dinsdag 19 april 2022

Paasattenties

Dit jaar had ik zin om voor mijn cliënten een paasattentie te maken. Ik maakte wikkels om Toblerone repenen en omdat ik ze zo leuk vond heb ik ook een iets grotere maat gemaakt voor mijn ouders, Remco's ouders en mijn broer en zijn gezin waar we zaterdag op verjaardagsvisite waren.


De kleinere voor mijn cliënten,  voor-en achterkant:

En de grotere:

Ze zijn allemaal goed ontvangen, ze vonden het allemaal heel vrolijk en lekker.

2e Paasdag in Nevv voor het eerst bij mij thuis geweest, dat voelde toch wel speciaal. Het gaat heel goed met hem, hij groeit prima en ziet er tevreden uit. Ik heb hem weer lekker even geknuffeld, wat een rijkdom. Zijn ouders hebben alle kaarten die ik kreeg n.a.v. Nevv's geboorte bewonderd en waren erg onder de indruk van alle creativiteit.

15 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat een leuk idee Angélique. Hartstikke leuk.

Lieve groet, Petra

Franciens Haakwerk zei

Wat een leuk idee zeg. Ziet er super vrolijk uit.

Elizabeth zei

Oh..., wat ben jij druk geweest hiermee! Maar hoe leuk is dit... Ik weet zeker dat iedereen het heel erg kon waarderen.
Ja, je kleinkind.. dat voelt zò speciaal. Geniet er maar met volle teugen van!

Anita van Deur zei

Wauw wat is dit leuk gemaakt Angelique, fijne dag.

Daphne zei

Wat leuk!!!!
Al die tulpen en dan het lieve konijntje er middenin, héél erg leuk gemaakt.
Wat fijn dat het goed gaat met Nevv!! Inderdaad heel speciaal dat hij voor het eerst op visite is geweest, dat vergeet je nooit meer. 🥰

De Breimeisjes zei

Wat heb je dit weer leuk en mooi gedaan! Super lieve verrassing!
Wat speciaal: je kleinzoon op bezoek!

Céline zei

Leuk idee! En heel fijn dat Nevv bij jou kwam knuffelen.

Martha zei

Wat een leuke paascreaties, Angelique
En nog lekker ook!
Wat fijn om Nevv te knuffelen!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke creaties met de vrolijke tulpjes erop leuk cadeautje, gezellig dat je lekker met Nevv hebt kunnen knuffelen en lekker van je kleinzoon kan genieten
groetjes ellen

Crealice zei

een mooi idee voor een paascadeautje.

Trudy zei

Wat heb je dit super leuk gemaakt voor al je clienten, lekker vrolijk en ook nog een lekkere inhoud!
Leuk en gezellig dat je kleinzoon bij je op bezoek is geweest!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Wat een leuke labels heb je voor de repen gemaakt. Zo geeft het leuk weg. Groeten Trijntje

Henriët zei

Wat leuk gedaan! Dat zal een heel werk zijn geweest.
Gezellig dat Nevv bij jou op visite was.
Groetjes van Henriët

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke paas attentie's voor je cliënten.
Groetjes Doris

Sarah zei

Geweldig!