maandag 3 juli 2023

Zonnestraaltjes

 Een paar weken geleden vond ik dat een medeblogster wel een zonnestraaltje kon gebruiken en dus maakte ik die in kaartvorm.


Ik heb een slimline stansmal van de Avec gebruikt als basis en verder de konijntjes van HB die ik gekleurd heb met Twinmarkers en een tekst van MD.
De ontvanger had de kaart niet zien aankomen en was er blij mee.

Omdat ik nog zonnestraaltjes over had van bovenstaande kaart, heb ik meteen nog maar een tweede kaart gemaakt voor de voorraad.


Dit keer met de superlieve stempeltjes en stansjes van MD die ik op het blog van Eline Pellinkhof heb gewonnen, ook deze zijn met Twinmarkers gekleurd.

19 opmerkingen:

Trijntje zei

Het zijn twee hele mooie vrolijke kaarten met de zonnestralen
Leuk met de diertjes erop. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes wat een leuke stans is dat met de zonnestralen een en al vrolijkheid op je kaartjes
groetjes ellen

De Breimeisjes zei

Wat leuk ook dat je dan direct twee sets zonnestralen hebt!
In het Fries is er een spreekwoord, ik weet niet of dat ook in 't Nederlands is, maar 't komt neer op "Wees een zonnestraal, iemand anders heeft dat nodig".
Groetjes,
Akkelien

Doris knippenenplakken zei

Het zijn 2 leuke vrolijke kaartjes geworden.Fijne dag, groetjes Doris

karin zei

Heel mooi met die kleine diertjes erop. Vrolijke zonnige kaartjes.
Groetjes,
Karin

Kaartenkraam zei

Mooie zonnestraalkaarten, daar knapt een mens wel van op!

groetjes van Ank

Caroline Cards zei

Van deze leuke lieve kaarten word je vrolijk.
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Wat een fijne kaartjes om te krijgen als het wat minder gaat, ze zijn allebei zo heerlijk vrolijk en schattig!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel blij was ik met deze zonnestraaltjes en in het echt vind ik hem nog mooier. Hij is zo mooi ingekleurd en hij straalt me dagelijks tegemoet. Nogmaals bedankt Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Schatttige kaarten Angelique
Daar word je blij van!
Liefs Martha

Daphne zei

Wat zijn ze leuk zeg, die kleine diertjes.
Heel erg leuk om deze in de zonnestraaltjes te zetten.
Je maakte 2 super leuke kaartjes.
Altijd handig om ook een 2de kaart te maken, als je toch nog zonnestraaltjes over had, goed bedacht van je.

Anoniem zei

Superleuke kaartjes heb je gemaakt met deze fijne tekstjes.
De kleine beestjes doen het goed erop…superlief ook!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Sarah zei

Heel tof. De titel sprak me direct aan ☀️ kaart nummer twee is super leuk. Tof dat je dat won, ze zijn zo schattig. X

Freubelmina zei

Ze zijn allebei zo mooi en lief Angelique xx

Elizabeth zei

Als dat geen zonnestralen zijn... Wat ontzettend lief van je om zoiets te maken en te sturen; daar wordt je toch helemaal warm van!
Mooi model kaart vind ik dit; het nodigt ook uit om anders te werken/vlak in te delen.
Fijne dag, groetjes van Elizabeth

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaarten heb je gemaakt zeg. Die achtergrond is echt prachtig. Wat leuk dat je die stempeltjes won, je hebt ze al goed gebruikt zo.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Diny zei

Het zijn twee hele leuke kaartjes Angelique....lekker zomers!
Groetjes Diny

carla zei

Ach zo schattig.
Je hebt hele mooie kaarten gemaakt met prachtige figuurtjes.
Tof gedaan in de zonnestraaltjes.
Groetjes,
Carla

!neke zei

Beide super leuk met die kleine diertjes !!!!
Groeten Ineke