woensdag 20 april 2022

Verrassing (21, slot)

 Ik kreeg twee weken geleden de allerlaatste verrassing met uitdaging van Remco, het was er één  in de catagorie "Remco's favorieten".


Het leek mij leuk om zoveel mogelijk stansjes van eerdere uitdagingen te gebruiken, maar ik kwam niet verder dan 3, dat waren de enige die ik een ijsje kon geven., maar kijk ze eens smikkelen.


Om te laten zien dat het wiel kan draaien nog een foto met de spaken in een andere positie.


De splitpen waar ik het wiel heb vastgezet is een heel klein hartje.

Ik heb de kaart met plezier gemaakt en hem (natuurlijk) aan Remco gegeven om hem een prettige vakantie te wensen en om ons 14 jarig jubileum aan te halen.

Aan Remco: dankjewel voor alle geweldige verrassingen mét enorm creatief bedachte uitdagingen en voor de 14 fijne jaren die we al samen hebben mogen doorbrengen.

Gisteren las ik dat ik op het blog Mijn Hobbyhonk Challenges tot de toppers behoor met deze kaart, superleuk!



15 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

Superleuk deze challenge die Remco weer voor je bedacht en wat heb je er een leuke kaart mee gemaakt. Stop hij met je te challengen?

Lieve groet, Petra

Sarah zei

Deze is ook weer leuk! Remco heeft je goed verwend en jij bent altijd heel vlijtig en creatief geweest. Ik las dat alles goed ging met Nevv, dat is fijn. Bij Leo zijn er wat moeilijkheden en hij moet regelmatig opgevolgd worden in het ziekenhuis. Het is zwaar voor mijn nichtje. Fijne dag!

Anita van Deur zei

Wat heb je dit leuk gemaakt het is een vrolijk kaartje, gefeliciteerd met je jubileum en je toppertje, fijne dag.

Daphne zei

Wat een prachtige, creatieve kaart heb je weer gemaakt!!
Zo leuk, zoals jij vaak ook nog iets erbij verzint. Zoals nu, om "oude" stansjes, of beter, eerder gekregen stansjes te gebruiken. Ik krijg spontaan zijn in ijs.
Aan Remco: Bedankt dat je steeds zulke leuke kadootjes voor Angélique hebt gekocht en daarbij een leuke uitdaging verzon. Ik heb er van genoten, om alle berichtjes te lezen en kaartjes te bewonderen.
Aan beide: Gefeliciteerd met jullie jubileum, 14 jaar, waar blijft de tijd?!! Plak er nog maar vele vele jaren aan vast samen.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt voor Remco. Zo leuk geworden. Het was zo leuk hoe Remco je telkens een verrassing gaf, echt hartverwarmend. En je bent echt een topper hoor, met je leuke kaarten :-).
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

carla zei

Wauw, feest vandaag met al die lekkere ijsjes.
Je kaart ziet er echt wel heel, heel leuk uit.
Knap hoor al die opdrachtjes die je met de verrassingen gemaakt hebt.
Heel mooi gedaan.
Groetjes,
Carla

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke verrassing heb je gemaakt wat een gezellig tafereeltje ik zou er zo naast komen staat en ook een ijsje eten
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

Crealice zei

Je hebt er weer iets heel leuks mee gemaakt. Nog heel veel jaartjes geluk met elkaar gewenst.

Martha zei

Prachtig ijskaartje, Angelique
Je hebt de challenge weer goed gemaakt!
Jammer dat dit het laatste is, maar wie weet volgen er nog meer, in de toekomst?
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met jullie 14 jarig jubileum, dat er nog maar vele mooie jaren bij mogen komen Angélique. Ook deze laatste uitdaging is weer geslaagd. Ik krijg meteen zin in een ijsje, leuk dat ijskarretje en die smullende diertjes.
Lieve groetjes Miranda

Frederika zei

Wat een leuke kaart. heerlijk met alle verrassingen van Remco

Bernadet zei

Wat heb je een superleuke kaart gemaakt met de allerlaatste (is dat echt zo???? Jammer hoor, zijn altijd zo leuk) verrassing van Remco,
Gaaf dat het wiel echt kan draaien!

GerJanne zei

Hij is echt superleuk!! Remco heeft je geweldig uitgedaagd en jij hebt ze fantastisch uitgevoerd.
Gefeliciteerd met 14 jaar! En nog heel veel erbij!

Elizabeth zei

O geweldig... daar krijg ik reuze trek van in ijs! Wat een gezellige en vrolijke kaart...

peter zei

Overal waar je kijkt kom je opa ijs tegen! Mooi gemaakt Angélique!

Groetjes
Peter