vrijdag 15 januari 2021

Sprookjesachtig (uitdaging 4)

 Mijn schoonzus is maandag jarig, dus ik maakte een kaart voor haar. Toevallig kwam mijn broer iets ophalen, dat scheelde een postzegel én ik wist zeker dat de kaart op tijd aan zou komen. De kaart werd meteen gegeven, dus ik kan hem al laten zien.

Eigelijk hoort deze ook bij mijn uitdaging (4), want de stans van de "maan met bloemen" kreeg ik in november van dezelfde broer, maar had ik nog nooit gebruikt. Ook de nodige takjes komen ongebruikt uit mijn stempelcollectie.


Ik zag de laatste tijd veel kaarten met Lavinia-stempels voorbij komen, deze stempels zijn heel sprookjesachtig. Ik vond het prachtig, maar deze stempels zullen waarschijnlijk niet in mijn collectie komen, want ze zijn best prijzig, terwijl ik haast niemand weet waar ik een kaart daarmee kan toesturen. Bovendien ben ik niet zo handig met stempels. Maar ik was wel geïnspireerd en maakte met behulp van mijn eigen collectie toch en sprookjesachtige kaart (ik heb geprobeerd hem niet te kinderachtig te maken), waar ik zowaar zelf best tevreden over ben. Jammer dat ik er in dit geval niet lang zelf naar kon kijken, haha.


Ik schreef binnenin dat ze nu zag hoe makkelijk je zomaar aan een nieuwe leeftijd komt.

Helaas zie je op de foto de subtiele glitters van de gelpennen niet, dat zit op de dunne lijntjes van de maan en op de bloemetjes en blaadjes, dat maakt het een beetje magischer.

Deze kaart laat ik graag mee doen aan de challenge van Knutsels en Kadootjes, waar ze graag iets met een "C" willen zien, in dit geval cijfers.

15 opmerkingen:

Elizabeth zei

Sprookjesachtig mooi! De kaart heeft een bijzondere sfeer en dat komt ook door de kleuren die je hebt gebruikt, denk ik...
Er zijn zo enorm veel stempels en stansen te koop! Je hebt gelijk dat je er kritisch naar kijkt en bedenkt hoe je ze kunt gebruiken voordat je ze aanschaft...
Leuk die humor aan de binnenkant van je kaart! Maar op de voorkant niet minder...
Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Sarah zei

Wauw! Ik vind het een prachtige kaart!
Heel mooie sfeer en zo tof met de elfjes die de leeftijd veranderen. Geweldig leuk gemaakt. X

Daphne zei

Dat de feetjes je leeftijd verwisselen, wist ik niet 🤭. Natuurlijk doen ze dat 's nachts, dan heeft nooit iemand dat in de gaten. Heb jij een keer wakker gelegen ofzo, dat je ze gezien hebt?

Wat een ontzettende creatief idee!!! En wat een mooie uitvoering!! Zeker niet kinderachtig, helemaal niet zelfs, de maan is prachtig zo, met dat geel, de rest vd kleuren ook, en beetje glitter maakt het magisch en de lieve feeën, die zo heel zachtjes met de cijfers vliegen, prachtig.

Op deze leeftijd moet het ook wel heel voorzichtig gebeuren, want 49, dan ben je al wat ouder, dan heb je je nachtrust echt wel nodig😉.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een sprookjesachtig mooie kaart heb je gemaakt. Zo mooi. Ik ga hem opslaan en wellicht een keer gebruiken, aangezien ik die mal ook heb hihi. Leuk gedaan met die cijfers ook. Zo tof.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Mirjam zei

De kaart is heel mooi en ik ben dol op sprookjes en elfjes, dus helemaal in mijn straatje! Nogmaals bedankt lieve schoonzus!

De Breimeisjes zei

Jij doet gewoon ook een alfabetchallenge volgens mij! Al loop je dan wel uit, want wij zijn nog bij de A :-)
Ik vind het prachtig, de sprookjesachtige sfeer. En 49 is ook zo'n mooie leeftijd: 7 in het kwadraat!

Sandra zei

Letterlijk sprookjesachtig mooi!
Ontzettend origineel, mooi uitgebalanceerd; echt top! 👍🏼

Remco zei

Erg dom van die broer om hem gelijk te geven, maar snap het ook wel dat hij zo iets moois gelijk wil geven!
Hij is weer top, ben alweer benieuwd naar je volgende challenge.

blauwruitje zei

Hoe verzin je toch elke keer een nieuwe compositie. Toch weer heerlijk om zo'n kaart te krijgen.
Groetjes Sandra

Iris zei

Wauw! Als ik thuis ben ga ik hem even goed bewonderen ♡♡♡

GerJanneke zei

Sjonge, deze is wel heel erg gaaf! Zo leuk bedacht het wisselen van de cijfers. Dat wist ik dus niet dat dat zo ging..
Hoe laat gebeurt dat ongeveer, dan houd ik ze de volgende keer tegen, hihihi.... Hij is zeker niet kinderachtig.
Dank je wel vor je meedoen bij onze C challenge bij K&K.

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige sprookjesachtige kaart Angelique!
Super leuk met de feetjes die je cijfers verwisselen , leuk idee.
Fijn weekend, groetjes Doris

Creaellenknutselsite zei

ik vind het een supergaaf kaartje geworden zo leuk met de vliegende elfjes zie het tafereeltje helemaal voor me
groetjes ellen

Marga zei

Wauw, wat mooi!!!!!
Je hebt ook hele mooie kleuren gebruikt en die elfjes....zo schattig.
Fijn weekend en liefs, Marga

zeeuwsmeisje zei

Wederom weer een plaatje om te zien. Wat heb je nog veel spullen liggen die je nog nooit gebruikt had. De mooiste creaties maak je nu.
gr lisette