maandag 16 oktober 2023

Handwerkkaart

 Vorige week was Elizabeth jarig, ik "ken" haar al heel wat jaren door het bloggen, al zeker 12 jaar. Elizabeth houdt o.a. van handwerken. Het idee dat ik kreeg voor de kaart kwam door de huidige challenge op het Lift Challenge Blog. Het is de bedoeling dat je een achtergrond blendt en daaruit gedeeltelijk stanst en het gestanste iets verschoven opplakt. Nou ja, op het blog kunnen ze het beter uitleggen, je kunt er nog een paar dagen meedoen dus kijk er maar even.

Terug naar de kaart. Elizabeth houdt erg van blauwtinten, maar tegenwoordig zie ik steeds vaker roze en paarse tinten in haar creaties, die zal ze dan ook mooi vinden.


Ik blendde de achtergrond met Memento inkt, dat moest ik 2x doen, want op het eerste velletje kwam een vlekje. Geen punt, want uit het afgekeurde achtergrondje kon ik mooi nog wat losse figuurtjes stansen, zo zijn ze van dezelfde kleur.

Ik vond het een leuke kaart om te maken en Elizabeth is blij met de kaart.

24 opmerkingen:

Hetty P. zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
De achtergrond is zo mooi van kleur en zo leuk met al deze handwerkattributen.
Fijne dag,
Hetty

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke handwerk spulletjes, leuk om ze met deze lift techniek te verwerken, de achtergrond is ook mooi geworden
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Wat een prachtige creatieve kaart met al die handwerk spulletjes Angelique.
Leuk gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wauw, wat een prachtige kaart. Heel gaaf gedaan met de lift challenge. De kleuren vind ik geweldig. Dat achtergrondjes maken heb ik nog niet echt gedaan, dat zou ik nog wel willen leren. Echt wauw.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Scraptastisch zei

Dit heb je heel gaaf gedaan voor de lift challenge Angelique! Mooie kleuren en een hele mooie handwerk kaart voor de jarige! Fijne dag,
xx Gerie

Elizabeth zei

Ja, dat van die kleuren heb je goed aangevoeld. Naarmate ik ouder word, krijg ik wat andere voorkeuren...
Leuk dat ik nu weet hoe je de achtergrond hebt gemaakt. En het is echt een kaart die bij mij past. Hij staat bij de andere kaarten op de kast en ik kan er elke dag naar kijken!
Nogmaals, dankjewel Angélique!

Kaartenkraam zei

Wat een leuke en originele uitvoering van de challenge. Mooie combinatie van kleuren en prachtig geblend.

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

wat een mooi handwerk kaartje heb je gemaakt Angelique

gr karin

Martha zei

Leuke toepasselijke kaart, Angelique
Mooie achtergrond en die verschoven elementjes doen het op 3D lijken, mooi effect
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Mooi bedacht dit persoonlijk kaartje voor Elisabeth.

Trijntje zei

Hele mooie toepasselijke kaart. En wat heb je de kaart leuk gemaakt. Mooi zoals je met de techniek gespeeld hebt. Leuke kleurenpalet. Groeten Trijntje

Diny zei

wat een leuke kaart met de bolletjes wol en de breinaalden Angelique!
Ook je kaart hieronder is prachtig.
Groetjes Diny

!neke zei

Super leuk !!!!!
Groeten Ineke

Margreet zei

Wat een leuke persoonlijke kaart heb je gemaakt. Slim om nog wat extra dingen te stansen uit het mislukte velletje.
xxx Margreet

De Breimeisjes zei

Wat een mooie kaart weer, zo persoonlijk ook, super gedaan!

Henriët zei

Wat een prachtige en originele uitwerking van de Liftchallenge. Heel erg leuk gedaan!
Groetjes van Henriët

Marjan zei

Wat een goed idee, helemaal op de persoon bedacht en gemaakt! Echt heel goed gedaan en zo te lezen viel het erg in de smaak. Altijd fijn om te horen. Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge, Angelique!

Crea Astrid zei

Een mooie kaart met een leuke techniek.

Groetjes, Astrid.

Frederika zei

Wat een leuke kaart. Ik zie aan je kaarten dat er erg veel leuke stansfiguurtjes zijn. Grappig die bolletjes wol. Groetjes Frederika

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave invulling van de lift-challenge Angélique en een handwerkster kan alleen maar weg zijn van deze mooie kaart.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke handwerk kaart , super mooi gedaan! Groetjes Doris

Cornelie zei

Hartstikke leuk, zo'n kaart met een persoonlijke 'touch'. Mooie kleuren de achtergrond! En alle handwerk spulletjes geven de kaart een speels geheel! Erg leuk, deze uitwerking, en hartstikke bedankt voor het meedoen!

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke originele uitwerking van de lift. Het zal nog best een gepuzzel zijn geweest om de stansjes gedeeltelijk uit te stanzen maar het effect is wel echt superleuk! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

juffrouw Ooievaar zei

Wat een gezellige kaart en wat leuk dat je Elizabeth verraste met een verjaardagskaart.
Wat me opvalt, of het nu om handwerken, vakantie, ziekte of feestdagen gaat, overal heb je leuke
stansjes, papiertjes of achtergronden en stiften voor, vervolgens weet je dan ook nog de leukste creaties ervan te maken.
Groetjes Anita