donderdag 6 juli 2023

Coole kerstkaart

 Wow wat een storm gisteren hè? Ik heb werkelijk een engeltje op mijn schouder gehad, want op een meter afstand naast mij viel een enorme tak uit de boom zo groot als 2 parkeerplaatsen. En waar mijn auto gestaan had lag toen ik thuis kwam ook een flinke tak, die had mijn auto doorboort als die er nog gestaan had. Alle wegen en straten liggen bezaaid met takken. Ik denk dat ik nog nooit zo'n heftige storm heb meegemaakt. Gelukkig is het nu weer rustig buiten.

Ook deze week heb ik weer een kerstkaart af, ik heb wat gespeeld met stempeltjes, de randjes van het sneeuwlandschapje heb ik voorzien van witte glitter. De tekst heb ik gemaakt met embossingpoeder en de heattool.


Ik link mijn kaart bij 52 Weeks to Christmas, met de maandchallenge vragen ze daar om kerstbomen.

Het "touwtje" waarmee de ijsbeer de slee trekt zit een beetje raar, ik kreeg het helaas niet meer los om het beter te doen.

Bij Cheerful Sketches Challange Blog ben ik nog in de top 3 (nee, niet de winnaar zoals op het plaatje staat) beland met deze kaart



24 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wauw, je had echt een engeltje op je schouder. Gelukkig maar zeg. Oef.
Je kaart is echt heel erg leuk geworden. Je hebt de diertjes zo mooi ingekleurd. Echt prachtig.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Caroline Cards zei

Jeetje, dan heb je echt geluk gehad. Hier waaide het hard, maar gelukkig hebben we geen schade! Je hebt een leuke gezellige kaart gemaakt en heel mooi gekleurd!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

gelukkig heb je geluk gehad met de storm wat ging het te keer.
wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje met de schattige stempeltjes en de leuke cetails
groetjes ellen

De Breimeisjes zei

Goh, heftig wat je beschrijft, over de storm! Ook hier was het bar en boos, al was het volgens mij wel iets minder ernstig dan bij jullie.
Ah, lief kaartje weer!

Epie zei

Ach wat n leuke winterse scene met sneeuw op je kaartje
Groetjes Epie

Trudy zei

Oooh jeetje je bent gelukkig niet geraakt. Het ging ook wel erg tekeer gisteren en in Noord Holland nog erger dan hier in Zuid Holland.
Je kaartje is super lief en leuk!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dan heb je zeker geluk gehad Angélique, hier in het zuiden viel het gelukkig mee met de storm. Je kerstkaart is een dotje met dat lieve tafereeltje. Leuk die rij bomen en die dansende vriendjes in de sneeuw.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Jeetje, dat klinkt inderdaad als een engeltje dat jou bewaakte, eng hoor!
Superleuk en winterfris is je kaart, erg leuk diertjes heb je gebruikt en mooi gekleurd!

Annemarie en Merit zei

Nou he wat een weer, mijn man zei tis hier echt heel erg...zit hele week in NH voor werk.
Gelukkig dat het allemaal goed is afgelopen...
Mooie kerstkaart, voor de uitdaging.
Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaart met dit leuke tafereeltje. Ja bij jullie was het echt heftig. Hier in de Buurtspoorwegen wat bomen om. Bij ons alles oké. Jij hebt zeker geluk gehad.. Het kan zeker naar aflopen met vallende grote takken…, groeten Trijntje

Zacisze Lenki zei

Het is goed dat je niets is overkomen. Zeer mooie kaart. Blijf veilig. Hugs.

marian zei

Een heel lief kerstkaartje met de diertjes . Nou als ik het zo lees heb je inderdaad heel veel geluk gehad , fijn dat het goed is afgelopen. Hier ging het ook wel erg tekeer, maar in mijn omgeving geen heftige dingen gebeurd voor zover ik weet.
Groetjes van Marian.

Martha zei

Woow Angelique, wat een wonder dat je niet geraakt bent
Het ging erg tekeer he, hier in Brabant waaide het hard maar de berlden op het nieuws zagen er erg uit in het noorden
Prachrig kaartje heb je gemaakt
Liefs Martha

Margreet zei

Ik heb nu meteen het liedje Engelbewaarder in mijn hoofd. Want die had jij echt bij je gisteren. Hier in Brabant heeft het wel hard gewaaid, maar er zijn bij ons geen ernstige dingen gebeurd.
Wat een gezellig tafereeltje heb je gemaakt met de leuke diertjes.
Proficiat met je toppertje.
xxx Margreet

Henriët zei

Wat een gezellige kaart met die leuke diertjes en de kerstboompjes.
Hier in het hoge noorden viel het gelukkig heel erg mee met de storm.
Groetjes van Henriët

Diny zei

wat een super gave kaart met de sneeuwpopjes Angelique!
gefeliciteerd met je winnende kaart!
Groetjes Diny

Ela zei

Wauw, wat heb jij een geluk gehad, twee keer zelfs! Je hebt een leuke kaart gemaakt, erg vrolijk. Groetjes Ela

GerJanne zei

Jeetje, wat een schrik zeg. En zeker een engeltje op je schouder...
Dat had anders kunnen aflopen!
Je kaart is erg leuk met die bomenrij!

Freubelmina zei

Nou bracht jij het er gelukkig goed van af zeg!! Was echt een hele enge storm!
Hier in Brabant viel het gelukkig mee 😓
Je winterse kerstkaart is helemaal top, zo’n leuk tafereeltje maakte je weer en ja soms zo herkenbaar als je snel iets wilt corrigeren maar ik denk dan altijd: ach het is handwerk 🤪 Fijn weekend Angelique!

Elizabeth zei

Ja, in jouw omgeving was het goed raak zeg... Het ging allemaal maar nèt goed bij jou, begrijp ik. Wij hebben wel wat wind gehad, maar het viel hier allemaal erg mee.
En dan maak je gewoon midden in de zomer tòch weer winter&kerstkaartjes... Ik heb het al eens meer gezegd dat ik dat gewoon niet zou kunnen. Maar jij hebt straks een lekkere voorraad als ik nog moet beginnen:)

Jantine zei

Zo, dat is schrikken, fijn dat je zo'n goede beschermengel hebt! Het was heel heftig, met de storm...
Je kaart is erg leuk, gave bomenrij en leuke stempeltjes.
Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Doris knippenenplakken zei

O jeetje dat is schrikken gelukkig had je een engelbewaarder bij je was je daar op tijd weg. Had het gezien op het nieuws wat een schade. Je heb ene super leuke kaart gemaakt.Fijn weekend, groetjes Doris

karin zei

Wat een leuk kaartje met dat bomenrandje erop.
Dat is echt heftig bij jullie geweest met die storm. Je hebt veel geluk gehad.
Hier in het zuiden was het niet zo erg, net op sommige plekken veel takken dat er fietspaden en een paar wegen waren afgesloten tot het was opgeruimd.
Nog proficiat met je topplaatsje.
Groetjes,
Karin

De Hobbykamer van Petra zei

Wij hebben hier in het zuiden alleen harde wind gehad en bij lange na niet wat jullie hadden.
Je kaart is zeker geslaagd en het is een leuk tafereeltje geworden. Erg schattig.
Gefeliciteerd met je top 3 plek.

Lieve groet, Petra