dinsdag 27 augustus 2024

De kaart voor Remco's vader

 Vandaag op de verjaardag van Remco's moeder is de verjaardagskaart voor Remco's vader aan de beurt, die voor Remco's moeder hebben jullie zondag kunnen zien.
Hij heeft een paar maanden geleden zijn auto en zijn fiets weggedaan en daarvoor in de plaats een scootmobiel gekocht zodat hij nog kleine boodschappen kan doen (de grote zware boodschappen doet hij online, daar is hij heel handig in). Een goede reden om een kaart met scootmobiel te maken voor hem. Nu had ik geen stans, stempel of digi met een scootmobiel en dus besloot ik eens AI uit te proberen. Het makkelijkst was geweest om mijn jongste zoon te vragen om hulp, maar ik ben het zelf eens gaan uitzoeken en dat was eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. Ik vond een online programma (Canva) dat mijn ingegeven tekst gratis omzette in een plaatje. Niet alle gegenereerde plaatjes waren bruikbaar en velen ook heel slecht (het stuur bijvoorbeeld zwevend in de lucht, een man met 3 benen, enz...), maar één vond ik prima, ik kleurde hem met kleurpotloden. 


Na het kleuren knipte ik de digi uit en plakte het op een cirkel van dp dat ik erbij vond passen.
Verder maakte ik er een stoere, snelle kaart van.

22 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het stoere plaatje leuke kleuren en leuke details
groetjes ellen

Daphne zei

Sjonge, wat ben jij toch creatief!!
Zo goed bedacht en wat knap dat je dat zelf uitprobeert. Ik haak altijd snel af met dat soort dingen, helemaal als ik dan lees dat veel plaatjes niet goed waren om te kunnen gebruiken.
Hey is een hele, héle leuke kaart geworden.

Martha zei

Hele mooie kaart, Angelique
Je schoonvader heeft de leeftijd der sterken bereikt en knap dat hij nog zo mobiel wil zijn!
Liefs Martha

Frederika zei

Een mooie stoere kaart

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een ontzettend gave stoere kaart voor de vader van Remco. Knap dat hij zelf heeft beslist om alles weg te doen en een scootmobiel te kopen. Een mooie kaart is het weer.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Marjolijn van Elsberg zei

Deze is ook te leuk!!! Die scootmobiel. Gaafff.

!neke zei

Heel gaaf deze kaart !!!!!!
groeten Ineke

Margreet zei

Wat knap van je om dat gave plaatje in AI te maken. Ook zo mooi ingekleurd. Schoonpapa zal blij geweest zijn met je mooie kaart.
xxx Margreet

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de scootmobiel
Wat mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

alma.heijenk@gmail.com zei

zie hem scheuren op zijn scootmobiel..geweldig.
groetjes Alma

Anita van Deur zei

Super gaaf en heel stoer deze kaart. Ik heb ook Canva moet toch eens gaan kijken.

KarinsArtScrap zei

een super gave kaart Angelique......gr karin

Crea Astrid zei

Een hele mooie en stoere kaart heb je gemaakt. Leuk en toepasselijk ook met de scootmobiel en grappig plaatje heb je ook gevonden. Prachtig ingekleurd.

Groetjes, Astrid.

GerJanne zei

Wat goed zeg dat hij in plaats van fiets en auto een scootmobiel heeft aangeschaft. Dat moet ook nog in je hoofd passen, he?Maar misschien dat het op 95 jarige leeftijd iets makkelijker te accepteren is?
Je kaart si in elk geval super!! Knap hoor dat AI zelf uitgevogeld.
Ben wel benieuwd wat je ingetypt had bij die man met 3 benen😉

De Hobbykamer van Petra zei

Kei-leuk dat je Ai uitgeprobeerd hebt. Kijk uit want het werk verslavend. haha
De kaart is geweldig leuk en geslaagd. Btw...ik heb een stans van een scootmobiel (mocht je deze eens willen lenen) ;-)

Lieve groet, Petra

Trijntje zei

Wat een geweldige kaart heb je voor de vader van Remco gemaakt. Heel mooi ingekleurd. En de kaart is erg leuk opgemaakt. Knap dat jezelf dit plaatje van internet gehaald hebt… ik kan me niet eens met digi’s redden… heb waarschijnlijk ook geen goede printer. Maar het is jou heel goed gelukt. Je hebt erg mooi gekleurd. Groeten Trijntje

Bernadet zei

Wat is dit super Angelique.
Lekker stoer en vrolijke kleurtjes.
En dat doe jij allemaal in Canva? Nooit van gehoord, misschien ga ik het ook ooit weleens uitproberen, hoe dat dat allemaal werkt. Maar nog even niet, te druk nog met het kaartje voor jarige Stijn, die morgen 2 jaar word.

Ellen zei

Supergaaf kaartje voor de jarige…erg handig ben jij wel om die scootmobiel zo tevoorschijn te toveren, knap gedaan!
Hij zal dit zeker waarderen!
Groetjes Ellen

Marjan zei

Gaaf zeg, de kaart voor de vader van Remco! Krasse meneer als ik het zo hoor, zo leuk als je op die leeftijd nog dingen kunt. Canva... hmmm...klinkt interessant! Ga er ook eens naar kijken, bedankt!

De Breimeisjes zei

Een mooie samenwerking van jou en AI, een heel originele kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat knap dat je dat plaatje met AI gemaakt hebt Angélique, ik vind hem gaaf. Wat stoer dat je schoonvader ook handig is om online boodschappen te doen, petje af. Een hele leuke, vlotte kaart.
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Super stoere kaart met leuk plaatje.
Groetjes, Caroline