zondag 12 mei 2024

Moederdagkaart

 Gisteren was ik voor moederdag naar Remco's moeder gegaan en bracht haar ondermeer een moederdagkaart.  Natuurlijk weer met een beer, want die heeft ze gespaard (tegenwoordig niet meer, want dan nemen de beren het huis over).


Dit keer heb ik de randjes van alle onderdelen van de beer met distress inkt behandeld, dat geeft een mooier effect dan met memento. Ik zag bij Marjolijn steeds zulke mooie beïnkte figuurtjes langskomen, dat ik het ook weer eens wilde proberen. Maar o, wat ben ik "bang" voor vieze vingers, haha.
De beer kreeg een bloemetje mee, hij kan maar net over de bos heen kijken.
Het dp is van Decotime en vond ik er goed bijpassen door de potjes honing, de bijtjes en de bloemetjes.
Remco's moeder vond de kaart prachtig.
Mijn eigen moeder kreeg donderdag ook een kaart, maar daar moeten jullie nog even op wachten. 

Vanmiddag komen mijn beide zonen gezellig, de lasagna staat al klaar.
Fijne (moeder)dag allemaal, geniet van het mooie weer!

19 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de lieve beer erop met zijn bloemen, leuk effect met het distress inkt
gezellige middag met je zonen
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Mooie moederdag kaart Angelique.
Leuk gedaan de beer be inkt.
Fijne moederdag.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Leuke berenkaart Angelique
Gezellig bosje bloemen brengt het beertje mee!
Fijne dag verder, liefs Martha

Margreet zei

Haha, ik herken dat helemaal van dat de beren het huis overnemen. Ik was er ook gek op.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je schoonmoeder. Die beer is te gek met zijn grote bos bloemen. Dat gedistresste randje staat inderdaad mooier (afgewerkter).
Ik was ook altijd bang voor vieze vingers, maar sinds ik het mixed media heb ontdekt is het minder geworden. Al maak ik mijn handen tussendoor regelmatig schoon (ben begonnen met plastic handschoentjes aan....haha).
Gezellige moederdag!
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

wat een mooi lief kaartje Angelique......gr karin

Marjolein zei

Wat een lieve kaart Angélique! Ik heb ook nog even bij je kerstkaarten gekeken: ook al zo leuk. Groeten en fijne zondag, Marjolein

Marjolijn van Elsberg zei

Vieze vingers kun je schoonmaken Angélique en tip, doe een stukje vinger van een huishoudhandschoen over je vingertoppen, dat scheelt. Erg mooi je kaartje is het geworden. en je ziet nu echt wel wat meer diepte in je figuurtjes. Heel tof!

Frederika zei

Een superlieve kaart. Daar is ze vast heel blij mee. Kan me indenken dat je bang bent om vlekken te maken op je kaart. Zou zonde zijn

Doris knippenenplakken zei

Wat een lief , super mooie kaart voor moederdag heb je gemaakt.
Fijne dag, groetjes Doris

Trijntje zei

Hele mooie kaart heb je voor de moeder van Remco gemaakt. Erg leuk met de beer met de bloemetjes. Super geslaagd.Groeten Trijntje

Wies zei

Wat een mooie kaart voor moederdag met dit leuke beertje en design papier.

De Hobbykamer van Petra zei

Het is inderdaad een hele leuke kaart en de beer met de flinke bos bloemen staan erop te schitteren. Ze zal vast erg blij zijn met deze kaart.


Lieve groet, Petra

Daphne zei

Die randjes zijn goed gedaan, de beer gaat nog meer leven op deze manier.
Haha, dat koppie, of beter, die oogjes boven die enorme bos uit, lieffffff🥰.

Elizabeth zei

Een berelief kaartje met zo'n grote bos bloemen!

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart! En prachtig: een grote bos madelieven voor (schoon)ma-de-liefste, dat zijn de beste bloemen op moederdag.
Leuk dat beide zonen bij je kwamen eten.

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart maakte je voor je schoonmoeder. echt zo leuk met de beer. Lekker persoonlijk. Hij heeft een mooie bos bloemen vast. Prachtig hoor.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Caroline Cards zei

Heel leuke kaart met de lieve beer die bloemen brengt. Gezellig dat je zonen op bezoek kwamen. Ik had mijn moeder uitgenodigd om bij ons te komen eten. Onze zoon is op vakantie, maar liet een prachtig boeket bezorgen!
Groetjes, Caroline

karin zei

Mooi kaartje met het beertje erop.
Groetjes, Karin

GerJanne zei

Ah... wat een geweldig kaartje heb je gemaakt! Met zo'n beer maakt het niet uit of je geen plaats meer hebt, he? Supergaaf!
Gezellig dat je zonen kwamen en wij hadden ook lasagne zondag. Grappig!