dinsdag 21 mei 2024

Moederdagkaart (reminder Cheerful Sketches)

 Jullie hebben de moederdagkaart voor mijn moeder nog tegoed en vandaag is de dag. Het is namelijk ook meteen de reminder voor de lopende challenge van Cheerful Sketches Challange Blog .
Ik koos met knikkende knieën een digi van Last Minute Manda, Butterfly and flowers. Eigenlijk zag ik het kleurwerk niet zitten, veel te moeilijk. Toch ben ik het gaan proberen en het werd uiteindelijk dus de moederdagkaart voor mijn moeder.


Ik heb de digi gekleurd met mijn Caran d'Ache Pablo potloden. Het papier komt uit verschillende blokjes.
Nog even de gekleurde digi apart, omdat ik er stiekem best wel trots op ben 😁



Voordat ik begon met kleuren bedacht ik mij: "als het kleuren niets wordt, kan ik altijd nog de digi verwerken tot condoleancekaart in zwart-wit". Dat idee heb ik alsnog uitgevoerd, gelukkig voor in de voorraad.


De sketch is duidelijk herkenbaar, maar ook te vinden op het blog van Cheerful Sketches, hij is weer supermooi. Doe jullie weer mee deze maand?

24 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooi kaartje met de mooie stempel wat heb je die mooi ingekleurd, mooi papier heb je erbij gebruikt
ook je zwart/ witte versie is mooi geworden
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Angelique.
Zo mooi ingekleurd.
Knap gedaan.
De condoleance kaart is ook heel mooi.
Groetjes Elle-Jeanne

Anoniem zei

Ze zijn allebei mooi. Leuk om de verschillende uitwerkingen te zien. Een heel ander effect

Marjolijn van Elsberg zei

Dit meen je niet, ik zou nooit geloven dat je deze zelf gekleurd had als e het net verteld had, zo mooi!!!!!! Wat een prachtige bloemen op een prachtige kaart!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Ik heb met open mond zitten kijken naar je ingekleurde plaatje. Wauw wauw wauw. Wat heb je dat ontzettend knap gedaan zeg. Het lijkt wel een gedrukt plaatje, echt heel mooi gedaan.
De zwart witte versie is ook heel mooi geworden.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Wat mooi! Je hebt 't prachtig gekleurd!
Beide kaarten zij heel goed gelukt, maar de kleurige voor je moeder is echt fantastisch.

Anita van Deur zei

Wat heb je dit schitterend gekleurd! zo heb je 2 mooie kaarten heb je gemaakt, vind de zwart wit ook heel mooi.

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Je moeder was vast erg blij met je kaart, je hebt de digi ook prachtig ingekleurd.
Voor een condoleancekaart is die inderdaad zo ook prachtig en ook makkelijk dat je de digi dan niet hoeft in te kleuren, want zo is die ook erg mooi.

Groetjes, Astrid.

Trijntje zei

Wat heb je een prachtige kaart voor je moeder gemaakt en wat is het kleuren je mooi gelukt. Echt prachtig hoor. Petje af! Mooie schetsuitwerking. Deze dig is ook mooi voor een sterkte kaart.echte toppers. Groeten Trijntje

De Hobbykamer van Petra zei

Ik vind beide kaarten heel erg mooi en snap wel wat je schrijft dat het lastig was met de kleuren voor de moederdagkaart en het is je gelukt. Erg mooi.

Lieve groet, Petra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauwww die knikkende knieën waren niet terecht hoor, wat een schitterend kleurwerk Angélique, het lijkt haast een plaatje. Heel mooi en sprekende kleuren vind ik. Een top reminderkaart.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zo onder de indruk van je ingekleurde digi dat ik vergeet te zeggen dat die zwart-witte condoleancekaart ook goed bedacht en stijlvol uitgevoerd is.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Heb je dat echt zelf ingekleurd, ik dacht dat het een kant en klaar plaatje was. Wat heb je dat prachtig gedaan! Supermooie kaart voor je moeder geworden!
De condoleancekaart is ook mooi maar ik zie liever de uitbundige kleuren bij deze digi.

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

2 mooie kaarten heb je gemaakt en super gekleurd Angelique.........gr karin

Martha zei

Wat mooi Angelique
Ik dacht eerst dat het een gewoon plaatje was, maar jim hebt het heel erg mooi ingekleurd, knap gedaan!
De tweede versie vind ik ook erg mooi en zeer geschikt als condoleancekaart
Liefs Martha

Elizabeth zei

Niet te geloven dat je dit helemaal zelf hebt ingekleurd... het lijkt net een gewoon plaatje!
Oh, wat een werk is dat geweest. En wat een jobsgeduld moet je daar voor hebben!
Petje af!

GerJanne zei

Je maakt zeker een grapje dat je dat ingekleurd hebt?
Oh nee toch niet! Ik dacht echt dat een plaatje van een knipvel was. Ongelooflijk mooi!
En de zwart wit versie is ook mooi, maarre.... ga maar even voor de spiegel staan en geef jezelf een schouderklop! Wauw wauw wauw!

Daphne zei

Héél erg mooi.
Het is net of de zon op de bloemen schijnt.
Ook een goed idee, de 2de kaart, daarmee geef je aan dat je de digi ook ongekleurd kan gebruiken.
Haha, knikkende knieën waren dus niet nodig.

Doris knippenenplakken zei

Het zijn twee prachtige kaarten Angelique. Prachtige ingekleurde stempel mooie kleuren.
Groetjes Doris

Margreet zei

Ik zag in de donderdagbericht dat ik deze kaart gemist had.
Ik laat je nog harder blozen, want in 1e instantie dacht ik dat je een plaatje afgedrukt had. Wat heb je dit prachtig ingekleurd zeg! Complimenten hoor.
Ook de 2e kaart is heel erg mooi.
xxx Margreet

Josje zei

Dat ziet er heel mooi uit angelique

Wies zei

Wat een mooie voorbeeldkaarten heb je voor de CS challenge gemaakt. prachtig ingekleurde versie van deze digi. En om hem zwart/wit te laten en op een condoleancekaart te gebruiken is een goed idee om te onthouden.

GerJanne zei

Ik denk: nu staat erbij dat het een grapje was en dat je ook een ingekleurde versie had... maar Nee! Echt CHAPEAU!

alma.heijenk@gmail.com zei

wow, beide erg mooi geworden!!
groetjes Alma