maandag 4 april 2022

Bloemen voor de jarige

 Een tijdje geleden maakte ik een verjaardagskaart met een stempel met een bos bloemen, die had ik in februari gekocht bij Action. Ik had het een beetje "freestyle" ingekleurd met Twinmarkers. De achtergrond bewerkte ik heel zacht met gele Memento-inkt, de randjes zette ik wat feller aan.


De jarige was blij met de kaart, daar doen we het toch voor.

Op mijn beurt ben ik weer heel blij met de kaart van Martha, zij maakte een geweldige kaart ter ere van Nevv's geboorte voor mij, die viel vrijdag op de mat. Kijk maar eens op het blog van Martha hoe gaaf de kaart is! Nogmaals dankjewel Martha!

En over Nevv gesproken, die heb ik zaterdag weer even heerlijk kunnen knuffelen en bewonderen, ik ben namelijk eindelijk helemaal hersteld van de covid. 

20 opmerkingen:

Freubelmina zei

Een hele leuke kaart met de gezellige bos bloemen Angelique,heb je mooi ingekleurd xx

Anita van Deur zei

Wauw wat een mooie kaart en kleuren het is ook een super leuke stempel, fijne dag.

Diny zei

Prachtige kaart Angelique....wat mooi ingekleurd!
Groetjes Diny

Henriët zei

Wat een vrolijk boeket maakte je er van!
Groetjes van Henriët

Martha zei

Prachtige bloemenkaart, Angelique!
Fijn dat je blij met het kaartje bent, was een leukerd om te maken!
Fijne dag, liefs Martha

Daphne zei

Ja hoor, ook jij kocht deze stempelkaart.
Leuk issie hè?!
Mooi, de bloemen zo opvallend van kleur, ga ik ook eens proberen.

De Hobbykamer van Petra zei

Het is wel een mooi lenteboeket. Lekker vrolijk en fleurig.

Lieve groet, Petra

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met deze leuke stempel. Fijn dat je weer hersteld bent!
Groetjes, Caroline

De Breimeisjes zei

Wat leuk, jouw kaart én de kaart die je kreeg!
En heel fijn dat je Nevv weer kon knuffelen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een mooi ingekleurde bos bloemen Angélique, altijd leuk voor elke gelegenheid. Mooi die achtergrond zo licht bewerkt. Een mooie kaart.
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie bloemenstempel mooi ingekleurd
fijn dat je weer bent hersteld en kleine Nevv weer kan knuffelen
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met dit leuk boeket. Mooi ingekleurd. Fijn dat je zo'n mooie kaart van Martha kreeg. Groeten Trijntje

karin zei

Een prachtige stempel die je mooi hebt ingekleurd. Mooi kaartje.
Groetjes,
Karin

Doris knippenenplakken zei

Super mooie bloemenkaart , heel mooi ingekleurd.
Groetjes Doris

Trudy zei

Wat een leuke vrolijke bloemenkaart! Wat fijn dat je Nevv weer knuffelen en dat je hersteld bent van de corona!
Groetjes Trudy

Irene zei

Fleurig boeket Angelique en fijn dat je weer bent hersteld en hebt kunnen kroelen met Nevv!
XxIrene

Annemarie en Merit zei

Wat en gezellige vrolijke bos bloemen is dit!!
Heerlijk even genieten van de kleine spruit..
Liefs Annemarie en Merit

carla zei

Een heel mooi bloemenboeket op je kaart.
Tof gemaakt Angelique.
Nog mijn felicitaties voor de geboorte van je kleinzoontje.
Heerlijk van genieten hoor.
Groetjes,
Carla

Elizabeth zei

Heerlijk dat je helemaal hersteld bent van corona! Dat is toch wel het beste nieuws, en tegelijk natuurlijk dat je Nevv kon knuffelen... Hij moet oma leren ruiken hoor!
Jij kunt netjes inkleuren zeg.., ik zag het eerst helemaal niet dat het een ingekleurde stempel was! Zo'n zachte achtergrond maakt het meteen af.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Die bos bloemen is echt heel erg mooi.
Wat fijn dat je Nevv weer in je armen kon sluiten en wat fijn dat je weer hersteld bent. Gelukkig maar.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily