zondag 14 januari 2024

Reminder januari challenge Cheerful Sketches

 We zijn alweer aanbeland bij 14 januari, tijd om jullie te herinneren aan de januari challenge van Cheerful Sketches.  Het is zo'n leuke en toegankelijke sketch en we hebben toffe sponsors. We zouden het heel leuk vinden als nog heel veel mensen mee gaan doen.

Ik heb een digi van Colour of Love gebruikt, genaamd My sweetest love note. Geen makkelijke en het is dan ook niet geworden zoals ik voor ogen had. Helaas, het is niet anders, maar evengoed is het toch wel een leuke kaart geworden denk ik.



Ik heb weer gekleurd met potlood, Caran d'Ache Pablo.  Het papier is uit oude blokjes van Craft Sensations. "Van harte" is een tekst van Precious Marieke, de vlindertjes van Marianne Design. 

Jullie kunnen nog meedoen t.m. 28 januari.
Hier nog even de sketch:


26 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de leuke stempel, ook al is het niet helemaal wat je ingedachte had ik vind het allemaal erg mooi bij elkaar passen en mooi verwerkt in de sketch
groetjes ellen

Henriët zei

Het is een hele mooie kaart geworden vind ik. Alles past zo mooi bij elkaar. De kleuren van de digi passen zo goed bij het Dp. Dat vind ik altijd lastig om bij elkaar te zoeken.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Prachtige ingekleurde digi vind je kaart geslaagd.

Irene zei

Je bent te streng voor jezelf, alles past prachtig bij elkaar Angelique!
XxIrene

KarinsArtScrap zei

een mooi lief kaartje Angelique........gr karin

Daphne zei

Ik vind het wel heel erg mooi!
Waarschijnlijk, omdat je iets anders in je hoofd had, kijk je er zelf te kritisch naar.
Mooi dp en heel mooi gekleurd.
Leuke sketch ook weer deze maand hè!

Freubelmina zei

Je bent vaak te kritisch over je eigen werk 😉
Ik vind het een hele leuke kaart in mooie kleurtjes xx

Martha zei

Mooie kaart Angelique
Ja soms hebben we iets anders bedacht in ons hoofd,maar ik vind het resultaat prachtig
Liefs Martha

!neke zei

Mooie uitwerking van de schets !!!!!
groeten Ineke

Marjolijn van Elsberg zei

Een plaatje is het!

Marjan zei

Goed gedaan deze kaart aan de hand van de schets, mooi zoals je het dametje met haar rok uit het vlak in het midden laat komen, mooi gekleurd ook! Ja, we zijn kritisch op onszelf, maar hoeft niet hier, hoor! Het is een toffe kaart!

De Breimeisjes zei

Ja, deze kaart is ook weer prachtig!

GerJanne zei

Altijd zelf te kritisch en vergeet niet dat jij er met je neus bovenop zit! Ik vind het een mooie kaart! En de ontvanger is er sowieso blij mee, zeker weten.

Ellen zei

Leuke kaart laat je zien met deze leuke sketch. Mooi papier koos je uit hiervoor…top!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat je in gedachten had weet ik natuurlijk niet maar ik vind het een leuke kaart Angélique. Mooie kleuren en de sketch is duidelijk zichtbaar.
Lieve groetjes Miranda

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Angelque met deze leuke sketch .
Mooi ingekleurd de digi.
Groetjes Elle-Jeanne

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie kaart. Mooie kleuren. Groetjes Doris

Margreet zei

Ik weet niet wat je in gedachten had, maar ik vind het een prachtige kaart geworden in mooie kleurtjes en met mooi kleurwerk!
xxx Margreet

Josje zei

Leuke kaart heb je gemaakt hoor
Groetjes Josje

Elizabeth zei

Wat past alles toch prachtig bij elkaar!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat heb je een mooie kaart gemaakt zeg. Het plaatje is heel erg delicaat. De kleuren vind ik echt prachtig. Dat heb je echt heel mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Leuke kaart met deze schets. Ik heb gisteren een kaart met deze schets afgemaakt. Komt later op mijn blog. Groeten Trijntje

Mariann Jakobsen zei

Such a beautiful card.

Trudy zei

Wat een leuk en fleurig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

Caroline Cards zei

Een leuke kaart in mooie kleuren.
Groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Je was zeker veel te kritisch Angelique want ik heb deze voor me liggen en ooooh ik vind hem erg mooi!
Heel veel dank xx