vrijdag 8 januari 2021

Uitdaging 2

 Zoals in mijn vorige blogbericht gemeld heb ik nog een kaart klaar waarin ik mijzelf uitdaag ongebruikte stansmallen/ stempels te gebruiken.

Dit keer ging ik voor



De tekst heb ik al een paar maanden in een map zitten.


Ook het achtergrondplaatje is iets dat ik eigenlijk nooit gebruik, nu voor het eerst de schaar in het knipvel gezet. Ik kwam er wel achter dat het plaatje niet goed combineert met de lijm die ik altijd gebruik (houtlijm, Action), want het is niet mooi vlak. Verder vind ik hem wel leuk geworden. 

Deze kaart link ik bij Creative Sketchy Girls, waar ze een challenge hebben lopen waarbij alles mag.


12 opmerkingen:

Daphne zei

Super leuk!!!!
Ik word altijd zo vrolijk van zo'n kikker.
Deze springt vrolijk in het rond, met zijn blije koppie, hier knapt toch iedereen van op?!
Tip: ook mijn kaartjes bollen wel eens, ik leg ze onder een stapel tijdschriften, die wegen heel wat en dat zorgt ervoor dat de bolling weggaat.
Je kan dit doen als de kaart klaar is, maar ook als je alleen de basis klaar hebt (dan moet je wel even geduld hebben natuurlijk😉, want je kan dan je kaart niet afmaken)

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Wat een leuke mal ook.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Ik zag eerst helemaal niet wat het was, pas op de kaart zag ik dat het een soort van "plons" is, super leuk! Ook ik heb al eens een opkikkerkaart van je mogen ontvangen. Dat soort kaartjes kun je heel goed in de voorraad hebben.

marmarel zei

Leuk om jezelf zo uit te dagen. PLONS, zou mijn kleindochter van anderhalf zeggen als ze deze kaart zou zien. :-) Heel leuk geworden!
Groetjes, Marijke

blauwruitje zei

Leuk leuk leuk. Er is altijd wel iemand die je een opkikkertje kunt sturen. En ik zag ook eerst niet wat het was maar ik vind de plons echt heel leuk.

GerJanneke zei

Hoi Angelique,
dat is trouwens een heel leuk idee om de stansen te laten zien die je nog nieuw had. En wat heb je ze ontzettend leuk gecombineerd. Een heel leuk kaartje voor iemand die een opkikkertje kan gebruiken..

Doris knippenenplakken zei

Prachtige opkikker kaart!
Leuk met de plas en de grappige kikker.
Groetjes Doris

Sandra zei

Toen ik de foto van de mal zag, dacht ik ‘???’ Maar wát leuk!

Elizabeth zei

Soms is het goed om eens iets anders te gebruiken, of dingen anders te combineren. Ik vind het een verrassend leuk kaartje!
Ik heb nooit veel met snijmallen gedaan, maar als ik jouw kaarten zie .. dan denk ik dat daar misschien wel een keertje verandering in gaat komen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele vrolijke opkikker-kaart Angélique. Leuk om het met een achtergrondplaatje te gebruiken. Die kikker is trouwens ook een leukerd.
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kikker mooie stans van dat opspattende water
groetjes ellen

Sarah zei

Super vrolijke en leuke kaart. X