donderdag 9 mei 2024

Kerst bij de kabouters (1)

 Gisteravond maakte ik een serie van vier kerstkaarten met kaboutertjes, vandaag laat ik de eerste twee zien.
Ik ging zitten voor een kerstkaart en vond dat ik maar eens een plaatje moest gebruiken, in mijn map vond ik een vel met vier plaatjes met kaboutertjes, ooit eens gekregen.
Ik zocht er papier bij uit verschillende paper pads en de rest kwam bijna als vanzelf, het werd een heerlijk ontspannen knutselavondje.




De kaarten worden weer gelinkt op het blog van 52 Weeks to Christmas bij de wekelijkse kerstkaarten (ik heb al een bak met 30 kaarten, joehoe!)

Vanmiddag ga ik naar mijn moeder in Haarlem, het is mooi weer om een flink stuk te lopen en daarna eet ik daar ook, wel zo gezellig. Het weekend ga ik nog naar Remco's ouders voor moederdag en zondag komen mij  jongens lasgna eten, dat vinden ze zo lekker en daar geniet ik dan zo van.

30 opmerkingen:

Trijntje zei

Je hebt leuke kerstkaarten met deze kabouter plaatjes gemaakt. Het is mooi weer om te wandelen . Je hebt leuke dingen verderop je programma staan. Geniet ervan. Groeten Trijntje

Diny zei

Twee gezellige kerstkaartjes heb je gemaakt Angelique!
Groetjes en een fijne dag,
Diny

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een leuke kerstkaarten zijn dat zeg. Echt heel erg mooi gedaan. Schattig zijn de plaatjes hoor, maar goed dat je ze hebt terug gevonden.
Klinkt als een hele gezellige dag en gezellig weekend. Veel plezier.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

De Hobbykamer van Petra zei

Twee leuke vrolijke kaarten Angélique en wat leuke vooruitzichten voor dit weekend.

Wij zijn helaas aan huis gebonden. Hans knapt maar niet op van de longontsteking en heeft nu al de 3de AB kuur in 2 maanden tijd en hij gaat nu ook een vernevel apparaat erbij krijgen en ook zijn longarts maakt zich serieus zorgen om hem. Over twee weken weer contact met hem en kijken wat het plan dan gaat worden. Hier staat daarom nu alles even op een laag pitje zodat we de weinig energie die Hans heeft, nuttig besteden aan afspraken die belangrijk zijn. Verder betekend dit voor mij dat ik veel kan knutselen...mits het daar niet te warm word van de zon. hahaha

Lieve groet, Petra

Frederika zei

Leuke kaartjes. Je hebt het er goed voor staan zo te horen. Veel plezier toegewenst

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke plaatjes leuk dessin papier heb je erbij gebruikt
groetjes ellen

carla zei

Hele mooie kabouter kerstkaarten.
Ze zijn heel leuk en mooi gemaakt.
Lekker genieten.
Groetjes,
Carla

!neke zei

Ze zijn beide erg leuk !!!!
groeten Ineke
DT52wTC

marian zei

Wat een leuke kerstkaarten heb je met die kabouter plaatjes gemaakt. En nog fijn 2 in voorraad. Dus nu lekker genieten van de komende gezellige dingen in het vooruitzicht.
Groetjes van Marian.

Angela zei

Prachtige kerstkaarten Angélique! Goed dat je deze enige plaatjes teruggevonden hebt.

Lekker gevuld langweekend heb je.... geniet er van. O heerlijk lassagne 😁

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige kerstkaarten Angelique.
Leuke plaatjes.
Mooi afgewerkt.
Groetjes Elle-Jeanne

De Breimeisjes zei

Weer 2 leuke kaarten bij je collectie, heerlijk.
Je plannen voor de komende dagen klinken goed. Altijd fijn dat men geniet van je kookkunsten!

Marjan zei

Twee supertoffe kaarten, Angelique! Wat een leuke plaatjes! Je dag klinkt goed net als de plannen. Lasagna, daar zijn ze hier ook allemaal dol op, Rob maakt dat heel lekker klaar. Veel plezier!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve plaatjes, heel mooi van kleur en leuke afbeeldingen. Je hebt er mooie kerstkaarten van gemaakt Angélique. Klinkt als een paar gezellige dagen in het vooruitzicht, geniet ervan.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

joke zei

Wat een leuke kabouter plaatjes heb je gebruikt, twee heel mooie kaarten heb je gemaakt en heerlijk nog twee op voorraad.
Groetjes Joke

Margreet zei

Wat een leuke kaarten met die enige plaatjes.
Wij willen binnenkort een keer een dagje Haarlem doen. Vind het een leuke stad en ze hebben een mooi museum.
Geniet van alles wat je van plan bent te doen.
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

ach wat een hele leuke vrolijke kaartjes Angelique........gr karin

juffrouw Ooievaar zei

Weer 2 leuke kaarten, 30 kerstkaarten al, wauw!
Gezellig naar je moeder, het is altijd gezelliger, samen eten :)
Ik wens je alvast een gezellige moeserdag, groetjes Anita

Henriët zei

Mooie kaarten met kabouters heb je gemaakt. Heerlijk als een knutselavond zo soepel verloopt. Je plannen voor vandaag en de rest van het weekend klinken ook allemaal gezellig.
Groetjes van Henriët

Hetty P. zei

Wat een leuke kaarten met de kaboutertjes.
Volgens mij zijn dat echt oude plaatjes, maar ze blijven leuk.
Groetjes van Hetty

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kaarten met die kaboutertjes.
heerlijk een leuke knutselavond, hier moest alles uit mijn tenen komen.
Beetje laat vandaag, maar bedankt dat je er weer bij bent met een kerst/winterkaart..
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

GerJanne zei

Wat een enige kaarten zeg! Je bent dus lekker vrij de komende dagen? Lekker genieten, je hebt leuke plannen!

Martha zei

Mooie kerstkaarten Angelique
Leuke kaboutertjes!
Fijne dag en lekker genieten van je vrije weekend!
Liefs Martha

Daphne zei

Ik zie het helemaal voor me, zoals jij lekker ontspannen zit te knutselen.
En dan 4 kaarten als resultaat, leuk hoor.
Leuke plaatjes, je hebt ze mooi verwerkt op je kaart.
Fijn weekend.

Epie zei

Twee prachtige kaartjes met de kaboutertjes , fijn weekend
Groetjes Epie

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke kerstkabouter kaarten.Fijn weekend, groetjes Doris

Elizabeth zei

Heerlijk als het zo vanzelf gaat.. En de kerstmannen zongen een mooi liedje terwijl jij bezig was...

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een gezellige plaatjes en zo'n mooie kaartjes ook. Ik hou van kabouters.

Josje zei

Wat een leuke kaartjes met die kabouters
groetjes Josje

Sarah zei

Ze zijn heel leuk!