maandag 24 juli 2023

Henriët was jarig

 Zaterdag was Henriët jarig, ze staat op mijn verjaardagskalender en dus maakte  ik een kaart voor haar. Ze maakt zelf heel vaak kaarten met de diertjes van Marianne Design, ik wilde haar een diertje sturen met een cadeautje in zijn handen, dat idee was er snel en dan zou je in principe zo een kaartje hebben. Ik pakte de hamster erbij, dat is toch een lievelings MD-diertje van Henriët, hij wilde graag een paddestoeltje aan de jarige geven.
Het konijntje kwam al met een worteltje met strik aanzetten, dus die mocht ook op de kaart. 
Maar toen kwamen de eekhoorn en muis ook aanrennen met een cadeautje en meneer Mol stak zijn hoofd boven de grond met een bijzonder smakelijke worm die hij speciaal voor Henriët uit zijn mond had gespaard, want meneer Mol is een groot fan van Henriët. 

Tsja, dat werd wel erg veel op een kaartje, maar zulke lieve gestes kun je natuurlijk ook niet weigeren..... wat nu? Ach, dan maak ik er gewoon een wat langere kaart van en zodoende ging onderstaande creatie op de post naar Annen.


Nog even de delen apart:



Ik denk dat ze samen wel een mooi feestje hebben gebouwd, wat denken jullie?
Ik heb er in ieder geval veel plezier aan beleefd om te maken.

23 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een geweldig leuke kaart, alle diertjes hebben echt hun "eigen" favoriete kadootje meegebracht.
Liefs Annemarie en Merit

Henriët zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je voor me gemaakt met al die mooie diertjes. Ik voel me vereerd!!
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Super mooie kaart en het is een feestje om er naar te kijken!
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wauw. Wat een kaart heb je gemaakt zeg. Echt prachtig gedaan. Zo leuk met al die diertjes, dat past goed bij Henriët. Echt leuk ook met de hamster die een paddenstoel cadeau geeft. echt heel leuk bedacht.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al de verschillende diertjes erop wat een feest zal dat zijn geworden bij Henriët want kwam van alles langs
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Wat een supermooie kaart, zoveel leuke diertjes en zo mooi gemaakt!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een geweldig leuke kaart Angélique, heel feestelijk met het leuke dessin-papier en al die lieve diertjes die komen feliciteren. Ik lees dat Henriët er heel blij mee was en dat kan ik me wel voorstellen. Dit is echt een feestje in je brievenbus.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Je hebt een mooie kaart voor Henriet gemaakt. Ja inderdaad houdt ze van diertjes. Jij hebt ze mooi op deze kaart gezet. Groeten Trijntje

Margreet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en zo komen al die diertjes (die zo hun best hebben gedaan om een kadootje te verzinnen) goed tot hun recht!
xxx Margreet

Tineke zei

Wat een mooie kaart, er is zoveel leuks op te zien.
Liefs van Tineke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met deze vrolijke beestjes. De mallen van MD blijven leuk om daarvoor te gebruiken. Ik ben toevallig met de muisjes van MD bezig.

Groetjes, Astrid.

Trudy zei

Wow wat een prachtige kaart met al die vrolijke diertjes!
Ziet er echt uit als een gezellig feestje!
Best een klusje al die diertjes uitstansen!
Groetjes Trudy

De Hobbykamer van Petra zei

Oh Angélique, wat een prachtige en leuke feestkaart voor de jarige. Zo leuk dat je al deze diertjes op 1 kaart kreeg en er een geheel van maakte. Gaaf hoor.

Lieve groet, Petra

Hetty P. zei

Schitterende kaart heb je gemaakt met al die diertjes.
Je hebt er een heel werk van gemaakt.
Groetjes van Hetty

Martha zei

Wat een gezellig feestelijk kaartje Angelique
Wat leuk al die diertjes, daar word je vrolijk van!
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Fantastisch, dat is echt een hele feestelijke kaart, zoveel gezellige gasten mét cadeautjes, de ene wat "smakelijker" dan de andere ;-) Hoe verzin je het allemaal!

Elizabeth zei

En toen werd het een heel verhaal, en dat past allemaal op zo'n leuke lange kaart!

GerJanne zei

Heel gaaf!! Je hebt flink uitgepakt zeg met al die diertjes!
Ontzettend leuk allemaal.

Sarah zei

Heel leuke kaart. Echt een feestje!

Daphne zei

Aaaaach, wat leuk is dit nou toch weer.
Ik zou al die gezellige dieren ik niet kunnen weigeren hoor.
Je hebt het goed opgelost!

Freubelmina zei

Jeetje….dit zijn “gewoon” 3 kaartjes in 1!
Een supermooie feestelijke kaart heb je gemaakt en de ontvangster is er content mee las ik xx

Marjan zei

Zo!! Je hebt er echt een heel tafereel met bijpassend verhaal van gemaakt, daar moet Henriët toch wel helemaal van smelten! Gaaf, Angelique!

juffrouw Ooievaar zei

Wauw, dat is wel een hele mooie en vrolijke kaart.
Je blijft verrassen met de diversiteit aan kaarten die je maakt.
Echt een cadeautje:)
Groetjes Anita