donderdag 11 januari 2024

Een kerst-kattebelletje

 Veel later dan normaal maar toch een kerstkaart vandaag, ik heb hem net af. Want ook in 2024 ga ik proberen elke week minimaal 1 kerstkaart te maken met 52 Weeks to Christmas als drijfveer.

Er zitten best wat kattenliefhebbers tussen mijn kerstkaartenontvangers (nieuw scrabblewoord?) dus deze kaart gaat zijn weg wel vinden.


 Ik houd zelf niet van katten, ben er ook echt heel allergisch voor, maar ik ben wel tevreden met het resultaat. 

En nu is het de hoogste tijd voor mij om jullie (kerst)kaarten en andere creaties te gaan bekijken.

31 opmerkingen:

Margreet zei

Prachtig kaartje met een mooi versierde kerstboom. Hoe lang die zo mooi blijft is de vraag met dat leuke katje in de buurt.
xxx Margreet

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart! Ja, daar ga je vast iemand blij mee maken :-)

Jantine zei

Leuke kaart met dat lieve katje, Angélique!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Elle-Jeanne zei

Super leuke kerstkaart met de mooi versierde kerstboom Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

Irene zei

Ook hier absoluut géén kattenmens maar met deze leukerd op jouw gezellige kerstkaart dáár heb ik geen moete mee 😉.
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hopelijk blijft dat katje van de mooie ballen af, de boom is zo mooi versierd. Een leuke kerstkaart Angélique.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Henriët zei

Wat een superleuke kaart met dat lieve katje.
Wij hebben altijd katten gehad maar nu is het ook heerlijk zonder huisdieren.
Groetjes van Henriët

KarinsArtScrap zei

mooie lieve kaart Angelique......gr karin

Crea Astrid zei

Wat een schattige kerstkaart heb je gemaakt, met een schattige kerstkat. De kerstboom mooi versierd.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

Een heel leuk kaartje. Ik hou wel van katten maar heb nu een hond dus dat gaat niet goed samen. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

joke zei

Wat een leukerd weer en wat heb je de kerstboom mooi versierd, leuk hoor met de kat erbij.
Groetjes Joke

Anita van Deur zei

Wat een leuke kerstkaart met dit schattige poesjesl.

Nancy Soetaert zei

heel lief kaartje. In het grijs zou het onze Picasso of Tommy kunnen zijn ;-)
groetjes
Nancy 52WTC

karin zei

Zou die boom blijven staan? 😉🙂 dat lijkt dat katje te denken 😀
Leuk kaartje.
Groetjes,
Karin

Daphne zei

Oooh, deze is erg leuk.
Ik vind het knap dat als je helemaal niet van katten houdt, je toch zo'n leuke kaart kan maken.

Freubelmina zei

Een schattig poesje met zijn mooie kerstmuts op, je maakte er een hele leuke kerstkaart van xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige poesje zou die de boom laten staan??
ik vind poezen wel erg leuk
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Een hele leuke kerstkaart met dit poesenbeest...
Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst/winter kaart.
We hopen je dit jaar weer veel te kunnen zien met je mooie creaties.
Lieve groetjes Annemarie en Merit, DT52WTC.

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Wat leuk met de kerstkat. Ik zie wel hoe ze stiekem een ornament uit de boom wil slaan hihi. Echt heel erg leuk. Het is echt een fijne stok achter de deur, 52WTC, zo hoef je aan het eind van het jaar niet zoveel kaarten meer extra te maken. haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

marian zei

Ja zeker een heel erg schattige kerstkaart en zeker voor een kattenliefhebber.
Groetjes van Marian.

Anoniem zei

Erg leuke kaart met dit schattige poesje, leuk malletje hoor.
Prachtige boom ook en het papier erachter is zo gaaf!
Vroeger altijd katten en honden gehad maar mn dochter bleek allergisch voor katten dus het was geen optie meer!
Dus op een kaart is het een uitkomst haha!
Fijne dag, groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marjolijn van Elsberg zei

Ik ben gek op katten dus stuur hem maar naar mij, hihi. Echt een leukerd!

Martha zei

Wat een leuk kattenkerstkaartje, Angelique
Die kerstboom vind ik zo mooi ppgetuigd
Ik ben ook geen kattenfan
Liefs Martha

!neke zei

Heel leuk met die kat erop !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

carla zei

Een hele mooie poezenkerstkaart is dit geworden.
Ik hou er wel heel veel van, ik zou mijn poesjes niet kunnen missen.
Er is wel verschil in katten, wanneer je één hebt met een lief karakter, daar heb je zoveel aan als aan een lieve hond.
Groetjes,
Carla

juffrouw Ooievaar zei

Wat een mooie, leuke en gezellige kaart.
Katten liefhebbers zijn er inderdaad genoeg :)
Voor deze kaart vind je vast een bestemming.
Groetjes Anita

De Hobbykamer van Petra zei

Het is inderdaad een prachtige en leuke kaart voor iemand die van katten houd. Ik hou ook niet van katten en ben een echt hondenmens al hebben we zelf al jaren geen hondje meer. We missen het wel maar zonder geeft zo veel meer vrijheid en geen zorgen.

Lieve groet, Petra

Trijntje zei

Wat een superleuke kaart. De kat zit leuk bij de kerstboom.Wij hebben altijd een poes gehad… maar nu we met pensioen zijn niet meer. We zijn te vaak weg. En dan is het beestje vaak alleen en ook moet de buurman er altijd op passen … Dus verstandig zijn. Wij vinden het wel heel gezellig… groeten Trijntje

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kattenkaart Angélique. Bij ons zouden de onderste ballen al uit de boom getikt zijn!! Ik ben wel een kattenmens. Wij kregen onze Moppie eerder dan onze kinderen en mochten 18 jaar van haar genieten. Er staat nog altijd een foto van haar tussen de familiefoto's.
Groetjes Antje

Wies zei

Hele leuke kaart met de mooi versierde kerstboom en de leuke kat.

Marjan zei

Zo zijn ze wel leuk, geen last van je allergie, ik vind het echt een heel erg gave kaart! Mooi tafereel heb je gemaakt met veel leuke details. Dank je wel nog voor het mooie kerstkaartje, dat ik gisteren bij thuiskomst openmaakte!