dinsdag 25 juli 2023

Gastdesigner Kleuren met potloden

 Op het challengeblog Kleuren met potloden stond ik in mei in de top 3 en daarom mocht ik gastdesigner zijn. Ik kreeg een leuke digi van Last Minute Manda die ik mocht gebruiken daarvoor. Op 21 juni kwam ik de digi tegen en de paniek sloeg toe: ik "moest" de kaart voor de 23ste inleveren, helemaal vergeten! En de digi stond ook nog eens in png bestand, vorige keer had mijn jongste die voor mij omgezet in jpg omdat ik niet wist hoe dat moest, ik kon het hem op dat moment niet meer vragen, HELP! 
Het bestand omzetten is mijzelf heel laat in de avond gelukt (ik trots) en op 22 juni na mijn werk kleurde ik de digi met potlood (Caran d'Ache Pablo) en maakte ik er een kaart van. Poeh, toch nog op tijd gelukt! Als antwoord op mijn mail met de kaart kreeg ik terug: " je bent ruimschoots op tijd, je kaart is voor de juli challenge " 🤣🤣🤣

En dus mag ik hem nu eindelijk ook op mijn eigen blog plaatsen, lol!


Op de ballon kan ik nog een leeftijd kwijt t.z.t.
Doen jullie mee met de challenge? Het thema is zoals altijd "alles mag, als je maar met potlood kleurt"

19 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en het schattige stempeltje, ja een computer is leuk als je maar weet hoe het werkt heb ik ook wel hoor en dan is het fijn als het je uiteindelijk lukt
groetjes ellen

Trijntje zei

Begrijpelijk dat je even in paniek was. Je hebt het toen toch nog snel voor elkaar gekregen. Heel mooi ingekleurd en er een er mooie kaart van gemaakt . En achteraf onnodigin paniek geraakt... Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Hahaha, zo herkenbaar, dat zou mij ook kunnen overkomen.
Maar sommige mensen presteren onder tijdsdruk des te beter want het is een hele leuke kaart geworden en mooi gekleurd!

groetjes van Ank

Margreet zei

Haha, paniek voor niets. Ik denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben. Wel leuk dat je GD mocht zijn. Je hebt weer supermooi gekleurd en de kaart is, mede door het vrolijke DP, heel gaaf geworden.
xxx Margreet

LisannesKaartenhobby zei

Super leuk dat je gastdesigner mocht zijn en wat een mooi kaartje heb je als inspiratie gemaakt! Dat was even een gedoetje om de digi geprint te krijgen ;) Maar... het is gelukt! Heel handig al dat digitale, maar je moet het allemaal maar net weten hoe het werkt...

Creatieve groetjes,
Lisanne

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn. En ontzettend knap dat alles je zelf is gelukt, echt top. Je kaart is heel mooi geworden. Handig dat je later gewoon de leeftijd nog toe kan voegen. Heel mooi.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

😂😂😂😂😂😂.
Ik lig hier in een deuk!!
Maar wel een leuk kaartje.👍

Ela zei

😂😂 wat een paniek! Gelukkig ben je het niet vergeten te plaatsen, dat zou mij dan weer overkomen. Het is een heerlijk vrolijk kaartje geworden, van de haast is geen spoor. Groetjes Ela

Henriët zei

Wat een leuke, feestelijke kaart. En erg mooi ingekleurd!
Mijn kaart was echt voor vandaag en staat er nu wel tussen. Ze waren me vergeten.
Groetjes van Henriët

karin zei

Wat een leuke digi en prachtig ingekleurd. Heel mooi vrolijk kaartje.
Tja die bestanden openen of omzetten is altijd een kunst. Ik open ze in de Windows verkenner en uploaden om te printen doe ik in photoshop.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke digi en wat heb je er een mooie feestelijke kaart van gemaakt Angélique. Leuk dat je gast-designer mocht zijn en knap dat het lukte om dat bestand om te zetten, dat zou voor mij abracadabra zijn hihi.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Prachtig voorbeeldkaartje, Angelique
Je was mooi op tijd hihihi
Leuk ingekleurd
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Haha, grappig verhaal :-)
Mooi dat het je toch lukte met dat omzetten en het is een hele leuke kaart geworden!

Anoniem zei

Wat een verhaal maar wel herkenbaar hoor 😂
Je kaart is echt heel leuk en feestelijk!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Caroline Cards zei

Wat een verhaal, een hoop gestress op niks, hihihi... Maar ja, dat wist je pas achteraf. Je hebt de digi mooi ingekleurd en er een vrolijke kaart mee gemaakt.
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Hahahha, ik zit hier met een lach op mijn gezicht van mijn ene oor naar mijn andere! Zo grappig! EN je kaart is nog leuk ook. Lekker vrolijk papier heb je erbij gekozen!

Freubelmina zei

Ow! hahahahahahaha jij weet ons te laten lachen, ik voelde de stress bij je 😓
Nou goed gepresteerd onder druk want je maakte een gave bijdrage met deze kaart Angelique xx

Marjan zei

Hhhh, al die stress voor niets! :) :) Maar... je hebt wel wat geleerd en dat is leuk! En dat kleuren van het schattige draakje is je heel goed afgegaan, een waardige gastdesigner! Een heel erg leuk kaartje!
Ik zag hieronder nog iets wat ik niet gezien heb, ga kijken.

Elizabeth zei

Beter te vroeg, dan te laat... Wat heb je het mooi ingekleurd, maar ja... die potloden zijn super hè...