donderdag 18 januari 2024

Kerstkaarten uit 2023

 Vandaag laat ik nog twee kerstkaarten zien uit het mapje "nog te plaatsen", ze zijn afgelopen kerst al verstuurd.

Ik heb ook wel nieuwe kerstkaarten, maar die komen een andere keer op het blog.




De sterren zijn gestanst uit donkergroen kaartkarton en een maatje kleiner uit sneeuwkarton. Het papier komt uit een blok van Craft Sensations,  de plaatjes zijn uitdrukplaatjes uit een blokje van Decotime uit 2022 (of 2021?), grappig dat bijna dezelfde plaatjes ook in het blok van Craft Sensations staan, het papier past dan ook perfect bij de plaatjes.. De takjes zijn van Avec. (Action lijkt wel mijn hofleverancier, haha)

Nog even de twee samen:


Natuurlijk link ik ook vandaag weer mijn kaarten bij 52 Weeks to Christmas

34 opmerkingen:

Freubelmina zei

Ze zijn beide geweldig Angelique, de afbeeldingen zijn ook zo schattig.
Fijn toch deze leverancier want ik schrik er soms van hoeveel de merken hun prijzen de afgelopen tijd verhoogd hebben…
Ik weet dat alles duurder word maar wij zijn ook echt overal de klos dus zo’n hofleverancier met mooie prijzen is welkom toch xx

Martha zei

Ah deze zijn zo leuk, Angelique
Ja ik ben ook fan van dit dp van de Action en heb een aantal blokken aangeschaft en nu weer geïnspireerd door jouw schitterende kaartjes
Dus die zie je over een tijdje ook wel op mijn blog
Fijne dag liefs Martha

KarinsArtScrap zei

2 mooie kaarten heb je gemaakt Angelique.......gr karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met de schattige plaatjes en het leuk design papier
gelukkig zit er bij mij in de buurt ook een Action haha
groetjes ellen

Daphne zei

En je kan ze linken bij X Mas, daar vragen ze sterren.
Ze zijn super leuk, als ik jou was maakte ik ze voor dit jaar ook😉

Anita van Deur zei

Wauw super leuke en mooie kaartjes, ik zie zoveel leuke kaarten voorbij komen vandaag.....

marja kenter zei

Ze zijn erg leuk en inderdaad, die plaatjes zijn heel lief. Mooie kaarten.
Fijne dag en groetjes

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige kerstkaarten Angelique.
Leuke plaatjes op je kaart.
Groetjes Elle-Jeanne

Annemarie en Merit zei

Twee plaatjes van kaarten , die hofleverancier is geweldig want ben het helemaal met Wilma haar reactie van hier boven eens...wat worden die knutsel spullen allemaal duur.
Een hele fijne dag, gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst of winterkaart.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

Hetty P. zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
Mooie papier en de plaatjes komen mooi uit op de ster.
Fijne dag,
Hetty

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele mooie feestelijke kerstkaarten Angélique. Dat sneeuwpapier glinstert altijd zo mooi bij de kerstverlichting, ik houd ervan. Mooi gedecoreerd en de takjes maken het helemaal af.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trudy zei

Wat grappig de onderste kaart heeft hier bij mij aan de muur gehangen!
Allebei zijn ze super leuk!
Groetjes Trudy

Kaartenkraam zei

Leuke kaarten zijn het, die sterren doen het goed met dat donkere randje er omheen.

groetjes van Ank

De Breimeisjes zei

Super leuke kaarten! Wat een leuke plaatjes zijn het ook.

Caroline Cards zei

Leuke kaarten met lieve plaatjes!
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Het zijn twee mooie kaarten met deze leuke plaatjes. Mooi met de ster.Groeten Trijntje

Frederika zei

Alletwee weer super gemaakt. 👌
Groeten Frederika

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Action als hofleverancier hihihihi. daar moest ik echt om lachen. Zo gaat dat bij mij ook, vooral voor papier hihi.
Wat een mooie kaarten maakte je. Ze zijn echt heel leuk geworden.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Doris knippenenplakken zei

Mooie leuke kerstkaarten! Fijne dag, groetjes Doris

Margreet zei

Dat zijn 2 leuke kaarten geworden. En je kunt leuke producten scoren bij jouw hofleverancier hoor! Nix mis mee.
xxx Margreet

!neke zei

Beide heel leuk !!!
Mooi die grote ster !!!
groeten Ineke
DT52WTC

De Hobbykamer van Petra zei

Hahaha...ik zag de eerste en dacht: een schaatsende gans. Hoe verzin je het? Je hebt weer 2 superleuke en grappige kaarten gemaakt en verstuurd.

Lieve groet, Petra

Henriët zei

Super leuk met die leuke diertjes op de sterren. Het zijn hele gezellige kaartjes geworden.
Ik moest zo lachen om jouw opmerking over de oliebol bij mijn wasbeer. Ik zal kijken of dat op een volgend kaartje geregeld kan worden.
Groetjes van Henriët

Angela zei

Enige plaatjes heb je gebruikt Angélique! En omgetoverd tot 2 prachtige kerstkaarten in hele mooie warme kleuren.

Anoniem zei

Erg leuk zijn je kaartjes…ook met leuk papier!
Ik maak soms ook een serie van dezelfde kaartjes, niks mis mee toch?
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Jantine zei

Leuke kaarten, Angelique! Mooi die sterren met de leuke diertjes.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

het zijn allebei heel leuke kaarten. Knap dat je er zoveel had gemaakt vorig jaar dat je ze nu nog kunt laten zien! Maar je had natuurlijk ook een bestelling te doen he?!

Marjan zei

Superleuk, de designs en dat takje, de leuke plaatjes als middelpunt! Ik heb ook nog wat over, scheelt weer als je geen zin hebt :)

marian zei

Twee super leuke kaarten heb je gemaakt. Ik heb de blokjes ook en ze zijn fijn als je even geen inspiratie of tijd hebt en toch een leuke kaart wil maken of nodig hebt.
Groetjes van Marian.

joke zei

Ze zijn allebei geweldig en die plaatjes blijven zo leuk, mooi op de ster met sneeuwpapier.
Groetjes Joke

juffrouw Ooievaar zei

Ha, ha, ik was een van de gelukkige ontvangers :)
Ik ben er blij mee,groetjes Anita

Wies zei

Twee mooie kaarten met de sterren en leuke plaatjes.

Elizabeth zei

Wat komen de vormen toch mooi uit als je ze mat op een donker stukje papier!
Soms ga je met het kaarten maken sneller dan met het plaatsen op je blog...:)

marmarel zei

Ik hou van kerstkaarten met dieren, wat een lieve kaarten!
Groetjes, Marijke