dinsdag 14 mei 2024

Baby op komst (reminder Cheerful Sketches)

 Het is weer tijd voor de reminder van Cheerful Sketches Challange Blog en daarvoor koos ik voor een digi van RAM Stamps , één van onze sponsors deze maand. 
De digi Deer and bunny vond ik zo schattig!
Ik maakte er een baby-op-komst-kaart van:



De digi kleurde ik met potlood (Caran d'Ache Pablo).
Het papier komt uit een blok van Joy met babydessins.
Één van mijn nichtjes is zwanger, maar daar heb ik toch maar een andere kaart voor gemaakt die ik beter bij haar en haar vriend vind passen, die laat ik een andere keer zien.
Ik vind deze kaart zeker ook wel geslaagd, deze komt vast nog wel eens van pas.

Doen jullie mee met onze challenge? De sketch is weer een heel leuke:


De challenge vinden jullie hier met al veel mooie voorbeelden van mijn teamgenoten en van de gastdesigners vinden jullie hier.

21 opmerkingen:

Martha zei

Schattig felicitatiekaartje, Angelique
Wat een leuk stempeltje heb je mooi ingekleurd!
Fijne dag liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de schattige stempeltjes
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Angelique.
De digi is zo mooi ingekleurd .
Groetjes Elle-Jeanne

karin zei

Schattige digi. Mooi gemaakt!
Groetjes,
Karin

Elizabeth zei

Ah, wat een schattig kaartje...
Maar het moet wel je stijl zijn, en ik denk dat je nichtje iets totaal anders krijgt!

De Breimeisjes zei

Een mooie kaart voor een bijzondere gelegenheid.
Ja, jij maakt je kaartjes vaak heel bijzonder en persoonlijk, dat is ook zo ontzettend leuk.

Margreet zei

Wat een schattige digi en zo mooi ingekleurd! Superlief kaartje. Ben benieuwd hoe de kaart voor je nichtje eruit ziet.
xxx Margreet

Trijntje zei

Wat een schattige kaart heb je gemaakt met deze leuke digi. Groeten Trijntje

De Hobbykamer van Petra zei

Een superleuke sketch en een hele lieve kaart maakte je.
Mij gaat het helaas niet lukken. Voorheen met mijn oude blog deed ik aan giga veel challenges mee, won ook vaak en dat lukt me nu gewoon niet meer.

Lieve groet, Petra

KarinsArtScrap zei

wat een mooi lief kaartje Angelique.........gr karin

GerJanne zei

Wat een lief kaartje! Helemaal leuk voor een baby op komst. Maar inderdaad moet het wel bij iemand passen. En zo'n kaartje in je voorraad is ook nooit weg.

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart met een schattige digi. De digi ook prachtig ingekleurd.

Groetjes, Astrid.

joke zei

Een heel lief babykaartje met je gemaakt met de mooie sketch Ben benieuwd naar het andere kaartje.
Groetjes Joke

Angela zei

Schitterende reminder Angélique!
Altijd goed om voorraad te hebben toch?

Marjolijn van Elsberg zei

Oh wat een schatje! Zo lief met dat hertje, waarom associeer ik die alleen met kerstkaarten? Te leuk dit!

Hetty P. zei

Wat een schatje !!!!
Je hebt de digi mooi ingekleurd. Altijd prettig om een baby-kaartje op voorraad te hebben.
Fijne dag,
Hetty

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtige reminder kaart. Mooi zeg. De digi vind ik echt te schattig zeg. De kaart komt vast nog wel eens van pas. Heel leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Frederika zei

Schitterend. Een superlief kaartje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een hele lieve kaart door de schattige digi Angélique. Mooi ingekleurd ook.
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Dit is gewoon te schattig!!!

Daphne zei

Wat een ontdekken ontzettend lief kaartje.
Zo leuk, deze digi voor een zwangerschap.