donderdag 14 april 2022

Fijne kerst

 Het is alweer donderdag en dan laten veel kaartenmakers hun kerstkaarten zien die ze gemaakt hebben. Het is week 15 en tot nu toe heb ik in 2022 iedere week mee gedaan, deze week heb ik er zelfs twee te laten zien, nr. 17 en 18!

Ik wilde persé het mooie zwart/roze kerstpapierblok van Craft Sensations gebruiken en liet mij verder inspireren door mijn eigen kaart die ik iets eerder zelf gemaakt had. Laatstgenoemde heb ik nog niet laten zien, dat doe ik als de ontvanger hem heeft gekregen.

Dat ik in één keer twee kerstkaarten heb is in dit geval logisch,  kijk maar:





De letters uit het ene dp heb ik eerst op letters van rubberplaat geplakt en daarna gelegd op de plaats van de  uitgestanste letters van het andere dp en zo ook andersom.

De letters zijn van Ali (5cm), het woordje "fijne" is van Nellie Snellen en de grote poinsettia van Marianne Design. De kaarten zijn beiden formaat slimline (21 x 10,5 cm).

Natuurlijk laat ik mijn kaarten ook weer zien bij 52 Weeks to Christmas .
En omdat het slimline kaarten zijn, link ik ook bij Knutsels en Kadootjes als 2e inzending.

21 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes mooi met de grote letters op het dp
groetjes ellen

Daphne zei

Nou kijk toch eens...... over nagedacht!!
Zo zonde om de uitgesneden letters niet beide te gebruiken, goed bedacht.
Leuk blok is dit hè?! Ik kocht het ook en ben er heel blij mee, er zit heel mooi papier in (wat niet alleen voor Kerst geschikt is)
Jij gaat ook goed, weer 2 kaarten erbij

De Hobbykamer van Petra zei

Wow wat een mooie kaarten Angélique.

Lieve groet, Petra

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaarten met de tekst. leuke afwerking met de bloem. Groeten Trijntje

Annemarie en Merit zei

kijk dat zijn de mooie twee vliegen in 1 klap!!
Geweldig leuk zijn ze met die mooie letters...
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Ze zijn heel mooi met dit prachtige papier, fijne dag.

Caroline Cards zei

Mooie kaarten! Schiet lekker op met de voorraad als je met de letters meteen ook een tweede kaart maakt.
Groetjes, Caroline

Martha zei

Heel mooi deze kerstkaarten Angelique
Slim bedacht nu heb je er 2!
Liefs Martha

Trudy zei

Haha heb je nu nog steeds een kerstroos of is de foto al eerder gemaakt!
Twee hele leuke kaartjes en mooi papier!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Heel mooi, deze kaarten, Angelique! Zo handig, als je met een positief en negatief meteen twee kaartjes af hebt. Het papier is prachtig.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

gerrie zei

Erg mooi met die grote letters, mooi papier erbij en een prachtige kaart.
Groetjes,Gerrie.

Marijke zei

Heel mooie kaartjes en mooi gedaan! Die kerstster erachter is ook een mooie! Ik houd ze niet zo lang! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

Diny zei

Wat slim om gelijk twee kaartjes te maken....je hebt de letters toch mooi gebruikt op deze manier!
Het zijn twee hele leuke kaartjes.
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie rustige kerstkaarten Angélique. Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat ontzettend leuke kerstkaarten. Gewoon heel simpel en toch weer mooi met het verschillende DP. Erg leuk gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Slimme kaarten!

Nancy Soetaert zei

mooie kaarten, handig dat je er zo 2 tegelijk kan maken. De bloem maakt het geheel af.
Groetjes
Nancy 52WTC

Elizabeth zei

Je kaarten zijn mooi, zeker tegen de achtergrond van je prachtige kerstroos! Bloeit hij nu nog?
Ik had nog helemaal niet in de gaten dat donderdag 'de kerstkaartendag' is, maar bij Daphne zag ik het nu ook...
Fijne Paasdagen, Angélique

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaartjes heb je gemaakt, altijd mooi met alleen een tekst. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Doris knippenenplakken zei

Het zijn twee mooie kerstkaarten.
Fijn Paasweekend, groetjes Doris

juffrouw Ooievaar zei

Oké, het is een kerstkaart, maar ik wil je toch even fijne Paasdagen wensen ;)
Groetjes Anita