maandag 16 augustus 2021

Vakantie

 We hebben weer lekker 2 weken vakantie en ook dit keer had ik een klein vakantiepakketje met een vakantiekaart voor Remco. 
Hiervoor gebruikte ik wat stempels en kleurde ze in met aquamarkers (Letraset). Helaas was het papier dat ik gebruikte niet helemaal perfect voor dit doel, het kleurwerk werd wat streperig en een beetje korrelig, eens zien of ik volgende keer weer dezelfde fout maak of dat ik het onthoud, haha. Voor nu vond ik het niet onoverkomelijk, het is toch wel een leuke kaart geworden.



Remco had voor mij ook weer een vakantiepakket (met ook heel mooi designpapier), onderin vond ik weer een nieuwe uitadaging:


Nou, over deze moet ik nog heel goed nadenken, ik heb nu in totaal 4 fietsen, waarvan er 3 best veel op elkaar lijken en aardig groot zijn en eentje die juist heel klein is. Een echte uitdaging dus.

15 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige poesjes zo leuk op de gestreepte achtergrond
ben benieuwd wat er voor een fiets kaart gaat komen
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Angelique. Echt heel mooi. En wat een leuke challenge weer door Remco, super lief.
Een hele fijne vakantie gewenst.

Lieve groetjes,
Emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke kaart voor Remco met die leuke katten en vrolijke kleuren. Wat een veelzijdige vriend heb jij, hij kan ook al goed rijmen. Ik ben benieuwd wat je gaat maken Angélique. Fijne vakantie.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Wat een vrolijk kattenkaaryje Angelique
Leuk gemaakt en ach dat papier je ziet het niet eens, maar het iscwel belangrijk als je lekker wilt kleuren niet elk papier leent zich ervoor
Wat een leuke challenge weer, die fiets ga je vast leuk gebruiken!
Fijne vakantie, geniet ervan!
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Heel leuk kaartje en super leuk, dat jullie zulke verrassingen voor elkaar regelen.
Succes met je fietsenuitdaging!

Kaartenkraam zei

Leuk kleurrijk kaartje!
Doe mij ook zo'n vriend!! Die Remco van jou verwent je maar met al die leuke mallen en hij daagt je ook nog uit met leuke ideetjes.
Ik ben benieuwd naar je fietskaart!
Fijne vakantie!

groetjes van Ank

Crealientje zei

Leuke vrolijke kaart!
Je maakt me nieuwsgierig naar de fietskaart:)
Fijne vakantie toegewenst, liefs Crealientje.

Trudy zei

Leuke gezellige kaart en een fijne vakantie!
Hippe fiets heb je gekregen met dat kratje voorop!
Je kunt de Tour de France namaken met al die fietsen die je hebt, succes!
Groetjes Trudy

Elizabeth zei

Ik zie er niks streperigs aan hoor.. Ik zie een leuke en vrolijke kaart!
En al wèer een uitdaging; het houdt niet op zeg...

blauwruitje zei

Leuke kaart! En hoe gaat het met de nieuwe uitdaging?

Angélique zei

Ik denk dat ik het inmiddels wel weet, nu nog uitvoeren....

GerJanne zei

Wat een leuk idee om elkaar een vakantiepakketje te geven. En jij vond wel iets leuks ...
Je kaart voor Remco is ook gaaf. Kleuren lijkt vaak makkelijker dan het is, mijn ervaring tenminste.
En wat lekker weer twee weken. Dat hadden wij twee jaar geleden en dat beviel super goed. Geniet er lekker van!

Doris knippenenplakken zei

Wat een super leuke kaart met de lieve poesjes.
Toch wel mooi geslaagd hoor je inkleuren.
Groetjes Doris

Daphne zei

Hé, die katten stempels heb ik ook, gebruik ze alleen veel te weinig.
Wat lief om een pakketje te geven voor de vakantie en dan zo'n lieve kaart erbij te doen. Dat kleuren vind ik ook een dingetje hoor, poeh, meestal lukt het niet zo goed.
Ik herken als, korrelig, strepen, nee, ik ben geen kleur-topper😉.
Die fiets, wat is die nu toch weer leuk!!

Sarah zei

Lief met die poesjes.
Wat heeft Remco weer leuk gedicht en een leuke fiets erbij! Ik ben benieuwd. X