donderdag 28 april 2022

Schudbollen

 Tijdens mijn vakantie vorige week heb ik wat stempeltjes ingekleurd en uitgeknipt, zo hoefde ik Remco niet moederziel alleen beneden te laten (mijn hobbykamer is op zolder) en kon ik toch aan de hobby. Met vier figuurtjes heb ik twee vrolijke kerstkaarten gemaakt.





Het iriserende papier/karton schittert je tegemoet, haha. Beide kaarten zijn schudkaarten, ik heb twee lagen rubberplaat tussen voor- en achterkant gelijmd onder de buitenringen. De ene kaart is met kleine kraaltjes, de andere met pailletjes, ook wel sequins genoemd.
Ik heb er dubbele kaarten van gemaakt, door de schudbol (Marianne Design) over te trekken op dubbelgevouwen cardstock, net over de vouw en dat vervolgens uit te knippen.


De zon ging opeens even schijnen, gelukkig is de sneeuw niet gesmolten.

Uiteraard link ik deze kaarten weer bij 52 Weeks to Christmas.
Ik link ze ook bij Creative Sketchy Girls, daar is het thema "een dier op je kaart".

28 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

Inderdaad. Eenvoudig en erg vrolijke kaartjes Angélique.

Lieve groet, Petra

jackelien zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Anita van Deur zei

2 enige kaartje met de leuk stempeltjes, fijne dag.

Elizabeth zei

Stel je voor; jij de halve dag boven op je hobbykamer en Remco beneden... Dat heb je slim opgelost op deze manier.
Schudkaarten zijn zò leuk en het is je prima gelukt om de stempels erin te verwerken!

Caroline Cards zei

Heel erg leuk met deze stempels en mooi papier voor de schudbollen!
Groetjes, Caroline

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke schudbollen, heel mooi.
Fijne dag, groetjes Doris

Creaellenknutselsite zei

wat een gave schudbollen wat heb je superschattige stempeltjes gebruikt en een leuk tafereeltje ermee gemaakt
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Schattige kaartjes in die schuddebol.
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

De Breimeisjes zei

Leuke en vrolijke kaarten! Ik ben iedere keer weer verrast door wat er allemaal mogelijk blijkt te zijn bij het zelf maken van kaarten.

Anoniem zei

Leuke kaartjes met leuke beestjes! Gezellig dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke

gerrie zei

Wat origineel deze kaartjes, en wat zijn ze leuk. Lieve groetjes, Gerrie.

gerrie zei

Trijntje zei

Wat een mooie schudbollen heb je gemaakt. leuke stempels erin. Groeten Trijntje

carla zei

Wat zijn dit leuke kaartjes en plezier dat ze daar hebben in die schudbol.
Heel mooi gemaakt Angelique.
Groetjes,
Carla

Diny zei

Wat heb je twee leuk kaartjes gebruikt Angelique!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat zijn twee mooie feestelijke schudbollen geworden Angélique. Lieve afdrukjes erin en mooi afgewerkt met die dennentakjes aan de bovenkant.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

lisette zei

Echt heel leuk zijn ze geworden. Mega super leuke kerstkaarten. Nu voor de zomer wat teveel glitter en glamour maar straks misstaat het niet

Trudy zei

Wat een super gave kaartjes heb je gemaakt! Ik knutsel altijd beneden, boven vind ik een beetje ongezellig en aangezien ik geen hobbykamer heb zit ik gewoon in de keuken maar jij hebt dit zo goed opgelost!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Wat een leuke kaarten, Angelique. En goed opgelost om beneden wat knutselklusjes te doen, wel zo gezellig.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

karin zei

Leuke kaartjes met een lief stempeltje erop Angelique.
Groetjes,
Karin

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een ontzettend leuk idee Angelique,

Ik vind ze prachtig!
Groetnis Ina

Martha zei

Joi hoi Angelique
Ik kan weer reageren, nu met een andere browser!
Ik ben blij!
Wat een leuke schudkaarten heb je gemaakt!
Liefs Martha

Henriët zei

Wat een (letterlijk) schitterende kaarten! Wat een mooie pinguïn en ijsbeer zijn dat.
Groetjes van Henriët

marian zei

Wat een leuke schudbollen heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een schattige diertjes heb je op de kaarten verwerkt. Echt heel erg schattig. Wat gezellig, toch hobby'en en Remco niet alleen laten. Het zijn hele leuke schudbollen geworden. Leuk hoor.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Ze zijn schattig hoor.
Ik doe dat ook vaak op deze manier, dan zit ik aan tafel en kijkt de rest bv voetbal. Zit ik er toch bij en hoef ik niet de hele wedstrijd mee te kijken.
Volgens mij heb ik dat zilver karton ook, dat is inderdaad heel erg bling bling

Marjolein zei

Heel feestelijk met het holografische papier! Mooie kaarten. Groeten Marjolein

Josje zei

Wat een grappige schutkaartjes heb je gemaakt, leuk dat je meedoet bij CSG
groetjes Josje