dinsdag 23 januari 2024

Nog een "oudje"

 Ook vandaag plaats ik een kaart die ik al een tijdje geleden heb gemaakt, de foto is gemaakt op 5 november vorig jaar, ik denk dat deze kaart naar Helma is gegaan.
Dat denk ik omdat de kaart neutraal is en ik van Helma niets weet, behalve dat ze ook in het designteam van Cheerful Sketches zit en op 6 november jarig was.. En wat kun je dan beter sturen dan een vrolijk bosje bloemen?


Ik link de kaart bij Knutsels en Kadootjes,  vanwege de F van "flowers" of van "fleurig bosje"

Meer heb ik vandaag niet te vertellen. Het is een gewone dinsdag, een werkdag voor mij.
Maak wat moois van  je dag, met wat je ook gaat doen of meemaakt, er is altijd wel iets positiefs uit te halen (ook al is dat soms heel hard zoeken).

30 opmerkingen:

Freubelmina zei

Bloemen kunnen altijd en zeker deze mooie fleurige bos Angelique!
Een prachtige feestelijke kaart.
Werk ze vandaag en zeker zit er in elke dag wel iets goeds,dit moet je ook willen zien 😉

Anita van Deur zei

Vrolijk papier en een bosje bloem dat is toch leuk om uit de envelop te halen maakt je dag meteen goed. Fijne werkdag.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige bos met bloemen, leuk kaartje.

KarinsArtScrap zei

wat een mooie bos bloemen Angelique, hele mooie kaart.......gr karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de grote bos bloemen en het leuke design papier
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart maakte je. Een vrolijk bosje bloemen is altijd goed. Wat gaaf gedaan zeg. Heel mooi. Werk ze vandaag.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Dit is een hele mooie bloemige kaart. Een bloemetje is altijd mooi. Je brengt me op een idee om die mal ook weer eens gaan gebruiken. Hele leuke bloemen in het boeket. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Wat is er heerlijker dan zo'n mooie kaart met een bos bloemen te ontvangen!
Het ziet er geweldig uit, lekker fleurig.

groetjes van Ank

karin zei

Altijd mooi een bosje bloemen op een kaartje. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Elizabeth zei

Ik zag er toch eerst een vogel in die werd bedolven door bloemen...
Leuke kaart!

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende bos bloemen!!
Liefs Annemarie en Merit

Elle-Jeanne zei

Mooie bloemen kaart Angelique.
Leuk gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

Irene zei

Hier alles vers van de pers en de deur uit dus nóóit voorraad maar ik maak ook veel minder dan jaren geleden. Dit Fleurige boeket is en blijft Feestelijk.
XxIrene

VoormeKaartje zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt!! Een hele fijne week.

De Breimeisjes zei

Bloemen zijn altijd leuk om te krijgen en dit boeket blijft heel lang mooi! De kaart is prachtig!

Trudy zei

Wat een prachtig boeketje bloemen! Een bloemetje is altijd goed toch!
Groetjes Trudy

marian zei

Inderdaad , iedereen houd van bloemen toch, dus deze prachtige kaart zal zeker wel in de smaak gevallen zijn. Ik vind hem tenminste prachtig.
Groetjes van Marian.

juffrouw Ooievaar zei

Ik vind de kaart prachtig, lekker frisse kleuren.
Heel geslaagd, groetjes Anita

Margreet zei

Wat een mooi en vrolijk bosje bloemen op je kaart. Zal zeker in de smaak gevallen zijn.
xxx Margreet

Wies zei

Mooie felicitatiekaart met fleurig boeket.

Daphne zei

Zo'n bosje bloemen doet het altijd goed, die kan je voor veel gelegenheden opsturen.
Ik vind het een leuke kaart.
Ik mocht ook werken vandaag en inderdaad, het was een gewone dinsdag.
Lekker gewerkt, daarna met Floortje gewandeld, toen nog even in de tuin gespeeld met haar en daarna eten.
Net "De Slimste Mens" gekeken en over ongeveer een uurtje lekker naar bed. Niks mis mee.

Nelleke zei

Wat een gave bos bloemen op de kaart. Dan zie ik dit en denk dan, Oja die heb ik ook, ook maar eens weer tevoorschijn halen
Groetjes Nelleke

GerJanne zei

ha Angélique!
Ik hoop dat de dinsdag een gewone dinsdag is gebleven. Klinkt gek, maar soms verandert je dag in iets wat je niet wilt....
Je kaart voor Helma is gaaf! Goed idee om een neutrale kaart te maken als je niets van iemand weet. Dan is het altijd goed!

GerJanne zei

p.s En dank je wel uiteraard voor het meedoen bij K&K!

Martha zei

Wat een leuke kaart Angelique
Zo mooi met dat fleurige bosje bloemen
Inmiddels is het woensdag, ik ben net een mooie wandeling met Saartje wezen maken, heerlijk kop in de wind, hoe positief is dat?!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een superleuke bos bloemen op een gezellige achtergrond Angélique. Een mooie kaart die altijd kan.
Lieve groetjes Miranda

joke zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje met de mooie bos bloemen.
Groetjes Joke

Annie H zei

Je hebt er wel een prachtig boeket van gemaakt hoor en dat valt zeker bij iedereen in de smaak.
Groetjes, Annie

Colien zei

Geweldig leuk met dit fleurige bosje bloemen!
Bedankt voor je deelname aan onze F-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi fleurig kaartje heb je gemaakt, met het prachtige boeket bloemen. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.