zondag 25 augustus 2024

De kaart voor Remco's moeder

 Ik vertelde het al: Remco's moeder hoopt dinsdag 95 jaar te worden en Remco's vader hoopt donderdag diezelfde mooie leeftijd te behalen.
We hebben het gisteren al gevierd, ik heb toen ook de kaarten al gegeven en daarom kan ik vandaag de kaart voor Remco's moeder laten zien.
Ik hoef jullie vast niet meer te vertellen dat ze wat met beren heeft, ik weet niet of ik ook al eens benoemd heb dat ze graag met kleurpotloden kleurt. Ik heb daarom een digi met beer (Greg just a note van Lily of the Valley) met potlood voor haar gekleurd. 


Ik was bang dat de digi een beetje te kinderachtig is, maar met het dp met roosjes erop valt dat gelukkig enorm mee.
Natuurlijk zette ik de leeftijd er prominent op, die mag best opvallen.

De kaart voor Remco's vader laat ik dinsdag zien.

21 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een lief mooi kaartje Angelique........gr karin

Sarah zei

Hihi, bereleuk! Wat zal ze er blij mee geweest zijn. Wat een bijzondere week staat er voor de boeg, binnenkort twee 95 jarigen, ik vind dat echt knap! X

Henriët zei

Een hele leuke kaart maakte je voor de moeder van Remco. En als iemand van beren houdt moet je wel een berenkaart maken. En ik vind het plaatje zeker niet kinderachtig.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Wat een lieve kaart.
Ik vind het helemaal niet kinderachtig.
Juist leuk voor iemand die gek is op beren.
Wat een leeftijd hè, maar dat schreef ik volgens mij vorige keer ook al.
En zo fijn dat ze het samen mogen bereiken.
Wat leuk dat je schoonmoeder graag kleurt, wil ze niet eens iets voor jou kleuren wat je dan kan verwerken op een kaart?

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige stempel, leuk het roosjes papier erbij, sjiek hoor
groetjes ellen

Frederika zei

Erg leuk. Een mooie leeftijd en daar past deze kaart helemaal bij.

Anita van Deur zei

Super leuk en helemaal niet kinderachtig.

!neke zei

Wat leuk de "beren"kaart voor de jarige !!!
groeten Ineke

Sandra1968 zei

Een hele leuke kaart en erg mooi ingekleurd!

karin zei

Mooi kaartje heb je gemaakt. Dat vond ze vast leuk zo'n speciaal zelfgemaakt kaartje.
Groetjes,
Karin

Elle-Jeanne zei

Leuke verjaardagskaart met de beer Angelique.
Zal zeker in de smaak vallen bij haar
Prachtig ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Margreet zei

Wat heb je de digi prachtig ingekleurd! En begreep ik het goed dat zij zelf ook nog kleurt? En dat op die leeftijd! Het kaartje is leuk geworden met dat roosjespapier.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Als je een berenliefhebber bent is dit natuurlijk een top kaart. Heel mooi ingekleurd Angélique en een lieve kaart heb je ervan gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Nou, wat Miranda schrijft, wilde ik ook schrijven. Voor een liefhebster van Beren is dit natuurlijk helemaal niet kinderachtig. Hoewel ik wel begrijp waarom je het twijfelde. Wat een hoge leeftijd allebei! Dat hoor je niet vaak!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een super schattige kaart maakt je voor de moeder van Remco. Voor een liefhebster van Beren is het zeker niet kinderachtig. Heel erg leuk juist. Heel mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Caroline Cards zei

Super leuke kaart met deze mooi gekleurde digi. Wat leuk dat de moeder van Remco ook kleurt.
Ze zijn eerst nog bezig met een asbest onderzoek en daarna horen we pas wanneer ze aan de badkamer beginnen!
Groetjes, Caroline

Martha zei

Deze had ik even gemist, Angelique
Wat een leukerd voor je schoonmoeder, en wat een vitale mensen zeg, fijn dat je schoonmoeder ook nog kleurt
Jij hebt het beertje ook zo leuk ingekleurd!
Liefs Martha

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een lieve kaart en zo mooi gekleurd weer, dat zal ze zeker gewaardeerd hebben en 95 een zeer respectabele leeftijd voor beide!!

Bernadet zei

Wat een gave kaart heb je voor Remco's moeder gemaakt Angelique!
Zo leuk dat hangende beertje met de ballonnen en de post in zijn handen!

Marjan zei

Supermooi kaartje voor je schoonmoeder, heel lief die afbeelding en zo mooi gekleurd door jou! Heel leuk dat jullie de hobby delen ook!

De Breimeisjes zei

Een mooie en heel lieve kaart!