maandag 17 juli 2023

Twinkel twinkel kleine ster

 Het is denk ik al 1,5 jaar geleden dat ik van GerJanne een leuke tekststempel kreeg van het kinderliedje "Twinkel twinkel kleine ster". Heel mooi, maar hoe verwerk je deze stempel op een kaart?  Ik kan er niets aan doen, maar de tekst doet mij steeds weer denken aan sterrekindjes en dat maakt het niet makkelijk om er een leuke kaart mee te maken.
Een jaar geleden won ik bij Cheerful Sketches digi's van Colour of Love en daar vond ik een perfecte digi bij de tekststempel, "Wishing on a star". Het duurde nog een flink aantal maanden tot ik de digi met potlood inkleurde. En nu staat de kaart al een paar maanden in het mapje "nog te plaatsen" 🙈
Nou, dat komt niet bepaald dankbaar over, hopelijk laat mijn kaart zien dat ik er toch met plezier mee geknutseld heb.


Ik plakte verspreid over de kaart nog glimmende goudkleurige sterretjes om de "twinkel twinkel" kracht bij te zetten.
Ik vind de kaart heel leuk geworden, nu nog een gelegenheid vinden om de kaart te sturen. 
Omdat ik de digi met kleurpotloden heb gekleurd link ik de kaart bij de juli challenge van Kleuren met potloden 

We hebben een heerlijk rustige week vakantie gehad, die we een gedeelte in Hoorn en een gedeelte in Almelo hebben doorgebracht. We hebben mooie wandelingen gemaakt, zijn uit eten geweest, hebben genoten van de eekhoorntjes in Remco's achtertuin en uiteraard van elkaars gezelschap en in de avonduren heb ik een aantal digi's gekleurd die ik t.z.t. op kaarten kan verwerken.
En nu mogen we weer tot in september aan het werk, dan hebben we de volgende vakantie.

21 opmerkingen:

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt,
De tekst komt erg mooi uit bij deze digi.
Fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben genoten, lekker rustig aan en doen waar je op dat moment zin in hebt: wat wil je nog meer ...
Fijne dag,
Hetty

Sarah zei

Het plaatje past erbij! Leuk geheel 😉

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Soms heb je van die stempels die wat lastig te verwerken zijn. Maar je hebt het echt top gedaan. Wat een leuke digi zeg. Heel mooi.
Wat fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Het is zo'n mooie tekst, maar inderdaad, het is lastig te verwerken op een kaart.
Ik zou het denk ik gebruiken voor een kerstkaart en daar dan mooie glitter sterretjes bij doen.
Een schudkaart bijvoorbeeld, of een grote ster en dan kleintjes eromheen.
Maart bij deze digi post het ook heel mooi, alleen....... naar wie stuur je deze kaart op??

Elizabeth zei

In dit geval werd je geduld hebben beloond! Soms moet iets gewoon rijpen...
Lekker zo'n weekje bij elkaar en even tot rust komen!

Kaartenkraam zei

Ik heb dezelfde associatie met de tekst als jij en zou hem ook niet zomaar naar een kinderverjaardag ofzo sturen.
Daarentegen is je kaart wel heel erg mooi geworden, leuk dat sterrenkader.
Lekker zo'n rustige vakantie, fijn dat jullie ervan genoten hebben!

groetjes van Ank

Margreet zei

Met dit mooi ingekleurde plaatje komt de tekst heel goed over. Ik heb ook wel moeite met die grote tekststempels (heb er nog eentje liggen met het liedje De herdertjes lagen bij nachte).
Heerlijk dat je zo van je vakantie genoten hebt en voor je het weet is het september.
xxx Margreet

Trijntje zei

Je hebt een leuke kaart met deze mooie tekst gemaakt. Fijn dat jullie een rustige vakantie hadden. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige stempeltje, de leuke tekst past er supergoed bij
fijn dat jullie zo hebben genoten van de vakantie
groetjes ellen

Diny zei

Wat een lief kaartje met de mooie tekst van het liedje erbij Angelique!
Groetjes Diny

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie schattige kaart!
Groetjes Doris

Trudy zei

Wat een lief kaartje en leuk dat liedje erbij!
Succes weer met werken maar fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een mooie kaart met een mooi rijmpje Angélique. Je zou ook de bovenste 4 regels op een kerstkaart kunnen verwerken. Ik knip clearstamps gerust doormidden maar je kunt ook een gedeelte afplakken als je dat zonde vindt. Dan kun je hem zeker vaker gebruiken.
Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad.
Lieve groetjes Miranda

De Hobbykamer van Petra zei

Ik vind het een hele mooie kaart en ik snap je twijfels ook. Dit heeft niks met ondankbaarheid te maken hoor, echt niet.

De stempel van MD heb ik ook. Ik twijfel ook telkens of deze voor een sterrekindje is of een kerstliedje. Ik meen me namelijk te herinneren dat deze toentertijd samen met andere kerststempeltjes uit is gekomen.


Lieve groet, Petra

VoormeKaartje zei

Heel erg leuk geworden. Erg mooi gekleurd. Een fijne week.

De Breimeisjes zei

Ah, heerlijk, zo'n vakantieweek! September, dat is 't ook al gauw.
Mooie kaart.

Martha zei

Lief kaartje Angelique!
Wij waren vorige week zaterdag en zondag in Schagen, met een motordemo, das toch dichtbij Hoorn? Ik heb daar fijn gewandeld
Liefs Martha

Freubelmina zei

Nou deze is dus echt uit je tenen gekomen Angelique?! Nou je mag er trots op zijn want ik vind hem prachtig geworden!
O wat hebben jullie weer heerlijk genoten…september is alweer snel hoor xx

karin zei

Heel aandoenlijk die tekst, en zeker als je zelf een sterrenkindje hebt. Je hebt er een lief kaartje mee gemaakt.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Oh... daar heb ik nou nog nooit aan gedacht.... ik associeerde de tekst met kerst en nu heb ik het opgezocht en ik vind op het www dat het een slaapliedje of wiegeliedje is, van oorsprong... Nou hoe jet ook zij, de afbeelding is er prachtig bij! EN ook die rand stans met al de sterren. EN zeker komt het niet ondankbaar over hoor! Ik krijg ook wel eens iets, waarvan ik niet meteen aan de slag kan gaan...komt altijd wel.
Werk ze maar weer! Leuke dingen gedaan om op te teren tot september!

Angela zei

Wat een superleuke kaart Angélique! De digi en de tekst passen perfect bij elkaar.

Wat gaat een weekje vakantie snel voorbij.... fijn dat jullie zo genoten hebben.

Gezellig dat je weer van de partij bent bij Kleuren met Potloden. Veel succes!