woensdag 1 november 2023

Kaart voor Ellemijn

 Zondag was Ellemijn (bonuskleindochter) jarig, 4 jaar is ze geworden. Zoals zoveel meisjes van die leeftijd is ze gek op prinsessen, met name Elsa van de film Frozen, glitters en roze. 
Nu mocht ik een tijdje geleden digi's uitzoeken op de website van The Paper Nest Dolls en ik koos voor o.a. "ice princes" omdat ik wist dat ik die voor Ellemijn kon gebruiken. Van Internet haalde ik sneeuwpop Olaf.  Beide albeeldingen kleurde ik met potlood, Caran d'Ache Pablo. 
In de film Frozen komt weinig roze voor, elk plaatje dat je ervan tegenkomt is in ijsblauw.


Als achtergrond gebruikte ik ijsblauw glitterkarton. De tekst en de 4 stanste ik uit zilverkleurig holografisch karton en uit wit rubberplaat, dat plakte ik op elkaar zodat het er mooi uitspringt. Nog wat extra ijskristallen uit hetzelfde holografisch karton en ik was tevreden.
Omdat mijn zoon ook jarig was, was ik niet op de verjaardag van Ellemijn die in Almelo woont. Gelukkig kreeg ik van haar papa een filmpje van Ellemijn waarop ze vertelde hoe mooi ze de kaart vindt, zo lief!

Deze kaart link ik bij Carlin's Kaartenparadijs,  want er staat een IJsprinses op en IJskristallen en dat begint met een I.

Ik heb al een enorme stapel verjaardagskaarten liggen, alle enveloppen nog netjes gesloten. Donderdag ga ik ze na mij  werk en voor ik naar Haarlem (waar mijn moeder woont) rijd uitgebreid bekijken, ze gaan mij vast een fijn verjaardagsgevoel opleveren, ik kijk er al naar uit!

26 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuk en lief kaartje mooie kleurtjes en gefeliciteerd met je kleindochter

Frederika zei

Een superleuke kaart. Kan me voorstellen dat ze daar heel blij mee is. Groetjes Frederika

Sarah zei

Wat lief voor je kleindochter. Daar is ze zeker blij mee. Groetjes x

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Ellemijn. Het is een echte frozenkaart. Je plaatjes zijn weer prachtig ingekleurd. Heel leuk zeg.
Alvast een hele fijne verjaardag gewenst. :-)
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

gefeliciteerd met je kleindochter, wat een mooie kaartje maakte je voor haar met de leuke ijsblauwe kleuren en haar favoriete thema, leuke details heb je gebruikt
gezellig dat je al een stapel verjaardagspot hebt gekregen
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Wat lief dat je een bedank filmpje kreeg. Het is ook een schattig kaartje. Nog gefeliciteerd met haar verjaardag!

groetjes van Ank

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje voor je kleindochter, ja die twee doen het goed bij de 3/4 jarige dametjes...
fijn dat je al zoveel post hebt voor je verjaardag....altijd zo leuk om te openen, dan ben je echt jarig!!

Liefs annemarie en Merit

Martha zei

Nog van harte met de verjaardag van Ellemijn, Angelique
Zo schattig met Elsa en Olaf
Fijne dag liefs Martha

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Ellemijn.
Zo leuk voor een meisje van 4.
Dat glitter zal ze ook helemaal mooi hebben gevonden.
Fijne dag,
Hetty

Tineke zei

Mooie kaart, gefeliciteerd met je kleindochter.
Liefs van Tineke

Caroline Cards zei

Een super leuke Frozen kaart en nog gefeliciteerd met Ellemijn!
Groetjes, Caroline

Crea Astrid zei

Een prachtige verjaardagskaart heb je gemaakt met Ellemijn gemaakt. Schattige digi ook gekozen en leuk ook dat je er Olaf nog bij hebt gedaan. Mooi gehaal zo en met het glans en glitter papier.
Alvast een fijne verjaardag toegewenst.

Groetjes, Astrid.

Elle-Jeanne zei

Leuke lief kaartje met het prinsesje.
Gefeliciteerd met je kleindochter.
Groetjes Elle-Jeanne

De Breimeisjes zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt voor Ellemijn!
Lieve groet,
Akkelien

KarinsArtScrap zei

ach wat een scheetje mooi kaartje Angelique

gr karin

GerJanne zei

Wat een schattig kaartje is het! EN natuurlijk is Ellemijn er helemaal blij mee.
En jaaaaa.... het is 2 november! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en fijn dat er een stapel post op je wacht. Is altijd zo gezellig om dat open te maken en te bekijken....het verhoogt de feestvreugde voor mij echt!

Bernadet zei

Wat een schattig kaartje heb je voor de 4 jarige Ellemijn gemaakt Angelique.
En van harte proficiat met je verjaardag vandaag!!!
Als het goed is is mijn kaartje ook al bij je aangekomen.
En ook bij jullie is het deze week verjaardag op verjaardag op verjaardag haha.
Bij ons ook, 4 verjaardagen in nog geen 2 weken tijd;)

Franciens Haakwerk zei

Superleuk geworden, maar ja, dit is ook wel een heel leuk thema, prinsesjes, groet Francien

Elizabeth zei

Schitterend gemaakt, helemaal in stijl!

karin zei

Wat een lief kaartje voor het jarig prinsesje 😊 Mooi gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt dat je meedoet.
Ben jij jarig vandaag? Van harte gefeliciteerd 💐🎂 Ik heb je adres niet, dus geen kaartje van mijn kant. Geniet ervan en fijn verjaardag.
Groetjes,
Karin

Trudy zei

Schattige kaart!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier met uitpakken van de post!
Groetjes Trudy

carla zei

Een prachtige kaart voor de kleine meid.
Deze kaart zal wel helemaal in de smaak vallen.
Bedankt voor je deelname aan onze 'L' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
Succes !
Carla

Josje zei

Wat heb je dat leuk voor haar gemaakt

Marjan zei

Ja, zo leuk dat al die meisjes eigenlijk wel dezelfde voorkeuren blijken te hebben op dezelfde leeftijden, dat heb ik wel gemerkt met onze kleindochter. Dus past oma daar de kaart op aan en dat heb jij heel mooi gedaan! Deze zal het kleine prinsesje erg gaaf vinden!
Geniet van je kaartjes vandaag en nogmaals van harte gefeliciteerd, Angelique!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat leuk, je kaart. En zolang er glitter op zit vinden ze het al gauw prachtig! Lief dat ze je belde, zo leuk dat dat kan tegenwoordig.

Anoniem zei

Geweldig deze kaart…ook Anna danst de hele dag op Frozen en haar Elsajurk!
Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag 🎂
Leuk hoor al die verjaardagspost!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards