zondag 17 januari 2021

Ga je mee naar Club Swing? (Uitdaging 5)

 Deze keer een creatie met dit prachtige trio:


Op Pinterest had ik al heel lang geleden een kaart gepind met dit trio, niet wetende dat ik ooit deze muziekanten zelf zou krijgen. Die kaart wilde ik wel maken! Maar Remco grapte dat ik zelf wat origineels moest bedenken en gelukkig kwam er ook daadwerkelijk een idee.

Ga je mee naar Club Swing?



Dezelfde boxcard met andere belichting. Ik vind hem wel cool.

Ook deze creatie link ik bij Knutsels en Kadootjes waar ze iets met een C willen zien, hier contrabas, concert en club.

Het gaat best lekker met mijn uitdaging. Ik had er moeite mee om "zomaar" iets te maken, zonder een bestemming, maar door deze uitdaging waarbij ik mijn nieuwe spulletjes eerst moet gebruiken voor ik ze opruim lukt het toch. En ik heb nog meer ideeën, niet met alle stansjes/stempels, maar die komen vast ook nog wel.

14 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Ik vind de kaart echt super geslaagd. Heel erg mooi geworden. Ik vind het echt een goede uitdaging wat je jezelf hebt gegeven. Heel leuk zo.
Fijne zondag.

lieve groetjes,
Emily

Céline zei

Wat een gezellige kaart. Je krijgt er al zin in om naar Club Swing te gaan..

Henriët zei

Echt een leuke en originele kaart!
Jij hebt me er toe gezet om mezelf ook uit te dagen. Ik heb nog een hele stapel Ali-stansen die nog nooit zijn gebruikt. Dinsdag komt er een kaartje online met een ongebruikte stans uit China.
Groetjes van Henriët

De Breimeisjes zei

Prachtig, een muzikale kaart is vast een keer heel goed te gebruiken!

Daphne zei

Wat een gezellige kaart.
Ik vind dat je goed bezig bent, met je uitdagingen, je mag trots zijn op jezelf.
De 2de foto vind ik mooi, daarop is de kaart veel en veel levendiger, ik hoor hier de muziek bijna!
Ga zo door, het is zo leuk om tussen je eigen spullen zoveel leuks te vinden waarmee je kaartjes kan maken.

GerJanne zei

Superleuke kaart en Remco heeft natuurlijk helemaal gelijk. Peter zou hier hetzelfde zeggen, zeker weten. EN zo zie je maar weer hoe leuk! Dank je wel voor het mee doen aan onze C challenge bij K&K!

Elizabeth zei

Ik vind het een geweldig leuke kaart! En leuk dat het je nu toch lukt om 'zomaar' een kaart te maken.

Doris knippenenplakken zei

Wat een toffe gezellige swing kaart! Je bent heel goed bezig.
Kan je altijd gebruiken voor mannenkaarten , die komt wel van pas zo een mooie kaart.
Groetjes Doris

marmarel zei

Heel origineel gedaan, beide varianten zijn leuk!
Groetjes, Marijke

juffrouw Ooievaar zei

De kaart swingt echt, leuk gemaakt hoor :)
Fijn dat je zoveel plezier hebt met de uitdagingen,
dat kunnen we nu extra goed gebruiken, een fijne hobby :)
Groetjes Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh gaaf, ik ga wel mee hoor, het ziet er super uit in die club en ik ben wel toe aan een uitje hihi. Mooi gemaakt Angélique en ook met die verlichting. In het echt zal het door het verdiepte model nóg leuker zijn denk ik. Leuke stansen, nog nooit gezien. Leuk hè om tussen je eigen spulletjes "te winkelen"?
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een prachtige kaartencreatie heb je gemaakt. Ik zie allemaal leuk creaties op je blog ben je gaan volgend. Groeten Trijntje

Hermien zei

Wat een mooi en gezellig kaartje heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Hermien

Monique zei

Die Remco van jou is zo gek nog niet. Wat leuk en muzikaal bedacht.
Dat zouden we toch allemaal weer willen, naar een leuke club gaan met goede muziek.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique