maandag 12 september 2022

Verhuiskaart

 Voor mijn jongste zoon maakte ik uiteraard een verhuiskaart om hem en zijn huisgenoot veel plezier in de nieuwe woning te wensen. Ze zijn beiden wel te porren voor fantasie en dus koos ik voor een kasteel dat hun paleisje moet voorstellen.
Mijn zoon vind alpaca's op het moment helemaal geweldig, zo aaibaar, dus die moest er van mij ook bij.


Ik bedacht mij dat het toch heel gaaf zou zijn om de alpaca uit teddystof te stansen, dan zou hij echt aaibaar zijn, maar betwijfelde of het wel zou lukken. Zoals jullie zien: jawel hoor! De wolkjes stanste ik uit wattenschijfjes.
De kaart werd erg gewaardeerd en kreeg direct een mooi plaatsje.

16 opmerkingen:

Irene zei

Owww zo leuk en dus precies waar ze van houden!
XxIrene

Caroline Cards zei

Super leuke grappige verhuiskaart. En dan een echte aaibare alpaca, top!!
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een schattige kaart zeg. Zo lief voor je zoon en huisgenoot. De kaart is echt heel geslaagd. Ik vind de alpaca echt heel hoog aaibaarheidsgehalte hebben hihi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

whaha geweldig de alpaca voor het kasteel, wat een leuk tafereeltje
groetjes ellen

Henriët zei

Wat een leuke kaart voor het paleisje van je zoon! Die alpaca is leuk zo uit teddy stof.
Groetjes van Henriët

Martha zei

Ha wat leuk bedacht Angelique
Zo lief die alpaca
Fijne dag liefs Martha

Anoniem zei

Het moet weer anoniem helaas!
Je kaart is echt heel leuk geworden en ik snap dat ze er blij mee zijn…zo leuk met de “goed gelukte” alpaca!
Fijne dag, groet Ellen G

Anita van Deur zei

Enig is de Alpaca, leuke verhuiskaart en your home is your castle!

Daphne zei

Wat leukkkkkk, die alpaca van aaibare stof.
Natuurlijk heeft deze kaart een ere plaatsje gekregen, het is echt een hele leuke.

GerJanne zei

Tuurlijk, klein beginnen ;-))
Heel leuk om een kasteel te nemen voor een nieuwe woning. EN die alpaca is ook schattig. Scherpe stans!

Trijntje zei

Wat een leuke kaart voor je zoon.* De alpaca ziet er leuk uit in deze stof. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Superleuke kaart voor hun nieuwe paleisje Angelique, leuk bedacht en nog beter uitgevoerd en met hun eigen fluffy huisdier erbij…super xx

Elizabeth zei

Het eerste wat ik dacht was 'Your home is your castle..."
Wow, wat een gave kaart! En ja, met zo'n alpaca erop.. daar smelt je toch van!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk is dit met die aaibare alpaca. Ik wist wel dat je wolvilt kon stansen maar zulke harige stof dat wist ik niet. Leuke kaart Angélique.
Lieve groetjes Miranda

LisannesKaartenhobby zei

Ge-wel-dig wat een mooie kaart! Zo lief die alpaca uit teddy stof... Heel mooi gemaakt! Die zal vast een mooi plekje in hun nieuwe huis hebben gekregen, net als de gnomes kaart hier: dankjewel daarvoor! Heel mooi gemaakt met dat draaiwiel: heb je vast veel werk aan gehad! Echt heel leuk zoveel als er op te zien is

Hobbygroet,
Lisanne

Sarah zei

Orginele kaart ! Ik las op je volgende berichten dat het alleen zijn, je goed afgaat. Veel plezier op zolder met de muziek lekker luid x