vrijdag 16 september 2022

27 jaar getrouwd

 Vandaag is mijn moeder jarig, 83 jaar is ze geworden! Haar kaart laat ik maandag zien, vandaag eerst de kaart voor mijn broer en schoonzus, zij waren woensdag 27 jaar getrouwd.

De kaart maakte ik aan de hand van de Liftchallenge , met streepjes (ik maakte ze met Twinmarkers) en een gekleurde achtergrond voor de tekst (hier gebruikte ik Memento inkt). Ik lifte ook de lay-out, omdat ik dacht dat dat ook de bedoeling was, maar nu ik de opdracht weer lees denk ik dat dat niet persé hoefde.

De vogeltjes kleurde ik in met dezelfde Twinmarkers als ik de streepjes zette, de harten en gestempelde hartjes kleurde ik met dezelfde Memento inkt.

Ik vind het een vrolijk, kleurrijk kaartje geworden.

13 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Van harte gefeliciteerd met je moeder. En met je broer en schoonzus natuurlijk ook.
Wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg. Mooie kleuren heb je gebruikt, en het plaatje is ook geweldig.
Hoe was je vakantie??

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige papagaaitjes erop leuk al de gekleurde streepjes en leuke details
gefeliciteerd met je moeder
groetjes ellen

Elizabeth zei

27 jaar tortelduifjes.. er lopen wat lijntjes door, maar zo is het leven.
Wat een leuke kaart!
En gefeliciteerd met je moeder, fijn dat je haar nog hebt!

Martha zei

Van harte met de verjaardag van je moeder, Angelique
En natuurlijk met de trouwdag van je broer en schoonzus
Heel mooi je gemaakte kaartjw!
Liefs Martha

karin zei

Mooi kaartje met de tortelduifjes erop.
Groetjes,
Karin

Nicole Parmentier zei

Het was wel degelijk de bedoeling om ook de layout te 'liften' Angelique dus je kaart is helemaal goed. Superleuk met al die regenboogkleurtjes! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattige verliefde vogeltjes in leuke kleuren Angélique. Een lieve felicitatie-kaart vind ik. Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat ben je leuk aan het liften geweest. De vogeltjes staan erg lief op de leuke kaart. . Groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een vrolijk kaartje met de leuke vogeltjes. Lekker kleurrijk. Mooie lift.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Leuke Lift hè?!
Ik plaatste zojuist ook weer een kaart die ik link bij deze challenge.
Mooie achtergrond, de kleuren zo mooi opvallend, en beetje herfst achtig al.
De lieve vogeltje zijn leuk voor het 27 jarige huwelijks paar.

De Breimeisjes zei

Vrolijk kaartje voor de love-birds! Zoe noemen ze dat toch?
En gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!

Marjan zei

Echt een love bird kaartje inderdaad, superleuk deze vrolijk kleuren! Mooie streepjes, het gekleurde sentiment zie ik terug en ook de lay-out, dus je hebt het echt wèl goed gelezen, hoor. Fijn dat je meelift met de Liftchallenge, Angelique.

Cornelie zei

Helemaal goed gelezen! Liften is namaken in je eigen stijl. Dus helemaal goed. Lekker vrolijk en een heel lief vogeltje. Dank je wel Angelique voor het meedoen met de Liftchallenge!