maandag 19 augustus 2024

Troostelfje

 Ik ben maar weer eens in mijn mapje "nog te plaatsen" gedoken, want die wordt steeds voller. Ik laat jullie een kaart zien die ik in mei maakte voor GerJanne, omdat ze haar vader al een jaar moest missen.

Ik vond in een kast een doosje met bladgeraamtes, die wilde ik graag gebruiken. Zou je er op kunnen stempelen? Je moet er heel voorzichtig mee zijn, ze breken en scheuren erg snel. In het doosje zat een kapot blad, die mocht als proef dienen en ja, het lukte met Versafine Clair Nocturne. Ik koos een elfje uit, plakte het blad op dubbelzijdig plakfolie en stempelde het elfje erop. Ik maakte een achtergrond van mijn eerst gekochte Distress inkt, dat waren nog minidoosjes om uit te proberen. Daarop spetterde ik water.
Door het dubbelzijdige folie kon ik het blad mooi opplakken.


Nog een rustig papiertje erachter, een tekst en twee takjes met een strikje op de voorgrond maakte het af. O ja, ik voegde ook nog wat dauwdruppels (Nuvo Crystal Drops) toe.

27 opmerkingen:

Daphne zei

Zooooooo.
Wat ontzettend mooi zeg.

KarinsArtScrap zei

wat mooi gedaan Angelique.......gr karin

Martha zei

Dat heb je mooi gemaakt Angelique
Prachtig dat gestempelde blad met dat elfje!
Liefs Martha

Mariann Jakobsen zei

A beautiful creation, with lots of feelings behind. I love it!

Ria A.-S. zei

Ontroerend mooi....

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie blad leuk met de stempel erop, mooie achtergrond heb je erbij gemaakt zo komt het blad mooi uit
groetjes ellen

marian zei

Een schitterende troost kaart.
Groetjes van Marian.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Angelique.
Erg leuk gemaakt.
Groetjes Elle-Jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige troost kaart. Mooi op dat skelet blad dat lieve elfje en de tekst klopt als een bus.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Hele mooie kaart heb je met het troost elfje gemaakt.wat mooi met het blad. Het is je goed afgegaan. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Schitterende kaart, en goed gelukt is het stempelen.

Ellen zei

Supermooi gemaakt en heel apart…je moet het maar verzinnen!
Groetjes Ellen

Margreet zei

Prachtig! Wat is dat stempelen op dat blad goed gelukt! En je rode achtergrond is heel mooi!
xxx Margreet

Frederika zei

Wat een mooi kaartje. Leuke manier om zo'n skelet blad te gebruiken. Super idee

GerJanne zei

En hij staat nog steeds op de piano! Nogmaals dank, hij is zo mooi! En past een beetje bij de pagina die ik maakte... zie je morgen, als je de tijd hebt even te kijken. Het blad vind ik prachtig. Sowieso, maar helemaal bij zo' n kaart. En de drups zijn een prachtige toevoeging!

Josje zei

Hé dat is apart leuk gedaan hoor
Groetjes Josje

Hetty P. zei

Wat een mooie kaart heb je destijds nar GerJanne gestuurd.
Zo mooi met het elfje op het blad.
Fijne dag,
Hetty

Marjolijn van Elsberg zei

Super mooi je kaartje en dat stempelen op het skeletblad, wat mooi! Lieve kaart zo voor GerJanne

Elizabeth zei

Wat een prachtig kaartje, zo fragiel met dat dunne blad. Super idee van je om daar om te stempelen en het is heel goed gelukt ook...

Kaartenkraam zei

Heel erg mooi gemaakt, wat een goed idee het blad zo te gebruiken!

groetjes van Ank

Trudy zei

Prachtige kaart en wat mooi dat subtiele blad op de achtergrond! Lief dat elfje!
Groetjes Trudy

De Breimeisjes zei

Zo mooi!

juffrouw Ooievaar zei

Wat een mooie kaart en zo attent van je. De tekst klopt precies, maar dat weet jij ook uit eigen ervaring :( Groetjes Anita

karin zei

Wat een mooi kunstwerkje met dat blad erin verwerkt. Een mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt dat je meedoet.
Groetjes,
Karin

carla zei

Bedankt voor deze zeer mooie deelname aan onze 'Alles Mag' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Carla

Sarah zei

Wauw! Heel bijzonder!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een gaaf idee met het blad. Het geeft het echt een fantasy feeling. Echt geweldig gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily