donderdag 29 augustus 2024

Kerstengeltje

 Ja hoor, ik heb weer een kerstkaart om te laten zien. Deze kaart floepte niet zondermeer onder mijn handen vandaan, ik was wat inspiratieloos, maar uiteindelijk is het toch gelukt.


De achtergrond maakte ik met een stencil en distress oxide inkt.  Daarop plakte ik verhoogd een engel van Nellie Snellen, omringd met wat fonkelende goudkleurige sterretjes. 
De tekst stempelde ik met Versamark,  waarop ik met black sparkle embossingpoeder strooide. Door de glans moeilijk te fotograferen, maar dat zal jullie bekend voorkomen.
De tekst lijkt onleesbaar, maar zit er best goed op, er staat "gezegende kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar".

Ik link uiteraard deze kerstkaart weer bij 52 Weeks to Christmas 

27 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Gelukkig is het toch goed gekomen met de inspiratie, want je maakte een mooie kaart met leuke achtergrond.
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Wat mooi is de achtergrond gemaakt voor de kerstengel ik blijf het een mooie stans vinden.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke engel erop mooie achtergrond heb je erbij gemaakt
groetjes ellen

Frederika zei

Leuk geworden hoor. Soms duurt het even voordat de goede flow komt. Toch weer super geslaagd

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Gelukkig toch nog inspiratie gevonden. Heel erg mooi gemaakt deze kaart. Ik vind hem erg leuk geworden. Mooi met die achtergrond ook. Heel mooi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Wat mooi is deze kaart.
Ik vind de achtergrond heel mooi, vooral met het geel erbij.
De ondergrond van de engel past goed bij het blauw van de achtergrond.
Ja, iets glimmends fotograveren blijft een uitdaging, zeer bekend.

Trudy zei

Wat een schattige engel en wat een mooie achtergrond! Met de warmte valt het ook niet mee om inspiratie voor een kerstkaart te vinden!
Groetjes Trudy

Epie zei

Een mooie sfeervolle kerstkaart is dit Angelique
Groetjess Epie

Marjolijn van Elsberg zei

Een mooie kaart al ging het niet vanzelf, soms heb je dat.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi engeltjes stans. leuke achtergrond maakte je.
groetjes Alma

Ellen zei

Supermooi kaartje met de prachtige engel!
Groetjes Ellen

Margreet zei

Wat een mooie engel op je gave achtergrond. Bij mij was de inspiratie de laatste tijd ook ver te zoeken.
xxx Margreet

Elizabeth zei

Een kerstengel die op de bazuin blaast... dat zal mooi klinken!
Je kaart is het in elk geval!

Trijntje zei

Leuke kaart met dit mooie engeltjes. Het is toch nog goed gekomen… groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje heb je gemaakt Angelique......gr karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie engel in de hoofdrol op je leuke kerstkaart Angélique. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Henriët zei

Leuk! Ook hier weer een achtergrond met inkt.
Leuk met de engel. En met al dat geglim is het moeilijk om alles goed op de foto te krijgen.
Groetjes van Henriët

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie engelenkaart Angélique.

Lieve groet, Petra

Martha zei

Prachtige kerstkaart Angelique
Mooi zoals de engel uitkomt met een mooie uitstraling met dat geel
Mooi gemaakt
Liefs Martha

Sandra1968 zei

Een hele leuke kaart, ondanks dat je wat moeite had met opstarten ;-).

Suzan zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

GerJanne zei

Mooi! De achtergrond vind ik heel subtiel! En bij de tekst past de engel heel goed!
Ik moet spontaan aan mijn schoonvader denken die al 40 jaar geleden overleed.
Bij zijn uitvaart zongen we: Eens als de bazuinen klinken....Gek, he dat associaties zo werken...

Nelleke zei

Ja dat kennen we dat glans moeilijk te fotograferen is. Leuke kaart geworden. Ik keek ook naar de kaarten van je schoonouders. Eerst dacht een poes, maar als ik dan lees dat ze daar wat meeheeft, begrijp ik het helemaal, en is het een mooi ene persoonlijke kaart. De kaart voor je schoonvader vind ik helemaal geweldig, zo knap he dat hij dat nog allemaal zo doet. Zo wil ik ook wel 95 worden! Groetjes Nelleke

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke kerstkaart met de mooie achtergrond en engel. Fijn weekend, groetjes Doris

marian zei

Een super mooie kaart met dat lieve engeltje.
Groetjes van Marian.

Marjan zei

Dat mooie zachte achtergrondje geeft extra dimensie aan het mooie sierlijke engeltje, heel mooi kaartje en zeker niet te zien dat je inspiratieloos was!

De Breimeisjes zei

Ik vind 'm mooi, prachtige engel!