zondag 28 januari 2024

Sparkle Unicorn - Hooray

 Hallo allemaal, vandaag mag ik een blogpost plaatsen op Kleuren met Potloden met een met potlood ingekleurde digi van één van onze sponsors: Sparkle Unicorn - Hooray van Polka Doodles 

Hiermee heb ik mijzelf aardig uitgedaagd. Ik ben niet zo van de zoete kleurtjes en glitters, noch van eenhoorns. Toch sprak de digi mij erg aan en wat ben ik blij dat ik juist voor deze digi heb gekozen! Het was werkelijk een feestje om te kleuren en er een kaart van te maken. Het kleuren lukte ook zo goed dit keer, ik ben best trots op het resultaat, haha.


Ik heb gekleurd met Caran d'Ache Pablo en heb de nummers voor de liefhebbers opgeschreven:

Lijf: 170, 180, 181, 191
Snuit, voetzolen, binnenoor: 401, 403, 491
Overige kleuren: 010, 021, 030, 040, 081, 091, 111, 131

De balonnen en de rand om de digi heb ik gestanst uit glitterkarton. De digi is verhoogd opgeplakt. O, de hoorn heb ik ingevuld met goudkleurige glitters. 
Het papier en de tekstjes zijn uit een blok van Craft Sensations. 
Is het geen vrolijk geheel?

Als je het leuk vind om met potloden te kleuren, doe dan mee met onze januari challenge. We hebben naast Polka Doodles ook Colour of Love, Last Minute Manda en The Paper Shelter als sponsors. Je kunt nog meedoen tot 7 februari 20.00 uur.


Deze kaart is de 2e inzending bij Knutsels en Kadootjes,  met de F van Fabulous.

26 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wat een super leuke vrolijke kaart met de leuke digi. Angélique.
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooi kaartje met al die vrolijke felle kleurtjes zit hier met mijn zonnebril op haha de kleuren spatten van mijn scherm, wat heb je de leuke stempel mooi ingekleurd en zo leuk met de bling bling details
heerlijk hè om je zo uit te leven en als het dan ook nog lukt is het echt feest!!
groetjes ellen

Daphne zei

Wat leuk!!
Zoveel kleur en heel mooi gekleurd ook nog eens.
De hoorn met gouden glitters hoort echt bij een Unicorn vindt ik.
Deze kaart kan je vast wel gauw kwijt, aan een lief meisje.

Freubelmina zei

Een schitterende kaart Angelique en je mag er zeker trots op zijn.
Zo mooi gekleurd en wat is de hoorn een leuk detail.
Verder al het mooie bling bling…prachtig.
Een fijne zondag xx

Martha zei

Wat een prachtig vrolijk kaartje, Angelique
En wat mooi ingekleurd ik dacht dat het een knipvelplaatje was
Fijne dag liefs Martha

Frederika zei

Een prachtige kleurrijke kaart.

karin zei

Een mooi kaartje in vrolijke kleuren. Past goed bij deze digi.
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

wat een mooie vrolijke kaart Angelique.........gr karin

Kaartenkraam zei

Zeker prachtig gekleurd en leuk dat streepjespapier erbij. Het kader met de paarse glitter doet het plaatje heel mooi uitkomen. Deze kaart gaat vast een kind heel blij maken!

groetjes van Ank

Anita van Deur zei

O wat is je kaart leuk, mooi ingekleurd een vrolijk geheel.

Henriët zei

Prachtig! Wat een vrolijke en gezellige kaart heb je gemaakt. Daar mag je zeker trots op zijn.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wat een enige een hoorn met die grappige wimpers. Je hebt haar prachtig ingekleurd en die hoorn ziet er met recht schitterend uit. Het is een supervrolijke kaart geworden, waarmee je vast een meisje heeeeel blij mee kunt maken.
xxx Margreet

Marjan zei

Altijd leuk om jezelf eens lekker uit te dagen en kijk eens wat een mooi resultaat! Die digi is enig, wat een wimpers, zeg! Heel mooi kleurwerk inderdaad en een heel feestelijk en mooie kaart!

De Breimeisjes zei

Wat een schatje, die eenhoorn, echt een prachtige en feestelijk kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk geworden Angélique, gezellig die vrolijke kleuren en glitters.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Wat een vrolijk geheel heb je ervan gemaakt…superleuk hoor deze eenhoorn en erg mooi gekleurd. Hij past helemaal in Anna haar wereldje haha.
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Nou fabulous is hij zeker! Heel leuk en ik dacht dat ik even mijn eigen berichtje las van aanstaande donderdag....alleen kan dat niet want die heb ik nog niet geschreven. Mu denk je vast dat ik ze niet allemaal op een rijtje heb, hahahha.....kom maar kijken donderdag.
Ik vind je kaart heel vrolijk!

Trijntje zei

Superleuke vrolijke kaart is dit geworden. Mooi gekleurd en een mooie afbeelding. Groeten Trijntje

Elizabeth zei

Nou, je màg er ook trots op zijn! Wat heb je dit plaatje geweldig mooi ingekleurd. Dat doe ik je in geen 100 jaar na!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Ohhh. Wauw wat heb je dat mooi gedaan zeg. Wauw wauw wauw. Wat prachtig. Echt heel erg gaaf.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

marian zei

Een heel vrolijk kaartje heb je gemaakt en heel mooi ingekleurd.
Groetjes van Marian.

Caroline Cards zei

Geweldig leuke kaart en van deze kleuren word ik heel vrolijk. De uitdaging is goed gelukt!
Groetjes, Caroline

joke zei

Mag je best trots op zijn!! Geweldige kaart en heel mooi gekleurd.
Groetjes Joke

Annie H zei

Je mag best wel trots zijn op deze kaart ! Heel mooi gekleurd in prachtige kleurtjes en papier, supermooi geheel hoor. Eénhoorns heb ik ook nog nooit gebruikt maar ik heb dan ook 2 stoere kleinzoons 😛.
Groetjes, Annie

GerJanne zei

En natuurlijk dank voor het meedoen bij K&K!

Nelly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze F - Challenge. Bedankt voor je deelname .

Groetjes Nelly (DT K&K)