donderdag 19 augustus 2021

3D kerstkaarten

 De moeder van Remco kan, ondanks haar respectabele leeftijd, nog steeds heel mooi en fijntjes knippen, ze knipt nog zeer regelmatig 3D plaatjes, plakt ze met kit op elkaar en maakt er kaarten mee.
Ik ben niet zo goed in dat fijne knipwerk en ik heb geen 3D-kit. Vorig jaar kreeg ik een zakje met 3 kerstplaatjes al helemaal klaar waar ik kerstkaarten mee kon maken. 


Vorige kerst maakte ik andere kaarten, maar nu kwam ik de plaatjes weer tegen en ik ging er eens voor zitten. Eigenlijk ging het nog best vlot.
De tekststans is van Craft Emotions, ze lijken net van die stickervelletjes te komen.





Dat zijn toch weer 3 mooie kerstkaarten dankzij de 3D plaatjes van Remco's moeder, de teller staat nu op 7. Niet veel nog, maar veel meer dan voorgaande jaren in augustus, want toen had ik er 0.

Inmiddels heb ik nog een kerstkaart klaar, in een heel andere stijl, die laat ik een andere keer zien.

16 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ik vind dat toch altijd zo knap als mensen ruim voor december al kerstkaarten kunnen maken. En handig is het natuurlijk ook! Mij lukt dat dus echt niet, ik kan er niet voor in de stemming komen en dan wordt het ook niks..
3D knippen is een tijd razend populair geweest, en wat kun je er mooie dingen mee maken. Bijzonder dat de oude mevrouw dit nog zo goed kan!
Jouw kaarten zien er feestelijk uit, echt helemaal in stijl!

GerJanne zei

Dat is wel heel handig, dat Remco's moeder zo mooi kan knippen en het ook graag doet. De kaarten zijn er heel mooi mee geworden. En straks ben je blij dat je vroeg begonnen bent...

casa crea d' emilia zei

Wat handig dat Remco's moeder die voor jou maakte. Super lief. Je hebt er echt super mooie kaarten mee gemaakt. Vooral die eerste met de krans vind ik geweldig.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Nou Angelique het begin is er!
Wat fijn dat Remco's moeder die plaatjes heeft geknipt, ik ben er eerlijk gezegd ook geen held in...
Mooi resultaat deze kaartjes!
Liefs Martha

Céline zei

Knap hoor dat de moeder van Remco dat nog kan.
En mooie kaartjes heb jij gemaakt.
Vorig jaar had ik in november kaarten gemaakt, samen met dochter voor de eenzame ouderen.

Trudy zei

Wat een prachtige kaartjes en wat goed dat de moeder van Remco dat nog kan! Ik ben niet zo goed in knippen!
groetjes Trudy

zeeuwsmeisje zei

Je bent in ieder geval ruim op tijd dit jaar. Sommige mensen zijn heel goed in dat klein knippen ik heb er jammer genoeg geen geduld voor.
gr lisette

Monique zei

Wat kan ze dat prachtig! En jij hebt er mooie kaarten mee gemaakt.
Groetjes, Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk en wat een mooie kerstkaarten heb je met "haar" plaatjes gemaakt Angélique. Dit is teamwork hihi.
Lieve groetjes Miranda

Franciens Haakwerk zei

Leuk zijn ze, het donkere weer helpt alvast mee om in kerstsferen te komen, groet F

juffrouw Ooievaar zei

Ik vind het best al veel :) Zo'n kaart is ook niet een twee klaar en je hebt vast en zeker ook nog andere dingen te doen!
Groetjes Anita

De Breimeisjes zei

Mooi zijn ze! Ik vind het nog steeds wat vroeg om aan kerst te denken, maar op zich is 't best slim om er al wat aan te doen.

Trijntje zei

Leuke kaarten heb je met de 3D plaatjes gemaakt.handig dat ze al klaar waren. Groeten Trijntje

Doris knippenenplakken zei

Leuke 3D kaarten Angelique, zo heb je weer een hele mooie serie.
Groetjes Doris

Bernadet zei

Wat ziet dit er leuk uit Angelique!
Wat goed dat Remco's moeder dit nog kan zeg! En lekker makkelijk voor jou haha

Daphne zei

Wat een leuke samenwerking!!
Je kaarten zijn heel mooi, ik denk dat de moeder van Remco daar héél trots op is.
Wat lief dat zij de plaatjes kant en klaar aan jou heeft gegeven.
Ik doe bijna elke week mee met 52 WTC, ik smokkel af en toe hoor, maar heb aan het eind van het jaar toch al een hele stapel kerstkaarten klaar. Leuk om te maken en héél handig om af te hebben zo eind van het jaar.