woensdag 11 augustus 2021

Verrassing (10)

 Remco had alweer een nieuwe uitdaging voor mij, dit keer was het weer een échte uitdaging.  Zo leuk hoe hij het iedere keer weer weet te verzinnen.



Poeh, dat is geen makkelijke. Zoals jullie kunnen zien zit er geen bovenkant bij en ook geen paaltje, dat is geen enkel probleem, maar een 3D-tafereeltje.... ik wilde er eigenlijk een hond bij die tegen de paal plast of anders een liggende hond die wacht op de postbode, maar geen van beiden was te realiseren in een beetje aannemelijke verhouding.
Een kat bood uitkomst.


Het wijzertje staat omhoog, dus er moet post in zitten.


Ja, kijk nou, allemaal liefdesbrieven.

Het was grappig om te maken, weer eens wat anders dan een kaart.
Het schijnt dat de uitdagingen bijna op zijn. Met de nieuwe regel is het niet meer leuk om in China te bestellen, maar dat is niet erg, want anders wordt het haast nog een gewoonte om iedere keer dat Remco hier komt een nieuwe stans te krijgen, ik ben al zo verwend.

12 opmerkingen:

Elizabeth zei

Alweèr zo'n leuke verrassing annex uitdaging... Dit is wel even iets anders dan een kaart. Ik vind 3D werken best lastig.
Tja, er blijven nog genoeg uitdagingen over om alle stansjes met elkaar te combineren.

Irene zei

Het is hém én jóu wéér gelukt, super leuk! In China tellen ze de BTW er bij op dus de leuke stempels en standjes kunnen gewoon blijven komen..grote dingen is een ander verhaal maar dat doe ik sowieso nooit.
XxIrene

casa crea d' emilia zei

Wat een leuk idee weer. Echt super leuk. Schattig met de liefdesbrieven. Jammer dat het lastiger wordt om dingen uit china te bestellen.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Henriët zei

Je hebt je weer goed door de uitdaging heengeslagen. Erg leuk gedaan!
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

gaaaaaaaf wat een leuke uitdaging heb je gemaakt met het gezellige tafereeltje zie het voor me de wachtende poes bij de brievenbus
groetjes ellen

Martha zei

Wat leuk zeg deze uitwerking Angelique
En wat het bestellen betreft het is ietwat duurder in verband met belasting, maar op zich blijft het goedkoop dus het kan nog steeds alleen wat grotere items zijn lastiger...
Dus ga gewoon maar door met verrassingen, Remco hihihi
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Wat leuk! En je kunt 'm vast ook nog op een andere manier gebruiken, schat ik in.

Trudy zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt! Wat jammer dat je geen stansen meer krijgt, misschien verzint Remco een andere verrassing!
Groetjes Trudy

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige creatie Angelique!
Leuk idee met de wachtende poes, groetjes Doris

Daphne zei

Poeh, ik begon al te zweten toen ik de uitdaging las.....
Maar hij bleef mooi rustig en hebt er een prachtige creatie van gemaakt.
Zo knap van je!!

Daphne zei

JIJ bleef mooi rustig bedoel ik

Sarah zei

Wat een uitdaging! Maar weeral tof uitgewerkt! X