woensdag 21 september 2022

De kaart voor Miranda

 Maandag was Miranda jarig en ook voor haar had ik voor mijn vakantie een kaart gemaakt.


Ik wilde haar hondje Ziva op de kaart hebben en terwijl ik aan het bedenken was wat ik er verder nog op wilde zag ik de stansmal van de mand uit het bakje "ongebruikte materialen" steken. Onbegrijpelijk want ik wilde hem zo graag hebben en zag er al allerlei mogelijkheden in. Ik vond het een goede combinatie met de bloemen en het hondje. Nu ik de kaart na een hele tijd weer zie vind ik dat ik er wel wat speelse vlinders bij had kunnen doen, maar ja, ik denk niet dat ze het redden om helemaal van Hoorn naar Brabant te vliegen...

Vanmiddag ga ik mijn zoon helpen in zijn nieuwe woning. Zijn kledingkast moet weer voorzien worden van het praktische interieur en ik ga nog rolgordijnen op maat maken en ophangen. Ik weet nog niet of ik er aan toe kom om een kerstkaart voor donderdag te maken, misschien sla ik wel een weekje over.

21 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

Ik vind het een superleuke kaart met het hondje in de mand en de bloemetjes op de achtergrond.

Lieve groet, Petra

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige hondje in de mand met de bloemetjes leuk tafereeltje is het geworden ik mis de vlindertjes niet
groetjes ellen

Diny zei

Wat een mooie kaar voor Miranda.......leuk gedaan met de kleine bloemetjes!
Groetjes Diny

Irene zei

Schattig die Ziva in de bloemenmand, daar zal Miranda met een big smile naar hebben gekeken!
Succes bij je zoon!
XxIrene

carla zei

Wat een mooi lief kaartje en zo passend voor Miranda.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Zo grappig dat je nu allemaal kaarten voor Miranda voorbij ziet komen. Zo leuk zeg. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Dat hondje in de mand is zo schattig. Ook zo'n leuke stans, die mand. Ik heb hem ook.
Succes met alle klusjes bij je zoon.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

karin zei

Lief dat hondje tussen de bloemetjes. Mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

Martha zei

Wat een leuke felicitatiekaart, Angelique
Zo leuk om de hond van Miranda uit te beelden!
Succes met klussen bij je zoon!
Liefs Martha

Anoniem zei

Beeldschoon je kaart met het hondje Ziva…wat zal ze daar blij mee zijn, ik vind hem enig!
Succes met de klusjes!
Groetjes Ellen

Doris knippenenplakken zei

Schitterende kaart voor de jarige!
Groetjes Doris

Elizabeth zei

Je lievelingsdier in een lief mandje... Dat is altijd een voltreffer!
Wat een gave kaart.
Succes met helpen, ook wel weer leuk toch?

Franciens Haakwerk zei

Lieve kaart zeg. En die vlinders... die mis ik niet hoor, groet Francien

Daphne zei

Wat een leuke kaart.
Dat scheve koppie, ik ben helemaal verliefd.
Wat een gelukje dat je de mandstans zag liggen.
Laat het nu in je zucht liggen, dan kan je binnenkort je ideeën uitwerken.
Ik maakte vanmiddag een Kerstkaart. Was er heel druk mee en toen het eindelijk klaar was bedacht ik dat het een kaart is voor de noeuwe challenge voor Cheerful Sketches, een disign team kaart dus, ZUCHT.
Toen moest ik heel snel aan de slag voor een andere kaart, of dat gelukt is? Kom morgen maar even op mijn blog kijken.

Freubelmina zei

Kijk dat schattige hondje mooi in het leuke mandje zitten.
Miranda zal er blij verrast mee zijn xx

Kaartenkraam zei

Wat heb je dat leuk gedaan, enig met die mooie mand!
Succes met het helpen bij je zoon.

groetjes van Ank

Trijntje zei

Wat een mooie kaart heb je voor Miranda gemaakt met Ziva erin. Heel leuk bedacht. Succes met het helpen vsn je zoon. Groeten Trijntje

GerJanne zei

AH... wat en superleuke kaart met Ziva erop. Die zal ze helemaal leuk vinden. EN wat je schrijft is herkenbaar. Ik heb dat ook dat ik de foto zie en denk: Oh.... dit of dat had ik ook kunnen doen...Maar hij blijft erg leuk!
Is het allemaal gelukt met je zoon?

Caroline Cards zei

Een geweldig mooie kaart met Ziva. Die mand is wel heel leuk!
Groetjes, Caroline

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kaart met de hond in de mand Angélique. En zo fleurig met de bloemen erbij.
Succes met het op maat maken van de rolgordijnen voor je zoon.
Groetjes Antje

Trudy zei

Wat een ontzettende leuke en goed bedachte kaart voor Miranda!
Ik heb dat ook vaak als ik de foto van mijn kaart zie dat ik dan denk ik had het anders moeten doen maar dan is het al te laat.
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ziva werd meteen herkend en ik vind de kaart zo al heel gezellig en fleurig. Nogmaals bedankt Angélique.
Lieve groetjes Miranda