maandag 5 september 2022

Happy Vacay

 Jullie hebben het vast al eerder op mijn blog gelezen: Remco en ik geven elkaar met vakanties een vakantiepakketje, ik doe daar altijd een kaart bij, als het kan met ijsjes, want daar is Remco gek op.
Dit keer heb ik voor de kaart zelf een heel nieuw blokje papier gekocht, ik had het papier met ijsjes gezien op het blog van Daphne. Even een mailtje heen en weer vertelde mij dat het bij de Action vandaan kwam. Ook het plaatje en het label met de tekst komen uit het blokje.
Ik gebruikte de sketch van Creative Sketchy Girls, waar ik de kaart natuurlijk link.


Remco vond de kaart mooi en is blij met de rest van zijn vakantiepakket.

21 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Super mooie kaart en dit papier is heel leuk!
groetjes, Caroline

Henriët zei

Super leuke kaart voor Remco en heel toepasselijk voor een ijsjes-fan!
Groetjes van Henriët

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaart weer. Echt passend papier ook voor Remco. Ik wens jou en Remco een hele fijne vakantie toe :-)
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en het leuke dp leuk het plaatje met het ijsje erbij
groetjes ellen

Sarah zei

Leuk! Jullie verwennen elkaar nog al! Fijne vakantie x

Daphne zei

Ik verwachtte al een keer met dit papier, want inderdaad, ik weet dat jullie dit aan elkaar hebben voor de vakantie.
Leuke kaart, de sketch komt mooi uit.
Het papier is perfect voor Remco, die gek is op ijs!!
Leuk dat je het kon kopen bij "jouw" Action

Daphne zei

...

Irene zei

Leuk blok is dat hé, zat bij mijn weggevertje voor Anita en is op en top zomer!
XxIrene

Kaartenkraam zei

Leuk gedaan, hartstikke leuk papier ook!

groetjes van Ank

karin zei

Lekker zomers kaartje 😀 leuk gemaakt.
Groetjes,
Karin

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie kaart met leuke vrolijke papiertjes.
Groetjes Doris

De Breimeisjes zei

Zo'n leuke traditie van jullie! En wat een geweldige en super vrolijke én zomerse kaart! Fijne vakantie samen!

Trijntje zei

Wat een superleuke kaart heb je voor Remco gemaakt. Leuk dp . Groeten Trijntje

Martha zei

Wat een leuke gewoonte Angelique
En wat een prachtige kaart heb je voor Remco gemaakt
Fijne vakantie!
Liefs Martha

juffrouw Ooievaar zei

Wat een leuk idee van jullie :)
Een mooie kaart heb je voor Remco gemaakt.
Ik vind de kleuren zo mooi fris en zomers.
Groetjes Anita

Anita van Deur zei

Heerlijk zomers kaartje Angelique, met dit warme weer kon ik wel elke dag een ijsje opeten.

De Hobbykamer van Petra zei

Heel erg leuk en ook fijn dat Remco er blij mee was. Geniet verder lekker van jullie vakantie.

Lieve groet, Petra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Yummie, ijsjes. Ik zou er nu ook wel lusten, het is zo benauwd. Een leuke kaart Angélique. Fijne vakantie.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Heel mooi kaartje, leuk om elkaar vakantie pakketjes te geven.
Nog een fijne vakantie!
Groetjes Doris

GerJanne zei

Super leuk! Dat papier heb ik bij ons niet gezien bij Action. Het is zo vrolijk. Zaten er ook ijsjes (bonnen voor..) in het pakket? Ik ben benieuwd wat jullie gaan doen.
Geniet van de vrijheid!

Josje zei

Wat leuk voor hem al die ijsjes op de kaart, leuke kaart heb je met de schets gemaakt
leuk dat je meedoet bij creative sketchy girls
groetjes Josje