woensdag 25 augustus 2021

Magische kerst

 Ik wilde proberen of ik een kerstkaart kon maken met de elfjes-stempels, dus ik ben lekker aan het spelen geweest met inkt, stempels, kleurpotloden en gelpennen, meer heb ik niet gebruikt. Ja, papier natuurlijk, haha.


Als je goed kijkt, zie je de gele weerschijning van de kerstboom op de kindertjes en de haas (ik heb lijntjes met gele gelpen gezet). De gele lichtjes in de boom zijn gekleurd met een neon gelpen.

De grote kerstboom is een oudere stempel van Craft Sensations (Action), ik had hem nog nooit gebruikt, maar wat is het een mooie! Past ook perfect bij de elfjes. De boom heb ik gemaskeerd om de achtergrond met Memento inkt te maken.

Ik heb er geen tekst op gezet, dat komt binnenin, ik wilde het tafereeltje niet verstoren.

12 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

ooooh wat een mooi kaartje met de schattige elfjes bij de kerstboom, zo leuk de gele gloed erachter net of de lichtjes branden. heerlijk hè om zo bezig te zijn en dan zo'n mooi resultaat te krijgen
groetjes ellen

zeeuwsmeisje zei

Dit is echt een prachtige kaart geworden. Prachtig die elfjes en die gloed erachter zo mooi gevangen.
Echt een plaatje.
gr lisette

Martha zei

Heel mooi dit lieve kersttafereeltje, Angelique
Mooi gestempeld
Liefs Martha

karin zei

Mooi gemaakt Angelique. Prachtige stempel die kerstboom en een mooie achtergrond.
groetjes,
Karin

De Breimeisjes zei

Heel mooi! Dus ook weer goed voor je challenge dat je ongebruikte dingen kiest. Zonde eigenlijk, dat je die kerstboom nog nooit had gebruikt, 't is echt een mooie!

GerJanne zei

Wat een prachtige effect dat geel om de boom. Ik ga eens op zoek, want ik denk dat ik deze boom ook heb en ook nog niet gebruikt... Te erg he?

Sarah zei

Mooi tafereel! Ook je eigen uitdaging vergeet je niet. Top !
Bedankt voor al je trouwe berichten, ik geniet er enorm van! X

casa crea d' emilia zei

Wat een mooie kaartje Angelique. Heerlijk kerstig. Die boom heb ik idd ook, die is echt super. Nog gefeliciteerd met het winnen van een challenge, ik zag hem toevallig voorbijkomen haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trudy zei

O Wow wat een prachtig kaartje! Super leuk dit tafereeltje!
Groetjes Trudy

Doris knippenenplakken zei

Wauw....Wat een prachtige kaart Angelique! mooie details en stempels echt wel gaaf gedaan.
Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat een mooie kaart heb je met inkt en stempels gemaakt Angélique. Ik ben er weg van, dat warme schijnsel, die mooie boom en dan die lieve elfjes. Een plaatje uit een sprookjesboek lijkt het wel.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Wat een supermooie kaart! Mooi gedaan de achtergrond met de inktjes en supermooi die weerschijn van het licht.

groetjes van Ank