donderdag 1 augustus 2024

Kerst met Cheerful Sketches

Oh, het is alweer augustus, de hoogste tijd voor weer een nieuwe challenge bij Cheerful Sketches

Ik koos voor een digi van RAM Stamps,  Woodland Snowman die ik kleurde met potlood (Caran d'Ache Pablo).


Ik spetterde er met verdunde gesso "sneeuwvlokjes" op.
De sketch maakte ik verder met papier van Craft Sensations, de randen van het papier zette ik aan met gesso om een sneeuweffect te creëren. De tekst is van Marianne Design. 

De sketch van deze maand is:


Zoals jullie kunnen zien heb ik hem een kwartslag gedraaid. Het is weer een leuke sketch, dus als je zin hebt om mee te doen, laat je vooral niet weerhouden. Je kunt meedoen t.m. 28 augustus.

Omdat het vandaag ook donderdag, kerstkaartendag is, link ik mijn kaart meteen ook bij 52 Weeks to Christmas.

30 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi je kaart en wat en leuke digi bij het dp.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuke en mooi gekleurde digi.
Groetjes, Caroline

Trudy zei

Wat een schattige kerstkaart met de leuke digi!
Groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige stempeltje en de leuke sketch, mooi ingekleurd
groetjes ellen

Frederika zei

Een mooie kaart.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart voor de nieuwe challenge Angelique.
Mooi ingekleurd de leuke digi.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Mooie kerstkaart Angelique
Leuk gemaakt naar aanleiding van de sketch en mooi ingekleurd
Vanmorgen de verjaardagspost uitgepakt en daar zat het mooie elfjeskaartje van jou ook bij, heel erg bedankt mooi gemaakt!
Liefs Martha

carla zei

Een mooie, lieve kerstkaart.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Annemarie en Merit zei

Wat een leukerd deze kaart met een schat van een digi.
Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

!neke zei

Mooie uitwerking van de schets !!!!!
groeten Ineke
DT52wTC

marian zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt volgens de sketch en heel erg mooi ingekleurd.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart heb je met die leuke sketch gemaakt Angélique. De digi heb je echt tot leven gebracht met je kleurtjes en de gesso.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Daphne zei

Wat leuk dat jij de achtergrond van de digi ook kleur hebt gegeven.
Het is weer een mooie kaart voor op je stapel.

Epie zei

Goed bezig Angelique , mooie kerstkaart met de bingo
Groetjes Epie

Wies zei

Hele mooi voorbeeldkaart met de nieuwe sketch van CS. Je hebt de leuke digi mooi ingekleurd.

Crea Astrid zei

Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met deze schattige digi. De digi ook erg mooi ingekleurd. Toevallig had ik voor mijn GD kaart ook de sketch een halve slag gedraaid, maar net de andere kant uit. Hihi.

Groetjes, Astrid.

De Hobbykamer van Petra zei

Een drukke kaart deze keer Angélique en ondanks dat toch evengoed leuk hoor.

Lieve groet, Petra

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Het plaatje is echt zo mooi gedaan, wauw. Heel leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Elizabeth zei

Een heel mooi plaatje..! En die letters doen het ook zo goed!

Margreet zei

Wat een mooierd met die leuke sneeuwrandjes en de toffe digi. Wat heb je die prachtig ingekleurd!
xxx Margreet

Trijntje zei

Hele mooie kaart.met deze digi. En leuk dat je de schets gedraaid hebt. Ik hoop dat ik nog een kaart kan maken met deze schets… want leuk is die wel. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Hele leuke patchwork-achtige kaart. De sneeuwrandjes zijn erg leuk.

groetjes van Ank

Nancy Soetaert zei

je kerstkaart voor Cheerful Sketches is prachtig! Je digi is zoooo mooi ingekleurd! Toppie!
groetjes
Nancy 52WTC

GerJanne zei

Het is zeker een leuke sketch! En je kaart is enig. Door het leuke afdrukje natuurlijk vooral! En dat kleuren van jou! Wow! Echt zo gaaf!

Nelleke zei

Leuke kaart en sketch heb je gemaakt. Zeker ga ik mijn best doen om deze maand mee te doen. Dat wordt dan wel na de vakantie want we gaan zaterdag nog een weekje weg met Thomas. Groetjes Nelleke

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke sketch, je hebt een erg leuke kaart gemaakt en zo prachtig ingekleurd. Groetjes Doris

De Breimeisjes zei

En alweer een mooie kaart voor je stapel kerstkaarten!

Marjan zei

Wat een leuk plaatje en zo prachtig gekleurd ook! Heel tof kaartje is het, Angelique en mooie subtiele sneeuwvlokjes!

karin zei

Lekker verkoelend die sneeuwpop 😊Mooi kaartje.
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

een hele leuke schattige kaart Angelique..............gr karin