woensdag 12 juli 2023

Opbeurende bloemen

 Op het blog van Trijntje las ik dat het met haar moeder niet goed gaat, zo naar dat het thuiswonen niet gaat en dat Trijntje en haar moeder nu niet samen kunnen knutselen wat ze zo graag deden. Ik vroeg Trijntje of haar moeder het leuk zou vinden om post van een vreemde te krijgen, dat was zo en dus maakte ik een kaart. Ik ging ervoor behoorlijk uit mijn comfortzone, want ik kleurde de mooie stempel met waterverf.


Ik stempelde een mooie tekst van Marianne Design, waarbij ik het woordje "je" verving voor "u". Het papier waarop ik gestempeld had gaf ik een mooi randje met behulp van een ouderwetse figuurschaar, de randjes beïnkte ik met groen. Nog wat roze glimmende steentjes en ik was tevreden.

Ik hoorde van Trijntje dat haar moeder de kaart erg waardeert.

19 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat heb je een lieve kaart gemaakt voor de moeder van Trijntje. Je kaart is zo prachtig. Heel mooi ingekleurd ook, de bloem. Wat zal de moeder van Trijntje blij zijn hiermee.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Elizabeth zei

Een prachtige kaart voor een oudere dame! Wat lief dat je dit voor haar gemaakt hebt...

Sarah zei

Zeker en vast wordt dat gewaardeerd. Mooi en lief. X

Daphne zei

Mooi, wauw, héél mooi gekleurd.
Die paar glittertjes maken het helemaal af.
Goed idee trouwens om je te vervangen voor u, dat past beter.
Lief om een kaartje te sturen.

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart waar mijn moeder heel blij mee is. Hangt mooi bij haar op de kamer. Je hebt heel mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

De Breimeisjes zei

Wat lief van jou, een prachtige kaart is 't geworden.

Margreet zei

Wat lief van je om Trijntje's moeder zo'n mooie kaart met prachtige tekst te sturen.
Je hebt de bloemen heel mooi gekleurd. Niet te zien dat het je 1e keer met waterverf is. Talentvol???
xxx Margreet

Martha zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Angelique
Heel attent van je!
En zo mooi gekleurd
Liefs Martha

Marjan zei

Wat lief en attent van je om Trijntjes moeder een kaart te sturen en wat een mooierd! Zeker heel anders, maar mooi met de waterverf gekleurd, zal ze vast heel erg mooi vinden en op prijs stellen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Aah wat lief Angélique en wat heb je er een mooi geheel van gemaakt. Heel mooi ingekleurd die bloementak en de tekst is perfect. Een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Jazeker vind de moeder van Trijntje een zelfgemaakte kaart heel leuk om te krijgen en ik hoop dat ze wanneer Martje in haar nieuwe woonvorm af en toe weer kaartjes gaat maken met haar dochter, dat zou mooi zijn hè! Ik vind je kleurwerk met waterverf heel goed gelukt, en pak ook steeds vaker mijn verfdoos ... lekkere ontspannende bezigheid!
xx Gerie

karin zei

Mooi kaartje met die prachtige bloemen erop en een mooie passende tekst.
Groetjes,
Karin

juffrouw Ooievaar zei

Wat lief van je om deze prachtige kaart naar de moeder van Trijntje te sturen.
Haar moeder blij, maar Trijntje zal het zeker ook leuk gevonden hebben.
Groetjes Anita

Kaartenkraam zei

Wat lief van je om deze mooie kaart voor de moeder van Trijntje te maken.
Het kleuren is heel goed gelukt en mooie tekst erbij!

groetjes van Ank

Nelleke zei

Leuk dat je ook uit je comfortzone gaat. En het is je goed gelukt ook. Zeker ook ene mooie tekst erbij. Mooi he , dat kaarten zo gewaardeerd worden. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Ah.... lief! ik hoorde inderdaad dat ze het leuk vindt om kaartjes te krijgen;-)
En uit onverwachte hoek is dan extra leuk. Het is en heel mooi kaartje en wat slim om er u van te maken!

Hetty P. zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de moeder van Trijntje, wat zal ze hier blij mee zijn.
Fijne dag,
Hetty

Freubelmina zei

Wauw wat een prachtige en lieve kaart voor de moeder van Trijntje…lief om iemand zo blij te maken, een kaartje doet altijd goed xx

Sandra zei

Wat ben je toch een schat!💕
En dit is toch ook precies de bedoeling van (het maken/sturen van) een kaartje hè? Liefde, licht en warmte sturen🥰