dinsdag 28 mei 2024

Alma was jarig

 In april was Alma jarig, ik vond het leuk om haar een kaart te sturen.
Ik koos voor de Lavinia stempels, al moet ik er nog veel mee oefenen, maar al doende leert men, nietwaar?


Soms vraag ik mijn jongste zoon wat hij van mijn creaties vindt en dan geeft hij soms goede adviezen, soms denk ik achteraf "mwoah...". Bij deze creatie vond hij dat ik het rondom donker moest maken, dat heb ik gedaan, hierdoor leek het midden licht te geven, wel een grappig effect. Hij zei mij ook dat de dieren en het elfje grond onder de voeten nodig hadden, dat heb ik met gelpen geprobeerd te maken. 
Zelf vind ik meestal dat aan zulke kaarten een beetje glitter niet mag ontbreken, dat voegde ik toe met gelpennen en glitterlijm.
Ik oefen vrolijk verder.

22 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en lekker blijven oefenen. Goede adviezen van je zoon!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke stempels, je zoon heeft er een goed kijk op want zo komen de stempels mooi uit, mij man geeft ook vaak zijn mening en dan kijk je er weer heel anders tegen aan. ik vind het knap zoals je het tafereeltje hebt gemaakt
groetjes ellen

Frederika zei

Super. Leuk de adviezen van je zoon. De donkere rand geeft de kaart iets speciaals. Groeten Frederika

marja kenter zei

Ik vind die lichte plek een heel mooi effect hebben. Net of je in een echt bos loopt en er plotseling een open plek is. Prachtig.
Je hebt een mooie kaart gemaakt voor Alma.
Fijne dag en groetjes

Elle-Jeanne zei

Mooie kaart Angelique.
Goede adviezen van je zoon.
Samen goed bezig.
Groetjes Elle-Jeanne

Marjan zei

Goede adviezen van je zoon, hij heeft er kijk op. Mooie kaart met de Lavinia stempels, een mysterieus sfeertje heb je gecreëerd. En ik ben het eens met je glitter idee op dit soort kaartjes.

Margreet zei

Wat een mooie, gave kaart, Angélique. En maar goed dat je naar je zoon geluisterd hebt, want zijn adviezen hebben je kaart nog mooier gemaakt. Bij dit soort kaarten geeft de donlere rand iets mystieks.
xxx Margreet

Marjolijn van Elsberg zei

Je zoon heeft helemaal gelijk, je kaart is daardoor prachtig geworden, heel goed advies dus. Sprookjesachtig mooi.

GerJanne zei

Wat leuk dat je zoon er zo'n kijk op heeft! Ik denk dat hij het bij het rechte eind had! Het is een beeld van een kaart! Prachtig gestempeld. En die donkere randen geeft de kaart iets mystieks.

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige kaart!!!!
groet Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn die feedback van je zoon en inderdaad dat lichte in het midden is mooi. Ik vind Lavinia een heel mooi merk en jouw kaart vind ik ook mooi.
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Mooi kaartje met deze leuke stempeltjes.
Prachtig effect met de donkere rand.
Groetjes,
Karin

Elizabeth zei

Dat vind ik nu leuk; een zoon die zo meedenkt en adviezen geeft!
En hij heeft gelijk, want door die donkere rand wordt de kaart lekker geheimzinnig...

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Angelique en gewoon door blijven gaan, dan leer je het allemaal........gr karin

De Breimeisjes zei

De kaart is prachtig! Ja, ik vraag ook wel eens aan m'n zoon adviezen en daar doe ik dan meestal ook wat mee :-) Sowieso is de kijk van iemand anders interessant en leerzaam.

Daphne zei

Dat is precies wat ik zag, dat het aan de binnenkant van de voorkant net lijkt of de maan veel licht geeft.
Wat een mooie sprookjesachtige kaart.
Leuk, dat beetje glitter, dat past zeker goed bij dit tafereeltje.

Nelleke zei

WoW zeg, wat gaaf Angelique. En wat fijn dat zoonlief zulke goede adviezen geeft. Daar heb je zeker wat aan. Het is wat je zegt, het is net of heticht schijnt. Groetjes Nelleke

Trijntje zei

Hele leuke kaart met deze mooie stempels. De achtergrond is erg mooi.goede adviezen van je zoon. Ik vraag mijn man regelmatig… handig om even te kunnen overleggen.,groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Het zijn prachtige stempels, je maakte er een hele mooie kaart mee, zo leuk als je samen kunt sparren over een kaart.

Martha zei

Prachtige stempelkaart, Angelique
Super dat je zoon je zulke goede tips geeft!
Lekker door blijven oegenen dan kunnen wij er ook van meegenieten
Liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een ontzettend gave stempelkaart. Zo ingewikkeld ziet het er uit. Echt een sprookje. Zoon had echt goeie adviezen. Echt heel mooi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

marian zei

Ik vind het een prachtige kaart hoor, ook al vind je dat je nog aan het oefenen bent. Ik durf er niet aan te beginnen, terwijl ik zulke kaarten zo ontzettend mooi vind.
Maar oefen maar lekker verder wie weet worden ze dan nog wel veel mooier, ik geniet er van.
Groetjes van Marian.