar groep 3....

Je kaart is leuk en zeker toepasselijk bij de boormachine! Zo leuk dat we langzamerhand zo veel spullen hebben dat je altijd wel een persoonlijke kaart kunt maken.
Ik moest lachen om je reactie, dat je nu weer weet hoe je aan dat blok komt!

Anita van Deur zei

Nog van harte gefeliciteerd nog met je zoon. Wat een leuke stoer kaart!

Sarah zei

Wat leuk bedacht. Mooi!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je zoon. Jammer dat je hebt moeten uitleggen dat het gereedschap HAPPY vormden. Die achtergrond is ook prachtig gemaakt, en heel toepasselijk voor hem. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Caroline Cards zei

Geweldig om met gereedschap het woord happy te vormen en het is een mooie kaart. Nog gefeliciteerd met je zoon!
Groetjes, Caroline

Epie zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en
de kaart die je maakte is prachtig geworden
Groetjes Epie

Frederika zei

NOg gefeliciteerd. Een mooie stoere kaart is dat. Groeten Frederika