vrijdag 6 augustus 2021

Ijsbeer

 Eind augustus worden mijn beide schoonouders 92. De kaart voor mijn schoonmoeder heb ik al klaar (en nu maar hopen dat ze niet op mijn blog komen), ik post hem nu al omdat ik de kaart met 2 challenges wil laten meedoen, namelijk die van Marianne Design met het o zo lastige kleurenpallet en van hobbyshop Veldmaat, waar ze een slimline kaart willen zien.

Mijn schoonmoeder spaart beren in alle maten en ze is dol op ijs, dat gecombineerd met bovenstaande challenges, leverde mij deze kaart op:


De basiskaart lijkt wit op de foto, maar is zachtgeel.

Ik hoop dat ze hem leuk gaat vinden (maar dat verwacht ik wel).

Oja, nog even de gebruikte Marianne Design materialen (=alles behalve het papier): COL1409 (beer), CR1354 (vlinders), CR1394 (bloemetjes), LR0365 (ijs), LR0160 (cupcake), LR0221 (tekst hartelijk) en LR0651 (tekst gefeliciteerd).

22 opmerkingen:

GerJanne zei

Ontzettend leuke kaart voor je schoonmoeder. Helemaal als je weet dat ze beren spaart en gek is op ijs!
En dat vlindertje op zijn neusje. Heel schattig.

Ellen zei

Supergaaf kaartje en heel persoonlijk…top!
Groetjes Ellen

Martha zei

Wat een leuk schattig kaartje Angelique
Leuk dat beertje met een superijsje!
Liefs Martha

Irene zei

Nou toepasselijker kan gewoon niet, super leuk en vrolijk deze IJSBEER!
XxIrene

Daphne zei

Deze zal ze héél leuk gaan vinden.
De kleuren zijn zo vrolijk, daar gaat de zon van schijnen 😁

Elizabeth zei

Nou, dat ijsje mag er zijn...! Leuk hoe je inspeelt op de interesses van de ontvanger. De kaart lijkt smal en heel hoog, klopt dat?

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke vrolijke kaart met dat torenhoge ijsje. Wel snel eten anders smelt het nog. Leuk die vlinder op die beer zijn neus hihi. Mooie leeftijd worden je schoonouders.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Ja klopt, Elizabeth, dat formaat heet slimline, 10,5 x 21 cm.

Creaellenknutselsite zei

oooh wat issie gaaf met de leuke beer met zijn stapel ijs ik hoop dat ie er niet ziek van wordt als ie het op heeft
leuke details heb je erbij gebruikt
groetjes ellen

Doris knippenenplakken zei

Wat ene gaaf kaartje , super leuk!
Groetjes Doris

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt in deze kleuren challenge!
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

blauwruitje zei

Ook weer zo lief.

Judith zei

Heel erg mooi geworden. Top met die Lego steentjes...
Leuk dat je mee doet met onze "kleuren pallet" challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge Blog

Angélique zei

Dankjewel Judith, maar uhm... legosteentjes?

Henriët zei

Super leuke kaart voor je schoonmoeder. Ik krijg spontaan zin in ijs! ('s ochtends om 9.00 uur.....)
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog

Anita zei

Wat leuk bedacht Angélique om de beer een ijsje te geven. Ik weet zeker dat je schoonmoeder hem leuk vindt.
Mooie leeftijden. Mijn moeder werd 1 aug. 96....! Hopelijk mogen we zelf ook zo oud worden.
Gezellig dat je meedoet met onze kleurenchallenge.

Gr. Anita
MDblog

jolanda creatief bijtje zei

grappig kaartje
alvast gefeliciteerd met jouw schoonouders
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt challengeblog MD

als jullie een kijkje op mijn blog willen kijken , zou ik het leuk vinden als jullie een reactie achter laten
http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

Bianca van Tilburg. zei

Super mooie kaart Angélique.
Dank je wel voor het meedoen bij onze challenge.
XX Bianca
DT Hobbyshop Veldmaat.

De Hobbyzolder zei

Wat een grappige kaart met al die bolletjes ijs!
Dank je wel voor het meedoen met de kleurenuitdaging
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Elly zei

Wat een leukerd, bedankt voor je deelname bij Hobbyshop Veldmaat.
Groetjes Elly

Wybrich zei

Super leuk gemaakt Angelique!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Sarah zei

Heel tof deze bereleuke persoonlijke kaart! X