zaterdag 21 oktober 2023

Herinnering Cheerful Sketches Challange Blog

 Vandaag mijn bijdrage voor de herinnering voor de oktoberchallenge van Cheerful Sketches Challange Blog

Toen ik in augustus als teamlid een digi mocht kiezen voor deze challenge viel mijn oog op een digi van Dr. Digi's House of Stamps, echt perfect voor de vakantiekaart voor Remco! Ik kleurde de digi twee keer: één keer voor de challenge met de mooie sketch en één keer voor de kaart voor Remco.
Ik begin nu met de kaart voor de oktoberchallenge.


De digi heet Ambrose, king of the waves. Ik kleurde hem in met Caran d'Ache Pablo potloden. De schelpjes, de spetters en de bal (horend bij een dolfijn) zijn van Marianne Design, het papier van Craft Sensations, het flesje uit een set van Avec (wasmachine). De tekst is van Craft Emotions. 
Jullie kunnen nog meedoen tot en met zaterdag 28 oktober.

De kaart van Remco maakte ik met dezelfde digi, maar dan zonder de sketch en gekleurd met Twinmarkers. Helaas gebruikte ik per ongeluk het verkeerde papier waardoor de inkt hier en daar wat uitgelopen is.


Van het achtergrondpapier weet ik even niet het merk, het zal wel van de Action zijn, de "tapejes" zijn stukjes papier uit een knutselblok van diezelfde winkel. De tekst maakte ik met een lettertang van de Hema. De camera is van Yvonne Creations. 
Het mooie is, dat het mannetje wel wat weg heeft van Remco, alleen is van hem de beharing wat minder uitbundig, haha. Ik vond het heel hilarisch, Remco vond hem gelukkig ook superleuk. Hij kreeg de kaart aan het begin van onze vakantie in september, tesamen met zijn vakantiepakketje.

17 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Twee super leuke kaarten met de leuke digi Angelique.
Mooie details erbij , super leuk gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Hahaha die Angelique
Dat de digi op Remco lijkt, vind ik erg grappig, is het ook een kompliment?
Je hebt in elk geval 2 hele leuke kaarten gemaskt, supervrolijk!
Fijne dag liefs Martha

KarinsArtScrap zei

wat een leuke gave kaartjes Angelique en je zie het niet dat het uitgelopen is.

gr karin

Margreet zei

Wat een leukerd is Remco...wat een gave kaarten en allebei heel mooi gekleurd (ondanks het uitlopen).
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de gave stempel, leuke dp en een leuke sketch heb je gebruikt het uitlopen was me niet opgevallen
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Leuke kaartjes Angelique met deze schattige digi!

karin zei

Mooie kaartjes Angelique. Leuke digi is dat.
Fijn weekend,
Karin

Frederika zei

Leuk Angelique. Twee keer hetzelfde thema en zo verschillend. Groetjes Frederika

Epie zei

Een grappige kaart met deze digi gemaakt Angelique
Fijne vakantie groeten Epie

De Breimeisjes zei

Heel leuk! En weer eens wat anders dat de kerstkaarten :-)

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,

Wat een mooie kaart weer. Leuke reminder voor de challenge van Cheerful. Heel mooi gedaan. Die van Remco is ook goed gelukt, was hij vast blij mee. Heel erg leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

GerJanne zei

Hè hè, weet ik eindelijk op wat voor man ik moet letten als ik bij Willemijn in Almelo ben.
Heel leuk beide kaarten. De sketch staat nog op mijn to do lijstje. Hopelijk kom ik er nog aan toe...

GerJanne zei

Oh en p.s.
Ik moet inderdaad aan jou denken als ik mijn 'oudste vriendin' of 'oude vrienden' schrijf!
😂😂😂😂😂😂😂😂

Margaret zei

Super grappige kaarten. Daar ga je automatisch van lachen. Mooi gemaakt.

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie kaarten heb je gemaakt en prachtig ingekleurd! Leuk dat fototoestel in de hoek.

Creatieve groetjes,
Lisanne

Marjan zei

Ha, zo grappig deze digi en je kaartjes ermee ook! Als de ontvanger er dan ook nog eens blij mee is het kan waarderen, dan ben je blij!

Freubelmina zei

Wat een TE leuke digi, die lijkt dan voor jou gemaakt te zijn , hij lijkt op Remco en houd ook van ijsjes net als jouw Remco hihi.
Je maakte er 2 hele leuke kaarten mee xx