maandag 11 april 2022

Bedankt!

 Ik had leuke attenties voor mijn cliënten bedacht om voor Pasen te geven, gewoon omdat ik daar zin in heb. Ik wilde mijn nieuwe tulpenborder van Marianne Design daarvoor gebruiken. Enthousiast ging ik aan de gang, tot bleek dat de steeltjes en bladeren op geen enkele manier goed stanste.  De tulpenkopjes waren geen probleem. Ik heb toen de Egel, waar ik de stans gekocht had, gemaild om te vragen of zij konden helpen. Ik kreeg een heel nieuw setje toegestuurd met ook nog een heel gave tekststans met de woorden "sorry",  "succes" en "bedankt" er extra bij! Natuurlijk is het niet de schuld van de Egel dat de stans het niet goed deed, zelfs Marianne Design nam ik het niet kwalijk, het kan eens voorkomen, dus ik was blij verrast met de snelle en goede service van de Egel. En daarom maakte ik een bedankkaart mét de tulpenborder én de tekststans.

Ook de hond, kat en konijn en de vlindertjes komen bij de Egel vandaan (en nog heel veel meer van mijn hobbymaterialen, maar dat past nooit allemaal op één kaart, haha).

Ik kon mooi verder met de attenties, jullie zien het resultaat wel binnenkort. Het is al af, maar je weet nooit wie er allemaal op mijn blog kijken.

Omdat het een slimline kaart is, mag hij meedoen aan de challenge van Knutsels en Kadootjes.

Nog een week werken en dan lekker een week vakantie. Heel fijn, want o, wat heeft mijn conditie moeten inleveren door de Covid. 

21 opmerkingen:

Freubelmina zei

Oooo wat een schattige mooie kaart maakte je Angelique en wat een goeie service van het Egeltje, kwam nu mooi van pas.
Je prachtige kerstcreatie hieronder is een toppertje zeg, wat een werk…je mag hier heel trots op zijn.
Fijne dag xx

Irene zei

Schattig dit bedankje met die gave border en de diertjes! Super service met zelfs nog een extraatje, dáár win en hou je klanten mee! Ga jij maar volop genieten en bijkomen straks, hard nodig lees ik!
XxIrene

Annemarie en Merit zei

wat een schat van een bedankt kaartje....
Goede service bij de Egel, ook wel eens iets gehad en zo vervangend product toegestuurd!!
Liefs Annemarie en Merit

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart met de fleurige tulpen. Een heerlijk vooruitzicht die week vakantie!
Groetjes, Caroline

Henriët zei

Wat een leuk bedankkaartje!
De service bij de Egel is idd. top!
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een gezellige beestenboel op je kaart zo gezellig tussen de tulpjes, ook wel eens iets gehad bij de Egel en ook een vervangend product gehad ze hebben daar hele goede service
groetjes ellen

Martha zei

Hoi hoi Angelique
Wat een schattig bedankkaartje en wat een supergoede service zeg!
Benieuwd naar je paascreatie!
Liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie slimline kaart, Angelique!
Zo leuk met de schattige diertjes.
Groetjes Doris

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Heel vrolijk voorjaar. Wat vervelend van je stans, maar wat goed opgelost door de Egel. Echt een fijne webshop vind ik haha.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Wat een goede afloop van de pech en wat een geweldig leuke kaart!
O, wat heerlijk: bijna vakantie!

Franciens Haakwerk zei

Fijn te lezen dat er ook nog winkels zijn met goede service. Leuke kaart, voorjaar, en ik hoop dat je snel meer energie terugkrijgt. Groet Francien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is inderdaad goede service en wat is dit een mooie vrolijke kaart geworden. Zo lief die diertjes "verstopt" tussen de tulpen en dat bijtje en vlindertjes zijn er extra vrolijk bij. Lekker een week vakantie, kun je weer even opladen.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wat super leuk gedaan die diertjes tussen de tulpen! Echt een heel vrolijk voorjaarskaartje! De Egel heeft inderdaad een hele goede service. Ik had ook een keer een probleem en dat hebben ze super goed opgelost.
Groetjes Trudy

Diny zei

Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt....zo leuk met de diertjes!
Groetjes Diny

Ellen zei

Wat een verhaal zeg…goede service hoor van de Egel!
Je kaart is top gedaan…echt super leuk!
Hoop dat je snel weer de oude wordt…balen dat je zoveel moest inleveren!
Groetjes Ellen

Trijntje zei

Wat een mooie vrolijke kaart. Wat fijn dat dd egel je probleem zo goed opgelost heeft. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Altijd goede service bij de Egel. En je kaart is ontzettend leuk.
Wat vervelend dat je zo'n nasleep hebt van Covid! Ik hoop dat de vakantie je goed zal doen!

Elizabeth zei

Wat een vrolijke kaart! Fijn hoor dat de service zo goed is, ook al kunnen zij het niet helpen.
Ja, die energie na corona... Maar houd vol, het komt een keertje goed!
Heerlijk om straks een week vrij te zijn en we kunnen lekker naar buiten...

Daphne zei

Zo zeg, dat is super netjes en goed afgehandeld, wat mooi om te lezen.
Lief van jou om een kaart te maken om ze te bedanken.
Wat een lieve kaart trouwens, die diertjes tussen het tulpen veld, héél leuk bedacht.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een schattig voorjaarskaartje heb je gemaakt, op een slimline model kun je lekker veel diertjes kwijt. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Nelly zei

Wat een mooie slimline kaart heb je gemaakt.

Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

Groetjes Nelly (DT K&K).