maandag 19 september 2022

Verjaardagskaart voor mijn moeder.

 Ik schreef het al in mijn vorige blogpost: mijn moeder was vrijdag jarig, 83 jaar mocht ze worden.
Ik maakte een kaart voor haar met een gratis digi, a bucket of blossom, van Beccy's Place, helaas vind ik hem nu niet meer terug op haar website om te linken. Edit: gevonden! Ik kan wel mijn kaart linken op het blog van Beccy's zodat hij mee kan doen aan de maandchallenge.
En omdat er zonnebloemen op staan, mag hij ook meedoen bij 2 Sisters on the blog.


Ik vind het inkleuren en uitknippen van de digi wel goed gelukt, ik heb het verhoogd opgeplakt.
Ik weet niet meer of ik de layout ergens vandaan heb gehaald of dat ik het zelf zo geknutseld heb, ik maakte hem al een aantal weken geleden. Ik kan hem niet terug vinden op mijn Pinterestbord, dus heb het misschien toch wel zelf ontworpen.

We hebben een heerlijke vakantie in Duitsland gehad, we zaten in de Harz. Een prachtig gebied met veel oude stadjes en prachtige natuur. We hebben veel gewandeld met flinke hoogteverschillen, zelfs rotsen beklommen en veel oude gebouwen uit o.a. de vroege middeleeuwen gezien.
Toen ik zaterdag thuiskwam werd ik al meteen door mijn jongste zoon gevraagd om bij hem te eten, dat begint goed!
Vandaag roept de arbeid, ook weer fijn om mij nuttig te maken en mensen hun dag kleur te geven. 
Nu ga ik toch echt ervaren hoe het is om alleen te wonen nu mijn beide zonen niet meer thuis wonen, ik ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.
Fijne dag allemaal!

17 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Nog van harte gefeliciteerd met je moeder en je maakte een mooie kaart voor haar. De digi is mooi gekleurd. Fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie.
Succes met het alleen wonen!
Groetjes, Caroline

Elizabeth zei

Dat klinkt als een heerlijke vakantie, de Harz is ook prachtig! En dan nu weer aan het werk, ook weer fijn toch..
Wat een mooie kaart maakte je voor je moeder. De combinatie van geel met paars/lavendelblauw vind ik altijd prachtig. Het doet heel zomers aan! En wat kleur jij de digi's toch altijd netjes in; als ik het niet wist zou ik denken dat het een plaatje is!

Diny zei

Mooie kaart voor je moeder Angelique....nog van harte gefeliciteerd met haar verjaardag!
Groetjes Diny

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Van harte gefeliciteerd met je moeder. Wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg. Die digi heb je echt mooi uitgeknipt. Prachtig.
Wat fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad. Lekker actief zo te horen.
Ja, het zal wel stil zijn in huis nu.

Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Prachtige kaart!
Dat is vast wennen, alleen in het huis. Leuk dat je direct uitgenodigd werd voor 't eten.

Trudy zei

Nog gefeliciteerd met je moeder en je kaartje is heel erg mooi en lekker vrolijk!
Dat alleen wonen zal wel even wennen zijn, voordeel is wel dat je kunt eten wat je zelf lekker vindt! Toen mijn man twee weken geleden drie dagen in Zandvoort zat heb ik drie dagen vis gegeten! Heerlijk maar hij vindt het niet lekker!
Groetjes Trudy

karin zei

Mooi kaartje in vrolijke kleuren. Nog proficiat met de verjaardag van je moeder.
Dat zal even wennen zijn zo alleen, maar leuk dat je eens een hapje kan mee eten bij je zoon. Die oudste van mij hing in het begin nogal eens aan de telefoon rond etenstijd, ma hoe moet ik dit klaar maken of dat 😀😉
Groetjes,
Karin

Daphne zei

Lekker vrolijk deze kaart, hier was je moeder vast heel blij mee.
Mooi geknipt zeg, ik heb daar niet altijd geduld voor.
Wat lief dat je meteen mocht komen eten bij je zoon.
En nu alleen, nieuwe fase in je leven.
Het zal best wennen zijn maar ik weet zeker dat jij je gaat redden.

Trijntje zei

Van harte gefeliciteerd met je moeder. Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt. Fijn dat jullie zo'n mooie vakantie hadden. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Nog van harte met je moeder! Je kaart is in elk geval m0oi met de zonnebloemen, al dan niet zelf ontworpen. Mooi he, de Harz. Ik ben ook een keer daar op vakantie geweest. Heel afwisselende omgeving.
Sterkte weer met werken en het alleen wonen natuurlijk!

Martha zei

Prachtige felicitatiekaart voor je moeder, Angelique!
Mooi ontwerp en zo kleurig!
Heerlijk uitgerust aan het werk en zal best eel stuk stiller zijn in huis
Fijne dag liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog van harte gefeliciteerd met je moeder Angélique. Je hebt een mooie zonnige kaart voor haar gemaakt. Daar zal ze vast blij mee zijn. Het zal even wennen zijn, alleen wonen maar wel gezellige adresjes erbij om op bezoek te gaan of lekker te gaan eten hihi. Ik heb je een mailtje gestuurd om je te bedanken voor je mooie felicitatie-kaart. Net Ziva in die bloemenmand hihi, heel lief.
Lieve groetjes Miranda

Beccy zei

The card you created for your Mum is gorgeous Angelique, such stunning colours. I love the background, it works beautifully with the image. The gold cardstock was a great idea for the numbers, they add a lovely shine to your project.
Cheers,
Beccy

Nicolette zei

Een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Caroline zei

Hele mooi kaart voor je moeder!
Dank je wel voor het meedoen!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Sarah zei

Gefeliciteerd met je mama's verjaardag. Hopelijk heeft zij nog vele jaren en kan ze het heen gaan van je papa een plekje geven.
Ik weet het , ik heb weinig nog gereageerd afgelopen tijd, maar het was hier veel om mijn bordje, nu ben ik toch wat bij gelezen. Veel strekte x

Timothee Lambert zei

I am consistently impressed by the consistency and quality of your blog posts. It's clear that you're committed to delivering top-notch content, and your dedication is truly commendable. Thank you for raising the bar!

Lucy In The Sky Return Policy