donderdag 23 mei 2024

Oh Denneboom

 Dankjulliewel voor alle geweldige reacties op mijn vorige kaart, ik bloos er zowat nog van. Ik heb woensdagavond nog een foto van het kleurwerk toegevoegd aan dat blogbericht zodat het beter te zien is.

Ook op deze donderdag doe ik weer mee met kerstkaartendonderdag en weer met twee kaarten.

Ik vond dat de sneeuwpoppen weer eens aan de beurt waren, ze zijn zo leuk!
Ik stanste er zes en kleedde ze aan. Daarna vormde ik koortjes en ze begonnen direct enthousiast uit volle borst "oh denneboom" te zingen. En toen besloot ik er maar kerstboompjes bij te zetten.



De voorste laag sneeuw, de voorste sneeuwpop en de kerstboom zijn verhoogd opgeplakt.
Ze mogen meedoen bij 52 Weeks to Christmas en één van de twee mag in mijn challengealbum van de facebookgroep De Egel Kerst.
En omdat er heel veel hoedjes op staan en de boompjes geëmbost zijn mogen ze ook meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs .

32 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Tuurlijk ben ik nog even terug gegaan naar je vorige bericht want dat wilde ik wel even zien, zo mooi en dat lijkt me zo relaxed al heb ik er het geduld niet voor. Ook deze kaartjes zijn weer super schattig.

Annemarie en Merit zei

wat een ontzettend leuke kaarten, de koortjes doen uitstekend hun best en zingen uit volle borst.
Fijne dag , gezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke sneeuwpopjes ze zijn zo schattig, ik hoor ze hier zingen ze doen erg hun best
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

vergeet ik erbij te zetten dat mevr sneeuwpop een schitterende ketting heeft, heel leuk gedaan...

Elle-Jeanne zei

Twee super leuke kerstkaarten Angelique.
Mooi met de sneeuwpoppen.
Groetjes Elle-Jeanne

carla zei

Angelique dit zijn hele mooie kerstkaarten. Zo vrolijk en prachtig gemaakt.
Bedankt om deze te laten deelnemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Frederika zei

Ze zijn allebei weer erg leuk. Knap hoe je elke keer weer aan de ideeën komt. Er zitten zulke leuke details in. Super weer. Groeten Frederika

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. De sneeuwpoppen zijn ook zo leuk. Die moet ik ook snel weer eens gebruiken. Momenteel maak ik wat simpelere kaarten haha.
Echt heel mooi gedaan met de prachtige ketting van mevrouw sneeuwpop.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

De schatten, ik kan ze hier horen zingen.
Daar ben je wel even druk mee geweest, met dit koortje, maar je hebt er wel 2 hele leuke kaarten bij nu.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog even naar je foto van het inkleuren gekeken en echt supermooi, net een print Angélique. Dit leuke drietal bracht een glimlach teweeg aan deze kant van het scherm. Een hele leuke muzikale kerstkaart. Een leuk tafereeltje van een origineel zangkoortje en wat zijn ze allemaal chique "aangekleed " ;)
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Wat een schattige kaarten heb je gemaakt met de sneeuwpoppen. Gezellige koortjes vormen ze, heel erg leuk. En je vorige kaarten met dat kleurwerk, nou daar mag je zeker trots op zijn. Ik vind het schitterend.Petje af hoor.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Wat een enige kaarten met die leuk aangeklede sneeuwpoppen.
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

o wat een leukerds , mooie kaartjes Angelique..................gr karin

!neke zei

Wat zijn ze leuk !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Josje zei

Wat een leuke sneeuwmannen leuke kaartjes

De Breimeisjes zei

Een goed idee van jou om zo steeds een serie te maken. Elke kaart wordt evengoed uniek, je maakt er steeds iets speciaals van. Zo leuk, deze sneeuwmannentrio's die O denneboom zingen! Ik krijg bijna zin in kerst :-)

Martha zei

Wat een leuke kerstkaartjes, Angelique
Wat heb je de sneeuwpopjes leuk aangekleed
Liefs Martha

Caroline Cards zei

Het zijn super leuke kaarten en ik zing meteen mee met de vrolijke sneeuwpoppen.
Groetjes, Caroline

Diny zei

Twee hele leuk vrolijke kaarten Angelique!
Mooi gedaan met de muzieknoten erbij.
Groetjes Diny

karin zei

Echt leuk met die sneeuwpoppen, wat een karwei om die in elkaar te freubelen, althans dat vind ik altijd.
Heel mooie kaartjes voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Bedankt dat je meedoet.
Groetjes,
Karin

Wies zei

Dit zijn twee hele leuke kaarten met de vrolijk zingende sneeuwpoppen.

Anita van Deur zei

Zo schattig je beide kaartjes einge sneeuwpoppen zijn het.

De Hobbykamer van Petra zei

Oh ze zijn enig Angélique en zeker zo met z'n drietjes op één kaart. Ik gebruik deze mal ook veel te weinig en dat vind ik jammer. Misschien moet ik 'm dadelijk maar gewoon alvast klaar leggen en als ik dan weer tijd heb, daar een kaart mee te gaan maken.

Lieve groet, Petra

Henriët zei

Eerst even over je kaart van gisteren. Ik dacht dat je een kant en klaar plaatje had gebruikt. Wat prachtig gekleurd. Mijn complimenten!
Ook deze kaartjes met de zingende sneeuwmannen zijn erg leuk.
Groetjes van Henriët

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kerstkaarten Angelique. De kleuren springen eruit.Groetjes Doris

joke zei

Geweldig deze twee kaarten met de zingende sneeuwmannen. Even naar je vorige bericht en wow wat heb je geweldig gekleurd.
Groetjes Joke

Kaartenkraam zei

Superleuke kaarten en ja een dennenboom hoort er wel bij hè als ze hem met z'n allen bezingen.

groetjes van Ank

Jantine zei

Wat een leuk idee, zo'n sneeuwpoppen zangkoor. En mooi dat ze je ook nog inspiratie brengen met hun lied. Leuke kaarten, Angélique!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nelleke zei

Wat een leuke en vrolijke kerstkaarten. Mooi bedacht en uitgevoerd. Ook even bij je vorige post gekeke, je mag hier echt trots op zijn! Supergaaf gekleurd, echt goed joh! Maar ook de zwart wit uitvoering is heel erg leuk. Groetjes Nelleke

Elizabeth zei

Als echte koorleden staan de sneeuwmannen daar met open mond te zingen!

GerJanne zei

Ze zijn allebei superleuk! deze sneeuwpoppen heb ik niet, maar ze zijn ideaal om ze als Christmas Carol singers neer te zetten!
Ik ga nog even kijken bij je nieuwe foto!

Trijntje zei

Deze kerstkaarten zijn erg leuk met het triootje kerstmannen. Erg leuk samengesteld. Groeten Trijntje