maandag 23 augustus 2021

Verrassing (11)

 Yeah, het is gelukt met de fietsen-uitdaging van Remco!
Nog even voor het geheugen:


Het was wel een hersenkraker hoor. Ik heb nu 4 verschillende stansen van fietsen, 3 lijkend op elkaar en groot, 1 juist heel klein.


Ik heb een fietskaart aan stukjes gesneden als achtergrond, de randjes beinkt met "espresso truffle" van Memento en de kleuren van de fietsen daar weer achter.  Het zwart zorgt voor het contrast.

En nu hoor ik jullie denken:"waar is nu de 4e fiets?"
Nou kijk:



We hebben gisteren een mooie boswandeling gemaakt van 13 kilometer in het waterloopbos bij Kampen. Komende week krijgen we meer wandelweer, wie weet maken we nog eens een mooie wandeling.

13 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Angelique,

hij is echt superleuk geworden! Kan me voorstellen dat je er even over na moest denken. Mar het is een vrolijke kaart en goed idee om een fietskaart als achtergrond te gebruiken. Dat kleine fietsje is wel een heel leuk stansje!
En ja die oude vrienden zijn zelfs iets jonger dan wij...hahahaha

Martha zei

Prachtig uitgewerkt deze fietsuitdaging!
Zo leuk die minifieysjes aan de binnenkant en een fietskaart als achtergrond is ook een leuk idee, het is weer geslaagd!
Leuk he lekker wandelen, wij doen dat ook graag zo met het hondje, als wij verder weggaan gaat Saartje in het karretje mee, per slot is ze al bijna 13 dus dan mag het
Fijne dag liefs Martha

Henriët zei

Deze uitdaging heb je ook weer met vlag en wimpel doorlopen! Wat een mooie kaart. Heerlijk die frisse kleuren.
Groetjes van Henriët

casa crea d' emilia zei

Wat een uitdaging maar je hebt hem weer super goed volbracht. Echt een hele leuke kaart is het geworden. Echt te leuk gewoon.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat leuk bedacht met de fietskaart als achtergrond, leuk al de gekleurde fietsen erop missie geslaagd
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk deze fietskaart Angélique, weer geslaagd voor de uitdaging. Leuke kleuren en die kaart als achtergrond is zo grappig. Het zit er top uit van binnen en aan de buitenkant.
Lieve groetjes Miranda

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart!
Het is inderdaad perfect weer om te wandelen, of om te fietsen ;-)

Trijntje zei

Wat een superleuke kaart met deze verschillende fietsen. Leuk met de kaart als dp. Een toppertje. . Groeten Trijntje

Trudy zei

Super gave fietskaart en wat leuk die binnenkant! Het ziet er echt onwijs fleurig uit!
Groetjes Trudy

Doris knippenenplakken zei

Wow Wat tof gedaan, super mooie kaart geworden Angelique. Je bent geslaagd!
Groetjes Doris

Daphne zei

Zo zeg, wat heb je dit leuk gemaakt.
Ik begon al te zweten bij het lezen van de opdracht, maar jij maakte er, zoals altijd, weer een hele creatieve, leuke kaart mee!!
De fiets aan de binnenkant heb je héél goed bedacht!!
Leuk zijn die landkaarten hè?! Of fietskaarten, dat zijn dit. Ze zijn zó leuk om achtergrondjes mee te maken.
Opdracht geslaagd, wat mij betreft.

Sarah zei

Heel tof! Maar de fiets van Remco heeft twee evenwijdige staven en die zie ik niet op de kaart of kijk ik niet goed? Ik vind het een heel toffe kaart, maar ik bestudeerde even het verschil tussen de fietsen en ik wist niet welke die nu van Remco was... maar geweldig bezig!

Angélique zei

Ha Sarah, de gele fiets is die van Remco, als je goed kijkt zie je er ook een losse stang bij om er een herenfiets van te maken, daarvoor heb ik de bovenste schuine stang weggeknipt. Een fiets met mogelijkheden dus. Dankjewel voor al je reacties!