maandag 6 mei 2024

Petra was jarig

 Vorige week was Petra jarig en natuurlijk ging er een kaart van mij naar het verre Zuiden. Petra had al meermaals laten ontvallen dat ze net als ik de tomte zo leuk vindt en dus mochten zij de verjaardagswens over gaan brengen.


Die mannekes houden wel van een feestje zoals je ziet.
Eigenlijk zijn het gamers (Ali), maar voor een feestje wilde ze hun controllers en hoofdtelefoon wel even opzij zetten.
Het dessinpapier (achtergrond, mutsen en tekst) is van een oud blokje van Sissix. 
Gelukkig zijn ze bij Petra aangekomen, met die korte beentjes is het een heel eind (met lange benen trouwens ook).

Ik ben een paar dagen naar Remco in Almelo geweest, dat was grotendeels heel ontspannend. We hebben heerlijk kunnen wandelen, tijdens regen wat kringloopwinkels bezocht en ik heb ook nog wat kunnen kleuren.
Toen ik zondagavond thuis kwam, lag er een envelop op de mat: ik had bij Petra een van de verjaardags-weggevers gewonnen! Kijk eens hoe gaaf en let daarbij vooral eens op de supermooie kaart die erbij zat


Dankjewel Petra, ik ben er super blij mee!

23 opmerkingen:

Diny zei

Mooi kaartje voor Petra.....en mooie prijs voor jou Angelique!
Groetjes Diny

Elizabeth zei

Oh, jij gaat weer genieten van de prijs! Wat een mooie spulletjes heb je gekregen.
Ik moet wel lachen; jij weet de stansjes altijd weer te 'verbouwen' zodat je iets naar je zin kunt maken.

Frederika zei

Een mooie kaart. Wie houdt nou niet van deze leuke Scandinavische mannetjes

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de feestende gnooms Angelique.
Gefeliciteerd met je prijs.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Leuke kaart met de gnoompjes, Angelique
En wat ern leuke prijs heb je gewonnen
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Wat leuk! De kaart die je maakte is prachtig. Super leuk om bij het thuiskomen zulke mooie post op de deurmat te vinden.

Daphne zei

Doe zijn ook lief, die kleine mannekes, ik hou ook van ze.
Leuke kaart, lekker vrolijk, echt een kaart voor een verjaardag.
Wat een mooie prijs won je!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor Petra, met de leuke kabouters zo te zien houden ze wel van een feestje
jij hebt ook al zo'n leuke prijs gewonnen en een leuk kaartje erbij gehad
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een super mooie kaart met de leuke gnomes. Mooie prijs heb je ontvangen!
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart maakte je voor Petra. Mooi zeg. Heel leuk gedaan.
En wat een mooie prijs heb je gewonnen. Leuk zeg.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Crea Astrid zei

Een mooie feestelijke kaart heb je gemaakt.
Gefeliciteerd met je mooie prijs.

Groetjes, Astrid.

Henriët zei

Een heel vrolijk kaartje met de feestende gnomes.
Wat een leuke verrassing lag er op de mat.
Groetjes van Henriët

marian zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Groetjes van marian.

KarinsArtScrap zei

een hele leuke vrolijke kaart Angela, en een mooie prijs,,,,,,,,,,,,,,,, gr karin

Marjan zei

Wat leuk zijn ze, je hebt ze ook tot gnomes in feeststemming veranderd, lees ik :) Gaaf kaartje, Angelique en dan won je bij haar ook nog een prijs, wat leuk! Mooi dat je in Almelo een fijne tijd had.

GerJanne zei

Ik heb stiekem vrijdag nog even gekeken of ik je zag in Almelo..ik was bij Willemijn, dus had gekund.
Je kaart voor Petra is erg leuk! Persoonlijk door de gnomes!
En gefeliciteerd met je prijs!

Sandra1968 zei

Wat een leuke en vrolijke kaart!
En gefeliciteerd met jouw gewonnen prijs.

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt voor Petra.
Leuke verrassing om zo thuis te komen met iets leuks op de mat.
Je hoeft je weer niet te vervelen.
Fijne dag,
Hetty

De Hobbykamer van Petra zei

Nogmaals dank je wel Angélique voor je erg leuke kaart en als Noorwegen liefhebber kan ik niet anders dan de gnooms ook erg leuk vinden.

Ook fijn dat je blij bent met je gewonnen prijs en het kaartje dat ik er voor je bij maakte. Graag gedaan!

Lieve groet, Petra

Doris knippenenplakken zei

Schitterende kaart met de feestelijke gnooms.
Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
Fijne dag, groetjes Doris

Trudy zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt voor Petra!
En een verrassing is altijd leuk!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een mooie candy ontvangen met een hele leuke kaart Angélique. De felicitatie-kaart die jij voor Petra gemaakt hebt is ook heel feestelijk geworden . Een leuke kaart.
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuke verrassing in je brievenbus, en je kaartje is weer superleuk, ik zou niet snel op het idee komen om de gnooms voor een verjaardagskaart te gebruiken maar waarom ook niet, dat ga ik onthouden!
Groetjes, Marjolijn.