donderdag 20 juli 2023

Lichtpuntjes voor Kerst

 Tijdens mijn vakantie kleurde ik wat digi's met potlood, met één daarvan maakte ik al een kerstkaart. Het is een digi van Last Minute Manda. Ik gaf het rendiertje hoefjes van zilverkleurig glitter om het feestelijk te maken.
Ik bedacht mij dat het misschien wel leuk zou zijn als ik de neus van het rendier een laagje glow-in-the-darkverf (Cadence) zou geven. Ik had geen idee hoe het zou uitpakken daaf ik de verf nog niet had gebruikt, maar het effect was heel geslaagd. 
Nou, dan kon ik er ook wel een lichtslinger met diezelfde verf bij doen. 
Zie hier het resultaat:


En een foto in het donker genomen voor het effect:


Ook deze week link ik mijn kaart weer bij 52 Weeks to Christmas, dankzij dit blog heb ik alweer een aardig stapeltje kerstkaarten. 

24 opmerkingen:

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart met het rendier.
De verf geeft een erg gaaf effect.
Fijne dag,
Hetty

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kerstkaart weer. Dat kleuren doe je echt heel erg goed zeg. Prachtig. Wat leuk dat glow in the dark, leuk effect.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Annemarie en Merit zei

schattig dit kaartje en ohh wat is dit leuk zeg , gloeit op als het donker wordt een TOP kaart.
Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het superleuke stempeltje, sjiek hoor de glinsterende hoefjes en zin lichtgevende neus in het donker, leuke details heb je ge erbij gebruikt
groetjes ellen

Sarah zei

Leuk extra effect! Kleuren op vakantie dat is heerlijk om te doen, je hebt niet veel nodig en bent toch creatief bezig. 👍

Daphne zei

Oh joh, wat een leuke verf,🥰 die wil ik ooooooook🤪.
Super lief kaartje is het geworden en het effect van de glow in the dark is erg goed gelukt.
Fijn hè, al zo'n stapel!! Ik tel ze en heb er al kaarten 33 gemaakt dit jaar.

Trijntje zei

Hele leuke kaart met de lichtpuntjes. Mooi effect. Het Kleurwerk is erg mooi. Leuk rendiertje. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Wat grappig die glow-in-the-dark verf, super effectvol!
Leuk kaartje, en zilveren hoefjes, toe maar!!! ;-)

groetjes van Ank

Trudy zei

Wat gaaf die verlichte neus en slinger, leuk en lief kaartje!
Groetjes Trudy

De Breimeisjes zei

Wat leuk!

Marjan zei

Oh wat een tof kaartje, echt een gaaf en vrolijk kerstkaartje, Angelique! En dat glow effect is natuurlijk helemaal een gaaf extraatje!

marian zei

Een super leuke kaart heb je gemaakt en ook het lichtgevende effect geeft de kaart nog een extra lichtpuntje.
Groetjes van Marian.

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuk effect met de verf . Hele mooie kerstkaarten.
Groetjes Doris

Martha zei

Mooie kerstkaart Angelique
Wat een leuk effect geeft die verf
Liefs Martha

Marijke zei

Wat een leuk kaartje en wat leuk dat ze licht geven in het donker! Zo doen ze het echt! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat geeft die verf een leuk effect Angélique maar ook bij daglicht is je kerstkaart een plaatje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

juffrouw Ooievaar zei

Ha, ha, dat is grappig :-)
Ik lees wel lichtpuntjes maar dacht de kaart op zich, nu geeft hij licht in het donker, je moet er maar op komen.
Ontzettend leuk, groetjes Anita

Jantine zei

Mooie kaart Angelique. Wat ontzettend gaaf, die glow in de dark! Geweldig.
Fijn dat je er weer bij bent bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Margreet zei

Wat geeft dat glow in the dark een geinig effect. Dat moet je er wel bij schrijven als je die kaart verstuurt.
xxx Margreet

GerJanne zei

Haha, wat gaaf!!! Ontzettend leuk en ik wilde hetzelfde zeggen als Margreet. Niet vergeten erbij te schrijven! Wat zal de ontvanger dan vaak in de wc gaan staan. Hihihi....dat zou ik doen tenminste voor een groots effect van de glow in the dark.

Elizabeth zei

Glowing in the dark effect op een kaart... het moet niet leuker worden!

!neke zei

Super leuk met die lichtjes !!!!
groeten Ineke

Freubelmina zei

Je kaartje is sowieso erg leuk Angelique maar wat is dat glow in the dark leuk zeg…geweldig!

Crea Astrid zei

Wat een mooie kerstkaart en een schattige digi. Leuk gedaan zo met het Glow in the Dark effect.

Groetjes, Astrid.