woensdag 20 januari 2021

Geniet van de kleine dingen

 Ik wilde graag meedoen met de Liftchallenge en ik dacht aan deze mallen, die ik overigens ook nog nooit gebruikt had (hoi hoi, uitdaging 6). Het is namelijk de bedoeling dat je de kaart in stukken verdeeld dmv een stans, snijden of knippen.


 Ik maakte deze kaart ermee: 


Ook het bootje had ik nog nooit gebruikt, maar dat telt nu niet, hij staat er maar voor de helft op, haha.

Ik hoop dat mijn kaart voldoet aan de eisen van de challenge.

Deze kaart is voor iemand die ik graag een beetje wil opmonteren, hij is al onderweg.

18 opmerkingen:

marmarel zei

Wat leuk om het randje voor waterbubbels te gebruiken! Mooie kaart is het geworden.
Groetjes, Marijke

De Breimeisjes zei

Ik heb even gekeken wat de voorwaarden zijn, volgens mij is je kaart perfect daarvoor! En ik vind 'm sowieso heel erg leuk, daar gaat iemand heel blij mee worden!
Ik ben zo benieuwd of je al eens wat gewonnen hebt met je mooie kaarten.

Nicole Parmentier zei

Deze stanzen zijn inderdaad perfect voor de challenge! Ik vind het zo leuk dat alleen de onderkant van het bootje te zien is en dan dat kleine vishaakje aan het touwtje.. alsof je naar een verhaaltje aan het kijken bent! Nu maar hopen dat ze bijten.. Bedankt voor het meedoen met onze liftchallenge.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk idee om dat bootje zo half te gebruiken Angélique, het wormpje hebben de visjes al van de haak gesnoept volgens mij hihi. Toffe invulling van de lift-challenge.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Wat een leuk kijkje onder water! Heel goed bedacht.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Heel erg goed bedacht, zeg! Een heel leuke kaart met het onderwaterthema.
En altijd leuk om iemand op te monteren.

Sarah zei

Heel tof bedacht en mooi uitgewerkt!
Je gaat goed met je eigen uitdagingen!

casa crea d' emilia zei

Wauw Angelique,
Wat gaaf bedacht zeg. Ik vind hem echt super tof geworden. Je gaat echt lekker met je uitdagingen. Wat top!
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Elizabeth zei

Leuke kaart! En ik kan me voorstellen dat je soms tot nieuwe inzichten komt door zo'n challenge...

Doris knippenenplakken zei

Wat een gave zee kaart Angelique, deze mallen meer gebruiken ze zijn zo mooi.
Fijne dag, groetjes Doris

Cornelie zei

Wat een leuke stansen zijn dat! En hoe leuk heb je ze gebruikt! Tof gedaan met de boot, het haakje en de weeld onder water.
Origineel, dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge Angelique!

juffrouw Ooievaar zei

Wat een leuke kaart, een soort van onder water kaart. Van mij win je een prijs :)
De ontvanger zal vast heel blij zijn met deze super mooie kaart.
Groetjes Anita

zeeuwsmeisje zei

Deze is ook weer super leuk geworden. wordt blij van al jou uitdagingen. Zo zie je maar weer wat je allemaal hebt en ook kan met spullen die er al liggen. Je bent echt een motivatie en inspiratie voor anderen.
liefs lisette

Marjan zei

Erg originele uitwerking echt een heel gaaf idee! het is door het bootje maar voorde helft te stansen echt een onderwater tafereel en dat vishaakje.. :):) Fijn dat je meedoet met onze Liftchallenge, dank je wel.

Daphne zei

Deze stansen al vaak in mijn handen gehad, maar nooit gekocht.
Nu spijt van natuurlijk.
Heel erg leuk, vooral het bootje erboven.
Ik vind dat het telt, voor uitdaging#6

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk hoe je kaart in stukken hebt verdeeld, leuk idee met de visjes en de boot
groetjes ellen

ineke zei

enige kaart !!!

blauwruitje zei

Ook weer zo leuk!