zondag 31 januari 2021

Een zeil-kaart

 Ik wilde een verjaardagskaart voor een cliënt die van zeilen houdt, de kaart mag niet teveel prikkels geven, dus rustig in kleur en opmaak.

Nou, dat laatste vond ik nog het makkelijkste, maar het maritieme thema..... pffff!

Na een heldere ingeving vond ik een plaatje dat ik ooit uit een tijdschrift haalde (oeps, je ziet de letters op de achterkant er licht doorheen, volgende keer een donker papiertje achter plakken), houten palen behorende bij de roeiboot uit dit bericht en gebruikte ik van een nog ongebruikte (! Jawel, creatie 9 met ongebruikte materialen) stempelset van Craft Sensations een anker dat ik met zilverpotlood inkleurde.


Het rondje met de vuurtoren is een heel oude stans van Joy, ook nog nooit gebruikt volgens mij, voor contrast plakte ik er een rood rondje onder.

De golven maakte ik met de randstans die ook in dit bericht te zien is.

Ik had nog graag de meeuwen van Marianne Design erbij  geplakt, maar ja, die stonden nog op mijn verlanglijstje (inmiddels niet meer, ze zijn besteld, oeps, zo houd ik mijn eigen uitdaging wel gaande, haha).

Deze week heb ik vakantie en ga ik lekker doen waar ik zin in heb. Helaas kan ik niet op elk gewenst moment naar mijn hobbyzolder, omdat die momenteel voornamelijk ook thuiswerkplek van mijn jongste is, maar ik heb nog genoeg andere leuke (en minder leuke) dingen te doen.


12 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Mooie kaart, leuk gedaan!
Fijne vakantie, geniet ervan, heerlijk even doen waar je zin in hebt. Voor de minder leuke dingen, misschien kun je die eerst doen, dan kun je daarna genieten :)
Groetjes Anita

Franciens Haakwerk zei

Leuke navy kaart. En heerlijk zo'n weekje toch? Jij vermaakt je wel met of zonder hobby zolder!

Henriët zei

Wat een heerlijke zomerse kaart!
Geniet van je vakantie.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Oh lekker zeg, een week vakantie. Heerlijk van genieten.
Je kaart is mooi, rustig, zoals ja al aangaf, dus dat moet helemaal goed komen..

Daphne zei

Echt een kaart waar je over nagedacht hebt!
Ik moest lachen om je laatste opmerking, dat je je eigen uitdaging in stand houdt.

Céline zei

Heerlijk een week niets!
Mooie kaart. Daar is de ontvanger vast blij mee.

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie kaart Angelique!
Groetjes Doris

Trijntje zei

Wat een mooie kaart. Volgende keer de meeuwen er maar op...de kaart is zo ook erg leuk. Groeten Trijntje

De Breimeisjes zei

En alweer een mooie kaart!

Ellen zei

Heel leuk Angélique en met mooie items gemaakt...top!
Groetjes Ellen

Elizabeth zei

De kaart is leuk en goed gelukt! Mooie stansletters heb je...

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaart. Wat een goed idee om een plaatje uit een tijdschrift te halen. Haha. dat van die meeuwen vind ik heel herkenbaar, dat heb ik namelijk ook heel vaak hihi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily